ali od 19,92 € / mesec
T-GT II je bil izboljšan in izpopolnjen po več kot 23.000
urah intenzivnega raziskovalnega in razvojnega dela in osupljivo dvignil
zmogljivost svojega predhodnika (T-GT) na še višjo raven. S T-GT II lahko
igralci na PlayStation 5, PlayStation 4 in osebnih računalnikih uživajo v
povsem novi stopnji natančnosti in vzdržljivosti.
Dirkalni volan T-GT II, ki je uradno licenciran za
PlayStation 5 in Gran Turismo, zagotavlja ključne prednosti in realistične
občutke v igri GT Sport zaradi revolucionarnih tehnologij, kot so T-LIN, T-DCC in
še posebej T-DFB.
Da bi zagotovili najvišjo raven trajnosti in kakovosti skozi
čas, ima T-GT II povsem novo elektronsko zasnovo s ploščami tiskanih vezij s
certifikatom AEC-Q iz avtomobilske industrije, ki se uporablja v resničnem
svetu. Cilj te predelave notranjih komponent uporabljenih v Thrustmasterjevem
T-GT II je izpolniti potrebe najbolj tekmovalnih dirkačev na svetu.
T-DCC (izračun krivulje drifta v realnem času): Upravljanje
drifta je nujno za vse voznike, ki morajo skrbno nadzorovati drsenje svojega
avtomobila v zavojih. S tem namenom je v igri T-GT II uporabljena tehnologija T-DCC,
s čimer se v vseh okoliščinah ohranja odzivnost volana in avtomobila v igri.
T-RTF (Real Time Force Feedback): Sistem T-RTF skrajša čas izračuna povratne informacije o sili, kar omogoč…
T-GT II je bil izboljšan in izpopolnjen po več kot 23.000
urah intenzivnega raziskovalnega in razvojnega dela in osupljivo dvignil
zmogljivost svojega predhodnika (T-GT) na še višjo raven. S T-GT II lahko
igralci na PlayStation 5, PlayStation 4 in osebnih računalnikih uživajo v
povsem novi stopnji natančnosti in vzdržljivosti.
Dirkalni volan T-GT II, ki je uradno licenciran za
PlayStation 5 in Gran Turismo, zagotavlja ključne prednosti in realistične
občutke v igri GT Sport zaradi revolucionarnih tehnologij, kot so T-LIN, T-DCC in
še posebej T-DFB.
Da bi zagotovili najvišjo raven trajnosti in kakovosti skozi
čas, ima T-GT II povsem novo elektronsko zasnovo s ploščami tiskanih vezij s
certifikatom AEC-Q iz avtomobilske industrije, ki se uporablja v resničnem
svetu. Cilj te predelave notranjih komponent uporabljenih v Thrustmasterjevem
T-GT II je izpolniti potrebe najbolj tekmovalnih dirkačev na svetu.
T-DCC (izračun krivulje drifta v realnem času): Upravljanje
drifta je nujno za vse voznike, ki morajo skrbno nadzorovati drsenje svojega
avtomobila v zavojih. S tem namenom je v igri T-GT II uporabljena tehnologija T-DCC,
s čimer se v vseh okoliščinah ohranja odzivnost volana in avtomobila v igri.
T-RTF (Real Time Force Feedback): Sistem T-RTF skrajša čas izračuna povratne informacije o
sili, kar omogoča takojšnjo odzivnost. Povratne informacije o sili v realnem
času upravlja vgrajeni procesor. To pomeni, da ti učinki niso odvisni od same
igre, uporabnikom omogoča, da uživajo v igranju brez mrtvih con ali zakasnitev.
To velja tako za konzole kot za osebne računalnike.
T-LIN: Dirkalnik Thrustmaster T-GT II vsebuje funkcijo Force
Feedback: sila, ki jo občuti uporabnik, je 100-odstotno sorazmerna s silo,
določeno v igri. Obnašanje avtomobilov in razmere na progi so reproducirane z osupljivo
stopnjo podrobnosti.
Tako lahko dirkači zaradi povratnih informacij predvidevajo
in se učinkoviteje odzivajo na razmere na progi. To izboljša uporabnikovo
razumevanje vožnje, kar jim pomaga premagovati rekorde in zmagovati na dirkah.
T-40VE: 40-vatni motor dirkalnega volana T-GT II odlikujeta
Force Feedback in neverjetna hitrost (dinamični navor) - od dolgih zavornih
krivulj do izjemno odzivnih krivulj S.
Ta visokozmogljivi motor zagotavlja hitrost, ki je potrebna
za ustvarjanje izjemno dinamičnih in močnih gibov. Zaradi svoje hitrosti motor
v realnem času prenaša hitrejše in močnejše odzive na tekmovalce, ki jih
izboljšuje Thrustmasterjeva patentirana tehnologija T-LIN.
T-DFB (Depth Feedback): Kombinacija izpopolnjenega Force
Feedback brezkrtačnega motorja s tehnologijo Depth Feedback ustvarja
realistično 3D zaznavanje okolja. Ta sistem izboljša izkušnjo vožnje, vključno s
povratno informacijo o oprijemom pnevmatik, pri podkrmarjenju in prekrmarjenju,
prenosu mase, teksturo in nepravilnostmi cestišča, vzmetenjem in drugimi
parametri, značilnimi za vsako vozilo in progo.
T-TURBO: Zunanji napajalnik zagotavlja stalno moč in veliko večjo
moč (400 W) za takojšen odziv na zahteve ovinke, siloviti drift ali številne
šikane.
T-M.C.E.: Zahvaljujoč tehnologiji T-M.C.E. T-40VE upravlja
prenos in odvaja toploto učinkoviteje kot kdaj koli prej. T-40VE ima hladilni
sistem vgrajen v samem srcu motorja, v zelo omejenem in zaprtem okolju. Ta
kombinacija zagotavlja stalno natančnost delovanja in učinkovitost motorja T-GT
II, tudi pri najdaljših dirkah.
T-F.O.C.: Algoritem T-F.O.C. s senzorji s Hallovim učinkom: Thrustmasterjeva
patentirana tehnologija prepoznava položaj dirkalnega kolesa z izjemno
natančnostjo.