V primeru okvare ali nepravilnega delovanja izdelka, se lahko obrnete na katerokoli poslovalnico. Postopke, povezane z reševanjem reklamacij lahko preverite tudi preko telefona, ali pa nas kontaktirate na elektronski naslov oddelka za reklamacije. Za sprožitev postopka je potrebno predložiti račun, opisati težavo in dostaviti nedelujoč izdelek. Naša ekipa bo za vas izpolnila reklamacijski zapisnik in izdelek poslala na pooblaščeni servis. Postopek rednega servisa lahko po zakonu traja največ 45 dni, vendar se trudimo, da je ta čas veliko krajši.
01 309 38 18
Pon - Pet: 9:00 - 17:00
Hitra in preprosta prijava škodnega primera. Pred prijavo preverite ali imate zavarovanje Allianz ali Triglav, informacije najdete na zavarovalni polici, ki ste jo prejeli ob nakupu.
Aparat lahko skupaj z potrdilom o zavarovalnem kritju dostavite v najbližjo poslovalnico Big Bang ali uporabite hitro in preprosto prijavo škodnega primer na spodnjih kontaktih. V primeru večjega aparata je možen prevzem tudi na domu.
Klicni center Allianz: 080 25 30
Seznam Big Bang poslovalnic: tukaj
Klicni center Zavarovalnice Triglav: 080 555 555
Spletni obrazec za prijavo škode: tukaj
Seznam Big Bang poslovalnic: tukaj
Vračilo ali zamenjava izdelka je možna v vseh naših poslovalnicah. Ob predložitvi računa lahko vrnete ali zamenjate le izdelke v originalni in nepoškodovani embalaži, izdelki pa morajo biti brez vidnih znakov uporabe in v prvotnem stanju. Vračilo in zamenjava izdelka je stvar dogovora med poslovodjo in kupcem. Svojo najbližjo poslovalnico lahko poiščete tukaj.
Odstop od pogodbe
Če ste nakup opravili na spletni strani, imate v roku 14 dni od nakupa možnost odstopa od pogodbe. Za odstop od pogodbe nam lahko posredujete izpolnjen spletni obrazec, zraven pa priložite kopijo računa. Več informacij o postopku je na voljo tukaj.
Za več informacij nas lahko kontaktirate, ali pa si ogledate odgovore na pogosto zastavljena vprašanja.
Izdelki eTržnice so izdelki, ki jih prodajajo naši zaupanja vredni prodajni partnerji (prodajalci) preko spletne strani www.bigbang.si.
Stranka, ki kupi izdelek od prodajalca na eTržnici, mora artikel, ki ga želi vrniti, poslati direktno prodajalcu eTržnice. Vračilo se vrne po pošti na naslov, ki je naveden na spletni strani prodajalca na linku, s klikom na podstran pod nazivom ‘Vračila in pogoji poslovanja’. Artiklov stranka NE vrača v fizično trgovino družbe Big Bang, niti NE pošilja preko pošte na naslov družbe Big Bang, ker je družba Big Bang le nosilec spletne platforme za prodajalce, razen če stranka ni kupila artiklov neposredno pri prodajalcu/družbi Big Bang. Vsa tako prejeta vračila bodo zavrnjena in poslana nazaj na naslov stranke.
Vsa pravila glede vračil in pogoje poslovanja določa prodajalec sam v svojih pogojih poslovanja in so zapisana na spletni strani prodajalca na linku, pod nazivom ‘Vračila in pogoji poslovanja’. Več informacij glede vračil in reklamacij za izdelke eTržnice lahko najdete spodaj.
Če niste prepričani, ali je vaš izdelek iz eTržnice, preverite spletno stran izdelka in si oglejte razdelek "Prodajalec". Če pod Prodajalec ni navedena družba Big Bang, potem gre za izdelek eTržnice.
V primeru, da ne najdete prodajalca in njegovih podatkov na spletni strani Big Bang, kontaktirate e-mail naslov [email protected].
Na strani prodajalcev eTržnice izberite tistega, pri katerem ste izdelek kupili. Seznam vseh prodajalcev se nahaja tukaj.
Na strani prodajalca, izberite zavihek ‘Vračila in pogoji poslovanja’, na katerem lahko preberete pogoje za vračila in reklamacije v skladu s katerimi lahko izdelek po pošti vrnete za povračilo kupnine.
Večina izdelkov, kupljenih pri prodajalcih eTržnice se lahko vrne ali zamenja, tudi če je embalaža odprta. Izjema so izdelki, ki se ne vračajo, in izdelki, ki ne smejo biti odprti. Če je embalaža odprta, mora biti izdelek v stanju kot nov, brez znakov uporabe. Izdelki, ki se ne morejo vrniti so opredeljeni v pogojih poslovanja posameznega prodajalca.
Postopki vračil izdelkov, ki so kupljeni pri prodajalcih eTržnice, se razlikujejo med prodajalci in so pogojeni s pogoji prodajalcev, ki so opredeljeni na strani posameznega prodajalca, na linku, na zavihku ‘Vračila in pogoji poslovanja’.
Izdelke eTržnice je treba vrniti prodajalcu eTržnice po pošti in jih NI mogoče vrniti v trgovine družbe Big Bang ali na sedež podjetja Big Bang.
Preden začnete zahtevo za vračilo izdelka eTržnice po pošti, se prepričajte, da je vaš nakup upravičen za vračilo, tako da preverite pogoje za vračila in reklamacije prodajalca eTržnice in vaše pravice vezane na odstop od pogodbe pri spletni prodaji, ki so navedene v Splošnih pogojih poslovanja Big Bang eTržnice za uporabnike, na linku. Posebej bodite pozorni na stanje izdelka, ki je pogoj za potrditev vračila.
Dodatno, če se izdelek eTržnice, ki ga prejemate, dostavlja v več paketih, počakajte, da prejmete zadnji paket preden začnete postopek zahtevka za vračilo.
Uporabnik ima pri nakupu na daljavo (spletni nakup) možnost, da v roku 14 dni od nakupa oziroma od prejema izdelka odstopi od pogodbe brez navedbe razloga in vrne izdelek. Vsak trgovec v svojih pogojih poslovanja definira proces vračanja blaga oz. odstopa od pogodbe.
Za uveljavitev pravice do odstopa mora uporabnik izpolniti obrazec za uveljavitev pravice do odstopa od pogodbe, ki ga lahko uporabnik najde na tej povezavi. Pravilno in popolno izpolnjen obrazec predloži v sporočilo (chat) na strani za sledenje naročilu (povezavo do strani prejme v e-pošti, s katero je prejel potrditev o prejemu naročila). Trgovec bo skladno s temi pogoji in svojimi pogoji pričel postopek vračila vaših sredstev v znesku polne cene izdelka. Obdelava vračila kupnine lahko traja do 14 dni od dneva prejema zahtevka za odstop od pogodbe.
Šteje se, da je uporabnik podal odstopno izjavo pravočasno, če jo pošlje v roku, določenem za odstop od pogodbe. Priložena mora biti tudi kopija računa ali drugega ustreznega dokumenta.
Če je uporabnik blago ali digitalno vsebino, ki je dobavljena na materialnem nosilcu že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne trgovcu nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po obvestilu o odstopu pogodbe. Šteje se, da uporabnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo. Uporabnik nosi celoten strošek vračila blaga.
V primeru odstopa od pogodbe, trgovec uporabniku vrne kupnino v 14 dneh od prejema odstopne izjave uporabnika, vključno s stroški dostave (razen dodatnih stroškov zaradi izbire vrste dostave, ki ni cenovno najugodnejša ponujena standardna oblika dostave s strani trgovca). Trgovec vrne prejeta plačila uporabniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil uporabnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva. Trgovec ima pravico vračilo kupnine zadržati do prevzema vrnjenega blaga ali do predložitve dokazila, da je uporabnik izdelek poslal trgovcu.
Od pogodbe skladno s predpisi uporabnik ne more odstopiti v naslednjih primerih:
odstop od pogodbe tudi ni mogoč v primeru dobave digitalne vsebine, ki se ne dobavi na materialnem nosilcu podatkov, če se je izvajanje začelo in kadar pogodba potrošnika zavezuje k plačilu, če:
Uporabnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Možnost odstopa od pogodbe je namenjena temu, da izdelek lahko odprete, pregledate in če vam ne ustreza, ali pa so bila vaša pričakovanja drugačna, odstopite od nakupa. Ker želimo, da postopek odstopa od pogodbe poteka brez zapletov v izogib zmanjšanju vračila kupnine, smo pripravili kratek seznam, na kaj je treba biti pozoren pri nakupu na daljavo:
Blago lahko uporabnik vrne na način, da kupljeno blago pošlje z računom, pravilno izpolnjenim obrazcem za uveljavitev pravice do odstopa od pogodbe, ki ga lahko uporabnik najde na tej povezavi in vso pripadajočo dokumentacijo na naslov trgovca, ki je blago prodal.