Prejem izdelkov
Kupec mora ob dostavi preveriti stanje izdelkov. V primeru poškodbe ali manjkajočega izdelka mora kupec na dobavnici natančno in podrobno oblikovati zadržke in o tem pisno (e-pošta ali pošta) obvestiti prodajalca v roku 48 ur od prejema. Po tem obdobju se bo štelo, da so dostavljeni izdelki skladni in brez kakršnih koli očitnih napak.
Obdobje spora po dostavi je 30 dni od prejema, navedenega na sledilni strani prevoznika. Kakršen koli spor po 30 dneh ne bo dopusten. Poleg tega lahko prodajalec v okviru spora v zvezi z neprejemom paketa, ki se šteje za prejetega, zahteva dokumente o sporu, ki bodo uporabljeni v okviru preiskave prevoznika, kar nikakor ne pomeni sistematičnega povračila. Vsaka lažna izjava je predmet sodnega postopka.
Pravica do umika
V skladu z veljavno zakonodajo,ima kupec na voljo 14 koledarskih dni od prejema izdelkov, da uveljavi svojo pravico do odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba utemeljiti svojo odločitev. Za uveljavitev te pravice mora kupec pisno (e-pošta ali pošta) obvestiti prodajalca o odstopu od pogodbe. Izdelke je potrebno vrniti v originalni embalaži, v brezhibnem stanju, le po dogovoru s prodajalcem, ki bo posredoval naslov in načine vračila.
Stroške vračila blaga nosi kupec.
Higienskih izdelkov, odprtega potrošnega materiala (kartuše za tiskalnike, sveži papirja, krmila itd.) ne sprejemamo.
Povračilo
V primeru odstopa od pogodbe ali vračila v skladu z določili teh splošnih pogojev se prodajalec zavezuje, da bo kupcu povrnil stroške v roku 14 dni od prejema vrnjenih izdelkov, če so v stanju, ki omogoča njihovo nadaljnjo prodajo. Povračilo bo izvedeno z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je kupec uporabil ob oddaji naročila, razen če vračilo prek tržnice BIGBANG ni mogoče.
Pogoji plačila na obroke ali na odlog so izključno posledica tržnice in ne zadevajo prodajalca.
Garancije
Izdelki, ki jih prodaja prodajalec, so upravičeni do zakonske garancije skladnosti in garancije proti skritim napakam, v skladu z veljavnimi zakonskimi določili. Prodajalec se zavezuje, da bo pokvarjene izdelke zamenjal ali popravil pod pogojem, da bo kupec upošteval pogoje izvajanja teh garancij. Zaradi učinkovitosti si prodajalec pridržuje pravico, da kupca na začetku napoti na poprodajno službo blagovne znamke njegovega izdelka.
Odgovornost
Odgovornost prodajalca ne more nastopiti v primeru neizpolnitve ali slabe izvedbe pogodbe po krivdi kupca, višje sile ali nepredvidljivega in nepremostljivega dogodka tretje pogodbene osebe. Fotografije, ki prikazujejo izdelke, niso pogodbene.
Osebni podatki
Prodajalec se zavezuje, da bo osebne podatke kupca varoval v skladu z veljavnimi predpisi. Osebni podatki, ki jih zbira prodajalec, so potrebni za obdelavo in dostavo naročil in se lahko posredujejo partnerjem prodajalca, ki sodelujejo pri izvedbi teh naročil. Kupec ima pravico do dostopa, spreminjanja, popravka in izbrisa podatkov, ki se nanašajo nanj.
Spori
Za te pogoje in pogoje velja francoska zakonodaja brez poseganja v pravne določbe, ki veljajo za varstvo potrošnikov. V primeru spora si bosta stranki prizadevali najti sporazumno rešitev pred vpisom na pristojna sodišča. Če je določba teh GCS razglašena za nično ali neuporabno, ostale določbe ostanejo v veljavi.
Storitev za stranke
Za kakršna koli vprašanja ali pritožbe se lahko kupec obrne na prodajalčevo službo za stranke po e-pošti na
[email protected] ali po pošti na naslovu: 26 rue Barthélémy de Laffemas 26000 Valence. Prodajalec se zavezuje, da bo na morebitno reklamacijo odgovoril v razumnem roku.