Ime podetjaZELENE TEHNOLOGIJE d.o.o.
Povratni naslovGospodarska ul. 5c
Kurirske službeGLS
Stroške vračila pri odstopu od pogodbe krijeKupec
Kupec je ob prevzemu naročenega blaga dolžan preveriti morebitne poškodbe in jih nemudoma reklamirati dostavnemu delavcu, ki je blago dostavil, ter zavrniti prevzem dostavljenega blaga, na katerem so vidne zunanje poškodbe. Preverjanje pravilnosti naročila je odgovornost kupca, kasnejše reklamacije pa niso upoštevane.
Če kupec ni zadovoljen s kupljenim blagom, ima pravico do reklamacije v roku 14 dni od dneva prejema blaga (v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov, člen 79, odst. 1 in 2). Pritožba se pošlje po elektronski pošti na
[email protected] s pripisom REKLAMACIJA PO NAROČILU (št. naročila).
V primeru utemeljene pritožbe ima kupec pravico do odstopa od pogodbe s povračilom plačanega zneska ali do zamenjave za ustrezen, nepoškodovan in veljaven izdelek. Prodajalec bo prevzel vračilo poškodovanega, neustreznega ali napačno dostavljenega blaga na lastne stroške le, če se ugotovi, da je pritožba upravičena in da kupec ni vplival na pravilnost, poškodbo ali kakršnokoli pomanjkljivost blaga. V primeru upravičene pritožbe vse stroške zamenjave izdelka z novim krije Prodajalec.
Če ugotovimo, da reklamacija ni upravičena oziroma je zavrnjena, je kupec dolžan poravnati stroške dostave v celoti.
PRITOŽBE
Potrošniki lahko podajo pisne pritožbe na naslednje načine:
Po pošti na naslov: Zelene tehnologije d.o.o., Gospodarska ulica 5c, 10 255 Donji Stupnik
Po elektronski pošti na naslov:
[email protected]