VIKEND AKCIJA! Nori popusti CEL VIKEND!

Išči
Big BangProdajalciZEB Trade d.o.o.
ZEB Trade d.o.o.
ZEB TRADE d.o.o., STANJEVCI 14, 9203, 9203 PETROVCI, SVN, Matična št.: 8863105000, Davčna št.: SI44683235
Odpremlja iz države: Slovenija
O prodajalcu

ZEB Trade d.o.o. smo inovativno in ustvarjalno podjetje, ki se ukvarja z distribucijo izdelkov za široko potrošnjo.

V naši ponudbi lahko najdete naslednje izdelke:
-    električna kolesa in električne skiroje
-    bazene, plavalne bazene
-    pokrivala za bazene različnih izvedb
-    savne (finske, infra in kombinirane)
-    masažne bazene
-    kajake, čolne, sup deske
-    vrtno pohištvo, svetila, igrala,…


Naša fleksibilnost nam omogoča, da lahko ponudbo v celoti prilagodimo potrebam in željam kupca.
Vodilo našega dela sta inovativnost in zadovoljstvo naših odjemalcev. Na trg lansiramo izdelke s preverjeno kakovostjo ter visoko uporabno vrednostjo.
Težimo k razvoju okolju prijaznih izdelkov in tehnologij. Smo soodgovorni za rezultate naših poslovnih partnerjev, s katerimi prevzemamo odgovornost za prodajo izdelkov. Zagotavljamo kvaliteten servis v relaciji do naših kupcev.
Prednost poslovanja z nami je kvaliteta naših izdelkov in storitev, pravočasna izvedba in dostava ter učinkovit po prodajni servis. Kupcem ponujamo samo tiste storitve in izdelke, ki ustrezajo najstrožjim merilom kakovosti.
Najpomembnejše so nam naše stranke – njihove potrebe in želje, zato se trudimo, da jih v celoti izpolnimo in z načrtnim pristopom razvijamo partnerstva za prihodnje poslovanje.

Vračila in reklamacije
Ime podetjaZEB Trade d.o.o.
Povratni naslovSTANJEVCI 14, 9203 PETROVCI
Telefonska številka070450167
Kurirske službePošta Slovenije, Druge
Stroške vračila pri odstopu od pogodbe krijeKupec

14-dnevni odstop od nakupa
Če s kupljenim izdelkom niste zadovoljni, ga lahko vrnete, ne da bi morali navesti razloge za svojo odločitev. Vrnili vam bomo kupnino (brez stroškov poštnine).

Vračilo izdelka ni možno v naslednjih primerih oz. imamo pravico zaračunati primerno odškodnino če:

je izdelek rabljen ali pa so vidni sledovi uporabe,
je embalaža ali izdelek poškodovan, umazan, ni originalne embalaže in ostalih potrebnih dodatkov,
je izdelek narejen oz. dobavljen po posebnem naročilu kupca.

Kako vrnem izdelek?
Pošljite nam elektronsko sporočilo na [email protected], v zadevi napišite »Vračilo [številka naročila]«.

Izpolnite dokument za vračila in ga skupaj s kopijo računa priložite pošiljki. 

Pravilno zavijte in zapakirajte izdelek, tako da bo pripravljen na prevzem s strani dostavne službe. Ko bo izdelek v našem skladišču, bomo nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrnili vsa prejeta plačila.

Izdelke vrnite nepoškodovane in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to bili krivi vi. Artiklov ne smete neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Opraviti smete ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Preizkušanje artikla, ki odstopa od navedenega, se šteje za uporabo artiklov, kar pomeni, da s tem izgubite pravico do odstopa od pogodbe.

Edini strošek, ki vas bremeni v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega, ali gre za pošiljko/paket/tovor).

 

Varstvo podatkov

ZEB  Trade d.o.o., z glavnim sedežem na naslovu Stanejvci 14, 9203 Petrovci, matična številka 8863105000, davčna številka: SI21157162, v nadaljevanju »ponudnik«, z namenom varovanja zasebnosti posameznikov svojih storitev (»strank«) in drugih oseb, katerih podatke obdeluje (v nadaljevanju skupaj: »posamezniki«) s temi Pogoji varovanja podatkov v skladu z Uredbo (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 27. aprila 2016 o varstvu posameznikov pri obdelavi osebnih podatkov in o prostem pretoku takih podatkov ter o razveljavitvi Direktive 95/46/ES ter Zakonom o varstvu osebnih podatkov (s spremembami in dopolnitvami) opisuje politiko varovanja osebnih podatkov, navaja vrste, trajanje hrambe, namen in pravice posameznikov v zvezi z osebnimi podatki in njihovo obdelavo in s tem dopolnjuje Pogoje poslovanja ZEB  Trade d.o.o. Ti Pogoji veljajo za vse primere, ko ZEB  Trade d.o.o., nastopa kot upravljavec osebnih podatkov posameznikov.


Obdelava osebnih podatkov
Ponudnik osebne podatke posameznikov obdeluje na podlagi zakona, pogodbe, legitimnega interesa in/ali na podlagi prostovoljne privolitve posameznika.

Ponudnik o strankah za namen izvajanja storitev obdeluje naslednje podatke: ime in priimek za fizične osebe/firmo in organizacijsko obliko za pravne osebe, naslov/sedež posameznika in kontaktno telefonsko številko, na željo posameznika akademski, znanstveni ali strokovni naziv, naslov njegove spletne strani in druge vrste njegovih osebnih stikov, naslov elektronske pošte, davčno številko za fizično osebo ter davčno in matično številko za pravno osebo, naslov za pošiljanje računov, če se razlikuje od stalnega (ulica oz. naselje – številka, poštna številka, mesto), na podlagi plačila stranke še dodatne podatke, če to želi posameznik in se s tem ne poseže v pravice tretjih oseb.

Ponudnik bo osebne podatke navedene v prejšnjem odstavku obdeloval in hranil do popolnega poplačila storitev. V primeru, da tako določa zakonodaja davčnega področja, se nekateri podatki hranijo do poteka 10-letnega roka za hrambo.

Ponudnik na podlagi izrecnega soglasja posameznikov zbira, hrani, uporablja in segmentira ime in priimek, naslov, kontaktni e-naslov, kontaktno telefonsko številko, številko kupca, prometne podatke, lokacijske podatke, ki niso hkrati prometni podatki, za namen (i) ciljnega obveščanja o ponudbi in ugodnostih za morebitne nove storitve, vendar ne dlje od 10 let, preko SMS in MMS sporočil, e-pošte, pošte, telefona; in/ali (ii) obveščanja o nagradnih igrah, ki jih organizira ponudnik ali njegova partnerska podjetja v sodelovanju z ponudnikom, preko SMS in MMS sporočil, e-pošte, pošte, telefona; in/ali (iii) anketiranj v zvezi z zadovoljstvom strank in dodatnimi storitvami ponudnika preko SMS in MMS sporočil, e-pošte, pošte, telefona. Ponudnik v tem odstavku navedene osebne podatke, hrani in uporablja toliko časa, kolikor bo potrebno za dosego namena, za katerega so bili podatki obdelovani oziroma do umika soglasja posameznika.

V legitimnem interesu ponudnika je, da osebne podatke posameznikov uporablja z namenom, da izboljša, prilagodi, spremeni, personalizira ali drugače izboljša svoje storitve, za zaznavo in preprečevanje prevar, za izboljšanje varnosti ponudnik spletnega mesta, za pošiljanje sporočil, ki bodo posamezniku v korist, ter za analizo učinkovitosti marketinške komunikacije


Posredovanje podatkov tretjim osebam
Ponudnik sme, če bo to potrebno za izvajanje pogodbenih obveznosti ponudnika, posredovati osebne podatke posameznikov zunanjim izvajalcem storitev in dobaviteljem blaga, vključno s povezanimi družbami ponudnika. Tretje osebe, navedene v tem odstavku, imajo s ponudnikom sklenjeno ustrezno pogodbo o obdelavi osebnih podatkov.


Pravice posameznikov
V tem členu so povzete pravice, ki jih imajo posamezniki v razmerju do obdelovalca in jih določa veljavna zakonodaja in ti Pogoji. Nekatere izmed pravic obsegajo posebnosti, ki niso vključene v tem povzetku in se nahajajo v Temeljnih zakonskih podlagah. Posameznik ima pod pogoji, ki jih določa veljavna zakonodaja in ti Pogoji pravico do (a) vpogleda v osebne podatke; (b) popravka osebnih podatkov, (c) izbrisa, (d) omejitve obdelave, (e) nasprotovanje obdelavi za določen namen, (f) prenosljivosti, (g) pritožbe nadzornemu organu, (h) umika soglasja k obdelavi.

Vpogled

Posameznik ima pravico do potrditve ali se osebni podatki obdelujejo ali ne in v primeru, da se osebni podatki obdelujejo, pravico do vpogleda v osebne podatke, skupaj z določenimi dodatnimi informacijami. Dodatne informacije obsegajo podrobnosti namena obdelave, kategorije osebnih podatkov, ki se obdelujejo, in prejemnike osebnih podatkov. V primeru, da to ne vpliva na pravice in svoboščine tretjih oseb, bo ponudnik posamezniku posredoval kopijo njegovih osebnih podatkov.

Popravek

Posameznik ima pravico do popravka netočnih osebnih podatkov in, če je to primerno glede na namen obdelave, do dopolnitve nepopolnih podatkov.

Izbris

V določenih okoliščinah ima posameznik pravico do izbrisa osebnih podatkov brez nepotrebnega odlašanja in sicer v primeru, ko (i) osebni podatki niso več potrebni za namen, za katerega so bili zbrani ali se drugače obdelujejo; (ii) posameznik umakne soglasje za obdelavo osebnih podatkov za podatke, ki se obdelujejo na podlagi soglasja; (iii) posameznik nasprotuje obdelavi osebnih podatkov za namen neposrednega trženja na podlagi legitimnega interesa obdelovalca; (iv) če obdelava osebnih podatkov poteka brez ustrezne podlage. Ne glede na zahtevo po izbrisu ponudnik ni dolžan izbrisati osebnih podatkov, če je obdelava takih osebnih podatkov potrebna za izvrševanje pravice do svobode izražanja in sprejemanja informacij, za zagotavljanje skladnosti s pravnimi obvezami ali v primeru, ko je obdelava potrebna za vzpostavitev, izvrševanje ali obrambo pravnih zahtevkov.

Omejitev obdelave

Posameznik ima pravico do omejitve obdelave osebnih podatkov za podatke, (i) za katere izvršuje pravico do popravka, (ii) ki se obdelujejo brez ustrezne podlage, vendar posameznik zanje ne zahteva izbrisa, (iii) če ponudnik osebnih podatkov ne obdeluje za v 2. členu navedene namene, vendar posameznik take podatke potrebuje za vzpostavitev, izvrševanje ali obrambo pravnih zahtevkov. V navedenih primerih bo ponudnik osebne podatke hranil, vendar jih ne bo drugače obdeloval, razen v primeru izrecnega soglasja ali za namene ko je obdelava potrebna za vzpostavitev, izvrševanje ali obrambo pravnih zahtevkov ali zaščito pravic tretje fizične ali pravne osebe ali zaradi razlogov prevladujočega javnega interesa.

Nasprotovanje obdelavi

Posameznik ima pravico do preprečitve obdelave osebnih podatkov iz razlogov, ki se nanašajo na posameznikove posebne okoliščine, vendar zgolj v primeru, če je podlaga za obdelavo osebnih podatkov obdelava osebnih podatkov za namen izvajanja javnega interesa ali izvajanja javnih pooblastil ali izvajanje javnega interesa ponudnika ali tretje osebe. V primeru zahteve po preprečitvi obdelave bo ponudnik z obdelavo prenehal, razen v primeru, če izkaže prevladujoč legitimen interes za obdelavo, ki prevlada nad interesi, pravicami ali svoboščinami posameznika oz. je namen obdelave vzpostavitev, izvrševanje ali obramba pravnih zahtevkov. Posameznik ima pravico nasprotovati obdelavi osebnih podatkov za namen neposrednega trženja. Ponudnik bo v takem primeru nemudoma prenehal z obdelavo za tak namen. Posameznik ima pravico do preprečitve obdelave osebnih podatkov iz razlogov, ki se nanašajo na posameznikove posebne okoliščine, tudi v primeru obdelave za raziskovalne, znanstvene ali statistične namene, razen v primeru, ko je obdelava potrebna za namen, ki je v javnem interesu.

Prenosljivost osebnih podatkov

Kadar je podlaga za obdelavo osebnih podatkov izrecno soglasje posameznika ali je obdelava potrebna za izvedbo pogodbenih obveznosti med ponudnikom in naročnikom ali je v teku postopek za sklenitev take pogodbe, in je v vseh takih primerih obdelava samodejna, ima posameznik pravico prejeti svoje osebne podatke v strukturiranem, običajno uporabljanem formatu, ki je strojno berljiv. Navedena pravica posameznika ne velja v primerih, ko bi izvršitev take pravice posegala v pravice in svoboščine tretjih oseb.

Pritožba nadzornemu organu

Posameznik ima pravico vložiti pritožbo nadzornemu organu za področje varovanja osebnih podatkov v državi EU, kjer ima posameznik stalno prebivališče, zaposlitev ali organu države, kjer zatrjuje kršitev.

Umik izrecnega soglasja k obdelavi osebnih podatkov

Posameznik ima v primeru, ko je podlaga za obdelavo osebnih podatkov izrecno soglasje takega posameznika, pravico kadarkoli umakniti tako soglasje. Umik soglasja ne vpliva na zakonitost obdelave osebnih podatkov pred umikom, prav tako pa ne vpliva na veljavnost izrecnega soglasja za obdelavo osebnih podatkov.


Pravne osebe
Stranka, ki je pravna oseba, samostojni podjetnik ali druga organizacija, ki v svojem imenu posluje s ponudnikom, dejanski posameznik storitev pa je član take organizacija oz. storitve uporablja na podlagi pooblastila take organizacije (v nadaljevanju: “organizacija”), je dolžan ob pričetku poslovanja s ponudnikom obvestiti vse posameznike, ki uporabljajo ponudnikove storitve o teh Pravilih in za katere namene bodo ponudnik in njihovi pogodbeni obdelovalci obdelovali njihove osebne podatke. Organizacija, ki je s ponudnikom sklenila pogodbo za izvajanje storitev, in če je to potrebno, je dolžna zagotoviti vsa potrebna privoljenja posameznikov, ki pri njej uporabljajo ponudnikove storitve in jih ponudnik potrebuje za obdelavo osebnih podatkov pri izpolnjevanju pogodbe. Organizacija je tako dolžna zagotoviti privoljenje posameznika, ki pri stranki uporablja ponudnikove storitve za pošiljanje nekaterih osebnih podatkov posameznika k organizaciji, obdelavo prometnih podatkov in lokacijskih podatkov, ki niso hkrati prometni podatki in so potrebni za izvajanje dodatnih storitev ter vsa druga potrebna privoljenja. Organizacija, ki je stranka ponudnikovih storitev, zagotavlja ponudniku vpogled v vse privolitve posameznikov, ki jih ponudnik potrebuje za obdelavo osebnih podatkov.


Kontaktni podatki za varstvo osebnih podatkov
Kontaktni podatki ponudnika za vse zahtevke v zvezi z varstvom pravic posameznikov iz. 4. člena teh Pogojev varovanja podatkov.

E-poštni naslov: [email protected]

Naslov: ZEB Trade d.o.o., Stanejvci 14, 9203 Petrovci, Slovenija.

Druge informacije
Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), s priporočili GZS, Splošne uredbe varstvu podatkov (Uredba) in Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1). Svetujemo vam, da pred uporabo strani spletne trgovine pazljivo preberete spodaj navedene Pogoje poslovanja. Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Spletno trgovino upravlja ZEB Trade d.o.o., z glavnim sedežem na naslovu Stanjevci 14, 9203 Petrovci, matična številka 8863105000, davčna številka: SI21157162, v nadaljevanju »ponudnik«. Ponudnik si pridržuje pravico do spremembe pogojev na spletnem mestu kadarkoli in brez vnaprejšnjega obvestila. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje trgovine, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem. Dostopnost informacij Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije: identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra), kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon), bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami), dobavljivost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletni strani, naj bi bil dobavljiv v razumljivem roku), pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave), vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene, razvidno mora biti ali že vsebujejo davke in stroške prevoza, način plačila in dostave, časovno veljavnost ponudbe, rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka, pojasnjen mora biti postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci. Varstvo osebnih podatkov Spletna trgovina jamči za varnost osebnih podatkov in z njimi ravna v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov. Osebnih podatkov v nobenem primeru ne bomo posredovali tretjim, oz. nepooblaščenim osebam. Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo. Cene Vse cene v spletni trgovini so navedene v EUR in vključujejo DDV. Cene se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila. Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo. Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo. Dostava Spletna trgovina se trudi izdelke dostaviti v čim krajšem možnem času. Izdelke dostavljamo v večini primerov s Hitro pošto. Kadar gre za poseben prevoz se poslužujemo tudi drugih dostavnih služb, o čemer pa so naši kupci tudi obveščeni. Dostava je popolnoma varna, vsi paketi so zavarovani. Da bi se paket izgubil, prav tako skoraj ni možno, lahko pa pride do zamude pri dobavi. Hitra ali osebna dostava je mogoča samo na območju določenih mest. Dobavni roki Izdelki pri katerih je navedeno »Na zalogi« bodo v večini primerov dobavljeni v roku 5 do 10 delovnih dni. Pri izdelkih, kjer je navedeno »Ni na zalogi« pomeni, da po vsej verjetnosti rok dobave ni točno znan. Zato moramo zalogo naknadno preveriti. V tem primeru prosimo, da nas kontaktirate preko spletnega obrazca ali e-pošte [email protected] in sporočili vam bomo predviden rok dobave. Trudimo se, da so zaloge in dobave čim bolj ažurne. Vračilo izdelka Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Potrošnik mora blago vrniti v 14 dneh od sporočenega namena o odstopu od pogodbe. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. Pri prodajni pogodbi začne odstopni rok iz prejšnjega odstavka teči z dnem, ko: potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik, pridobi dejansko posest nad blagom, potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik, pridobi dejansko posest nad zadnjim kosom blaga, če je predmet pogodbe več kosov blaga, ki jih potrošnik naroči v enem naročilu, potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik, pridobi dejansko posest nad zadnjo pošiljko ali kosom blaga, če je dostava blaga sestavljena iz več pošiljk ali kosov, potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik, pridobi dejansko posest nad prvim kosom blaga, če je dostava blaga v določenem obdobju redna. Pri pogodbi o opravljanju storitev začne odstopni rok iz prvega odstavka tega člena teči z dnem sklenitve pogodbe. Razen če sta se pogodbeni stranki dogovorili drugače, potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe iz prvega odstavka tega člena pri teh pogodbah: o blagu ali storitvah, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera podjetje nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe; o blagu, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam; o blagu, ki je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe; o opravljanju storitev, če podjetje pogodbo v celoti izpolni ter se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da izgubi pravico do odstopa od pogodbe, ko jo podjetje v celoti izpolni; o dobavi blaga, ki je zaradi svoje narave neločljivo pomešano z drugimi predmeti. Vrnjen izdelek mora biti nerabljen, nepoškodovan in v nespremenjeni količini. Prav tako mora biti izdelek vrnjen v originalni embalaži. Pri vračilu naj bo priložena tudi kopija računa. V primeru odstopa od pogodbe podjetje nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila. Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik. Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago. Pri vračanju izdelka ponudnik ne krije stroškov pošiljanja, ampak kupec. Razen v primerih kjer je ponudnik odgovoren za napako. Prav tako paketov z odkupnino ne sprejemamo. Če gre za blago, ki ga ni mogoče vrniti po pošti Vam v skladu s cenikom s pogodbenim partnerjem za izvajanje transportnih storitev, zaračunamo stroške vračila blaga. Tudi v primeru, ko ugotovite, da je strošek pošiljanja previsok, nas kontaktirajte in skupaj bomo našli rešitev. Vračilo izdelka ni možno v naslednjih primerih oz. ima ponudnik pravico zaračunati primerno odškodnino če: je izdelek rabljen ali pa so vidni sledovi uporabe, je embalaža ali izdelek poškodovan, umazan, ni originalne embalaže in ostalih potrebnih dodatkov, so izdelki narejeni oz. dobavljeni po posebnem naročilu. Možnost vračila izdelka ni namenjeno temu, da bi kupec izdelek testiral 14 dni nato pa ga vrnil, je samo garancija, ker si izdelka niste mogli fizično ogledati pred nakupom, da če vam ni všeč ga lahko vrnete. Pazljivo odprite embalažo, oglejte si izdelek, v kolikor vam ni všeč ga previdno zapakirajte in vrnite nazaj na naš naslov. Pritožbe in spori Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. V primeru pritožb, sporov, težav, se kupec na ponudnika lahko obrne na telefonsko številko +386 70 450 167, ali po elektronski pošti na [email protected]. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Na vse pritožbe se ponudnik odzove po elektronski pošti ali telefonsko v najkrajšem možnem času in v okviru zakonskih obvez glede na vrsto pritožbe. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se Ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. V kolikor spora ni mogoče rešiti, je za reševanje spora pristojno sodišče po stalnem prebivališču potrošnika. Dne 14. 11. 2015 je pričel veljati Zakon o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (Uradni list RS, št. 81/2015; v nadaljevanju ZIsRPS). ZIsRPS ureja izvensodno reševanje domačih in čezmejnih sporov med podjetji in potrošniki s posredovanjem izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov (v nadaljevanju: izvajalec IRPS). Skladno z zakonskimi normativi ponudnik ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Pravno obvestilo Spletna trgovina in vsi podatki, slike artiklov in grafika prikazani na spletni strani so zaščiteni z Zakonom o avtorskih pravicah in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja. Blagovne znamke in logotipi priznanih podjetij so v njihovi lasti. Podatki o ponudniku se nahajajo na povezavi O podjetju, kjer so navedeni vsi kontakti za komunikacijo v zvezi z vsemi členi pogojev poslovanja.