VIKEND AKCIJA! Nori popusti CEL VIKEND!

Išči
Big BangProdajalciZAKLADNICA DOBRIH IDEJ
ZAKLADNICA DOBRIH IDEJ
KATARZYNA EWA SLAPNIK S.P., Bistriška cesta 7, 1241, Kamnik, SVN, Matična št.: 3140873000, Davčna št.: SI17754879
Odpremlja iz države: Slovenija
O prodajalcu

Družinsko podjetje, ki deluje pod svojo blagovno znamko ZAKLADNICA DOBRIH IDEJ.
Vodilo je naravno in zdravo življenje ter s tem povezani izdelki, ki omogočajo proizvodnjo ter končno predelavo zdravih izdelkov.

Vračila in reklamacije
Ime podetja/
Povratni naslov/
Telefonska številka041760749
Kurirske službePošta Slovenije
Stroške vračila pri odstopu od pogodbe krijeKupec

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga
Potrošnik ima pravico, da v 15 dneh podjetju pisno sporoči odstop od pogodbe, in sicer na kontaktni e-naslov: [email protected]. Potrošnik mora nato blago vrniti podjetju v tridesetih dneh po pisnem sporočilu o odstopu potrošnika od nakupa, s tem da sam krije neposredne stroške vračila. Izdelki morajo biti vrnjeni v originalni embalaži, nerabljeni in nepoškodovani. Priložena mora biti kopija naročila in računa. Stroške vračila blaga krije kupec. Ponudnik vrne celotno kupnino (kupnina s stroški dostave) takoj ko je mogoče, najkasneje pa v tridesetih dneh po prejemu  vrnjenega blaga.

Varstvo podatkov

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine ZAKLADNICA DOBRIH IDEJ so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), s priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje. Spletna trgovina ZAKLADNICA DOBRIH IDEJ  je informacijski sistem, namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov uporabniku. Upravlja jo podjetje KATARZYNA EWA SLAPNIK s.p. v nadaljevanju ponudnik. Uporabnik je oseba, ki uporablja naš sistem, torej kupec v spletni trgovini. Ob registraciji v spletno trgovino obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ki ga sam določi v svojem profilu ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z izpolnjenimi podatki. Po registraciji obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovineZAKLADNICA DOBRIH IDEJ, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Dostopnost informacij
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije: identiteto podjetja, kontaktne naslove, bistvene značilnosti blaga oziroma storitev, dostopnost izdelkov, pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve, vse cene jasno in nedvoumno določene, način plačila in dostave, časovno veljavnost ponudbe, rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop in pojasnjen postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Druge informacije

Veljavnost ponudbe
Navedene cene v spletni trgovini so nepreklicne in veljajo samo ob naročilu preko interneta, zato lahko pri nekaterih izdelkih pride do odstopanja cen v spletni trgovini in ostalih trgovinah po Sloveniji. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji. Vse cene vključujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače. Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo. Če izdelek ni na zalogi, lahko pride do spremembe cene, o čemer ponudnik kupca obvesti. Slike so lahko samo simbolične in ne odražajo vedno v celoti dejanskega stanja.

Postopek nakupa

1. Naročilo sprejeto
Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto .

2. Naročilo potrjeno.
KUPEC PREJME POTRDILO NAROČILA Z NAVEDENIM DATUMOM DOSTAVE. Če kupec naročila ne prekliče v 24 urah, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo,
Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Pri dobavi blaga, ki ga ponudnik nima na zalogi v lastnem skladišču, je ponudnik izključno vezan na dobavo s strani ponudnikovega dobavitelja in na čas, v katerem lahko ponudnikov dobavitelj dostavi blago do ponudnika. Prek elektronske pošte ponudnik kupca sproti obvešča o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo blaga. 
 Ponudnik ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi nedobave blaga, ki ga ponudnik nima na zalogi v lastnem skladišču.

3. Blago odpremljeno
Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca.
 
4.Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga
Potrošnik ima pravico, da v 15 dneh podjetju pisno sporoči odstop od pogodbe, in sicer na kontaktni e-naslov: [email protected]. Potrošnik mora nato blago vrniti podjetju v tridesetih dneh po pisnem sporočilu o odstopu potrošnika od nakupa, s tem da sam krije neposredne stroške vračila. Izdelki morajo biti vrnjeni v originalni embalaži, nerabljeni in nepoškodovani. Priložena mora biti kopija naročila in računa. Stroške vračila blaga krije kupec. Ponudnik vrne celotno kupnino (kupnina s stroški dostave) takoj ko je mogoče, najkasneje pa v tridesetih dneh po prejemu  vrnjenega blaga.

Garancija
Za izdelke v spletni trgovini veljajo garancijski pogoji v skladu s slovensko zakonodajo.

Dobavni rok
Dobavni roki so izraženi v številu delovnih dni in sicer DO 21 KOLEDARSKIH DNI OD DNEVA naročila.

Dostava
Ponudnik mora blago dostaviti v obljubljenem času. Dostavo za ZAKLADNICADOBRIH IDEJ spletno trgovino opravljajo družbe POŠTA SLOVENIJE in lahko tudi druge družbe, ki se ukvarjajo s tovrstno dejavnostjo.

Pritožbe in spori
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Pritožbe in reklamacije lahko uporabniki pošljejo po elektronski pošti [email protected]

ali po klasični pošti na naslov:
DDD trgovina in svetovanje, Katarzyna Ewa Slapnik s..p.

Bistriška cesta 7, 1241 Kamnik

Ponudnik mora v petih delovnih dneh potrditi, da je prejel pritožbo, sporočiti uporabniku, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščati o poteku postopka. Ponudnik si prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.