Ime podetjaAD VITA D.O.O., SKLADIŠČE KAMNIK
Povratni naslovKOVINARSKA CESTA 4, 1241 KAMNIK
Telefonska številka01 8396 131
Kurirske službePošta Slovenije
Stroške vračila pri odstopu od pogodbe krijeProdajalec
Vitapur nudi dostavo izdelkov z navadno pošto preko pogodbenega partnerja Pošta Slovenije. Predviden čas dostave za izdelke na zalogi je 2-3 delovne dni od oddaje naročila. Izjema so le izdelki, ki jih izdelujemo po posebnem naročilu ali trenutno niso na zalogi. Če dostava ni mogoča v predvidenem roku, vas o tem obvestimo in vam sporočimo prvi možen datum dostave. Dostava se izvrši na naslov, ki ga je uporabnik navedel ob naročilu. V primeru, da ob času dostave nikogar ni na navedenem naslovu, poštni uslužbenec pusti obvestilo o prispeli pošiljki oz. o poskusu prodaje naročenega blaga v vašem poštnem nabiralniku.
Uveljavljanje odškodnine za poškodovano pošiljko
Če ste prevzeli paket, na katerem so znaki zunanjih poškodb ali v njem manjkajo naročeni izdelki, nas o tem nemudoma obvestite. Fotografije prejetega poškodovanega paketa nam posredujte na
[email protected].
Po prejetju poškodovane pošiljke je pomembno, da paket ohranite v stanju, v kakršnem ste ga prejeli, zato ne mečite stran delov embalaže, v kateri je prispel paket.
Če opazite, da v paketu manjkajo izdelki, pustite vso prejeto vsebino v paketu, saj Pošta Slovenije morebitno izropanost pošiljke preverja s tehtanjem.
Ko nas boste obvestili o poškodbi ali izropanju pošiljke, bomo za vas sprožili odškodninski postopek pri Pošti Slovenija. Pošta Slovenije bo k vam poslala uslužbenca, ki bo pripravil Zapisnik o poškodovani pošiljki, ki ga morate podpisati tudi vi.
Če je bil izdelek med dostavo poškodovan ali ga v paketu niste prejeli, vam bomo po prejetju vse potrebne dokumentacije poslali nov izdelek.
Paket z znaki zunanjih poškodb pa lahko tudi zavrnete ob dostavi. V tem primeru nam sporočite razlog zavrnitve paketa na
[email protected]. Glede zavrnitve bomo ukrepali na Pošto Slovenija, vam pa odpremili novo pošiljko.
Vračilo izdelka
V primeru, da potrošnik iz kateregakoli razloga želi odstopiti od prodajne pogodbe oziroma nakupa, nas skladno z vsakokrat veljavno zakonodajo Zakona o varstvu potrošnikov v 14 dneh obvesti, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo za to treba navesti razlog za svojo odločitev. Izjavo lahko pošlje po e-pošti na
[email protected]. 14-dnevni rok začne teči z dnem, ko potrošnik prejme blago.
Če je potrošnik blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne ali izroči podjetju ali osebi, ki jo podjetje pooblasti za prevzem blaga, nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po obvestilu. Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo. Potrošnik v primeru tovrstnega odstopa od nakupa odgovarja samo za zmanjšano vrednost blaga zaradi ravnanja z blagom, ki ni nujno potrebno za določanje njegove narave, lastnosti in delovanja. Pri vračilu izdelkov, skladno z določbami omenjenega zakona, nima potrošnik nobenih dodatnih stroškov razen stroška neposrednega vračila blaga.
Pred odločitvijo, da bo potrošnik odstopil od nakupa, sme opraviti ogled in preizkus izdelka v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Izdelka potrošnik ne sme še naprej uporabljati do odstopa od nakupa. Vsakršno »preizkušanje« in drugo rabo, ki odstopa od navedenega, je mogoče šteti za uporabo blaga, kar pomeni, da potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Prejeti izdelki se morajo vrniti nepoškodovani in v nespremenjeni količini, razen, če je izdelek uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Šteje se, da sta sporočilo o odstopu oz. izdelek poslana pravočasno, če je pošiljka oddana v roku.
Blago mora potrošnik vrniti skupaj z vso pripadajočo dokumentacijo.