O prodajalcu
Dobrodošli v The White Stone!
Smo vaša destinacija za visokokakovostne domače potrebščine po debelo. Sedež imamo v Italiji, kjer notranje proizvajamo vzmetnice, odeje, zgornje obloge, vzglavnike in postelje, ki odražajo odličnost italijanskega rokodelstva.
V naši široki paleti izdelkov lahko najdete popoln dodatek k vašemu udobju in življenjskemu slogu. Z dostavo po vsej Evropi vam prinašamo lepoto in kakovost neposredno na vaša vrata.
Odkrijte brezkompromisno udobje in slog z The White Stone.
Vračila in reklamacije
Ime podetja11.11 S.R.L.S.
Povratni naslovVIA E. DUSE 2 , San Donà di Piave, (VE)
Kurirske službeGLS, DHL, UPS, FeDex, Druge
Stroške vračila pri odstopu od pogodbe krijeKupec
Artikli velikega obsega, kot so vzmetnice in posteljni okvirji, se lahko vrnejo le enkrat, medtem ko manjši predmeti, kot so blazine in dodatki, omogočajo dve vrnitvi. Lahko zahtevate zamenjavo blaga dvakrat ali se odločite za zamenjavo, ki ji sledi vračilo denarja.
Za gladke vračila ohranite originalno embalažo vzmetnic, blazin ali dodatkov. Če originalne embalaže nimate več, poskrbite, da uporabite trden karton. Upoštevajte, da če pošiljka, ki jo vrnete, pride poškodovana v našo skladišče, vračila ne bodo izdana.
Preverite, ali so izdelki v istem stanju, kot ste jih prejeli, in opozorite, da ni na voljo nobenih delnih vračil, če je cena nadomestnega izdelka nižja.
Imate pravico do vračila, če želite vrniti ali zamenjati enega ali več izdelkov, če ste prejeli naročen ali poškodovan izdelek, če želite vrniti izdelek za vračilo denarja ali če želite spremeniti velikost izdelka.
Za velike predmete, kot so vzmetnice, posteljni okvirji, postelje in vrhnje prevleke širše od 140 cm, morate izpolniti obrazec za vračilo v 30 dneh od prejema blaga.
Varstvo podatkov
Pravilnik o skladnosti z GDPR za obdelavo podatkov strank (Povečana varnost in omejena obdelava)
Omejeno zbiranje in obdelava podatkov
Strogo omejujemo zbiranje in obdelavo osebnih podatkov strank le na tisto, kar je potrebno za izvedbo prodajnih transakcij in zagotavljanje storitev.
Nobeni podatki ne bodo zbrani za namene trženja, kar zagotavlja, da ostaja obdelava podatkov strank osredotočena samo na bistvene poslovne funkcije.
Povečani varnostni ukrepi za podatke
Uvajamo robustne tehnične in organizacijske ukrepe, da zagotovimo najvišjo raven varnosti za podatke strank.
Osebni podatki so šifrirani z uporabo standardnih šifrirnih algoritmov tako med prenosom kot v mirovanju, da preprečimo nepooblaščen dostop ali prestrezanje.
Dostop do podatkov strank je omejen na pooblaščeno osebje z zakonitim potrebom po dostopu, in vsak dostop je zabeležen in nadzorovan.
Minimizacija in zadrževanje podatkov
Strogo se držimo načel minimizacije in zadrževanja podatkov, da zagotovimo, da se zbere in zadrži le najmanjše možno število osebnih podatkov.
Podatki strank se zadržujejo samo toliko časa, kolikor je potrebno za izpolnitev namenov, za katere so bili zbrani, v skladu z zakonskimi zahtevami in poslovnimi potrebami.
Povečane pravice posameznika do podatkov
Strankam so zagotovljene povečane pravice in možnosti nadzora nad njihovimi osebnimi podatki.
Stranke imajo pravico dostopa, popravka ali brisanja svojih osebnih podatkov, pa tudi omejitve ali ugovora glede obdelave.
Zahteve strank glede uresničevanja njihovih pravic posameznika do podatkov se takoj obravnavajo in obravnavajo v skladu z zahtevami GDPR.
Varni prenosi podatkov
Podatki strank se prenašajo varno z uporabo šifriranih kanalov in protokolov, da se prepreči nepooblaščen dostop ali prestrezanje med prenosom.
Vsak mednarodni prenos podatkov strank izven Evropskega gospodarskega prostora (EGP) se izvede v skladu z zahtevami GDPR, z ustreznimi varnostnimi ukrepi.
Omejen dostop tretjih oseb
Dostop do podatkov strank s strani zunanjih ponudnikov storitev je strogo nadzorovan in omejen na tisto, kar je potrebno za zagotavljanje njihovih storitev.
Zunanji ponudniki storitev so skrbno pregledani glede skladnosti z zahtevami GDPR in so pogodbeno zavezani, da uvedejo ustrezne varnostne ukrepe za zaščito podatkov strank.
Redno usposabljanje in ozaveščanje o varnosti
Vsi zaposleni se redno usposabljajo in ozaveščajo o varnostnih postopkih in najboljših praksah za zaščito podatkov.
Zaposleni so usposobljeni za prepoznavanje in odzivanje na morebitne varnostne grožnje in incidente v skladu s sprejetimi postopki in protokoli.
Odziv na incidente in obvestilo o kršitvah
Imamo celovit načrt odziva na incidente, da se takoj in učinkovito odzovemo na morebitne kršitve podatkov ali varnostne incidente, ki vključujejo podatke strank.
V primeru kršitve podatkov takoj obvestimo ustrezni nadzorni organ in prizadete stranke v skladu z zahtevami GDPR.
Neprekinjeno spremljanje in pregled skladnosti
Redno izvajamo notranje revizije in ocene, da spremljamo skladnost z zahtevami GDPR in prepoznavamo področja za izboljšave.
Naši ukrepi skladnosti z GDPR se neprestano pregledujejo in posodabljajo, da se prilagodijo spremembam zakonodajnih zahtev in novim varnostnim grožnjam.
Ta pravilnik o skladnosti z GDPR poudarja našo zavezanost zagotavljanju najvišje ravni varnosti in zaščite za podatke strank, obdelane na naši platformi.