Menjava ali vračilo blaga
Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju pisno sporoči (na kontaktni e-naslov [email protected], da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Obvestilo o odstopu lahko potrošnik predloži podjetju na obrazcu za odstop od pogodbe (PDF) ali z nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopa od pogodbe (nakupa). Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku določenem za odstop od pogodbe. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo. Blago mora biti vrnjeno podjetju najkasneje v 14 dneh od sporočila o odstopu.
Prejeto blago mora biti vrnjeno nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.
Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je blago, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo. Naprimer, vračilo izdelkov, pri katerih je varnostni pečat pretrgan, odstranjen ali kako drugače poškodovan ali izdelkih pri katerih je odprta oz. uničena embalaža ali folija, ki ščiti izdelek pred direktnim stikom s kožo oz. pri izdelkih za katere ne moremo z gotovostjo trditi, da niso bili uporabljeni. Vračilo teh izdelkov zaradi zagotavljanja higiene in varovanja zdravja ni mogoče.
Pri vračilu artiklov, kjer je bila koriščena promocijska koda se ta sredstva upoštevajo kot popust in se ob vračilu ne vrnejo (vrne se vplačan znesek).
Kupnino vam bomo povrnili v najkrajšem času oz. najkasneje v 14 dneh od prejetja izdelka na naš naslov.
Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. Za natančnejše informacije o postopku vračila izdelkov pošljite elektronsko sporočilo na elektronski naslov [email protected] ali pokličite na telefonsko številko 080 34 08.
V kolikor kupec pošlje izdelek nazaj v roku 14 dni in uveljavi pravico do povrnitve kupnine, mu podjetje vrne celoten strošek kupnine (nakupna vrednost izdelka, strošek poštnine in strošek transakcije).
Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti podjetje v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda. V kolikor kupec uveljavlja pravico do povrnitve kupnine za izdelek s stvarno napako (tovarniško poškodovan izdelek), mu je prodajalec dolžan vrniti le nakupno vrednost izdelka. Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo po dveh letih od izročitve izdelka.
Napaka je stvarna:
1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
V kolikor ima izdelek stvarno napako in je potrošnik pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od podjetja zahtevati, da:
odpravi napako na blagu ali
vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
vrne plačani znesek.
Možnost vračila ne velja za programsko opremo, avdio in video nosilce ali če je potrošnik odprl varnostni pečat, uporabil izdelke in podobno.
Menjava blaga
Če ste kupili izdelek napačne velikosti ali ki vam kako drugače ne ustreza, ga lahko zamenjate za drugi izdelek v 14 dneh po nakupu. Izdelek morate nepoškodovan poslati na naš naslov ter nam sporočiti kateri izdelek želite za menjavo. Morebitno razliko v ceni lahko doplačate oz. vam jo vrnemo na vaš TRR.
Kam vrniti blago?
Blago se vrne prodajalcu na naslov:
Pervisio d.o.o.
Cesta dveh cesarjev pri 399
1000 Ljubljana
Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo. Strošek poštnine za vračilo blaga je na strani kupca.
Zakaj obdelujemo vaše osebne podatke. Vaše Podatke zbiramo in obdelujemo zato, da vam omogočimo čim boljšo izkušnjo pri brskanju ter za izvajanje storitev, po katerih povprašujete. Ta Politika Zasebnosti določa vrednote našega podjetja: transparentnost, dostopnost, razumnost in uporabnost in je skladna z drugimi pravnimi akti. Z uporabo Spletne Strani se strinjate z določbami te Politike Zasebnosti.
Zaprisega k spoštovanju in varovanju vaših osebnih podatkov. Spoštujemo vašo pravico do zasebnosti in bomo Podatke obdelovali le v skladu z relevantno zakonodajo v EU in to Politiko Zasebnosti.
Med vrste Podatkov, ki jih zbira ta Spletna Stran, sama ali preko tretjih oseb, sodijo:
Podatki, ki se nanašajo na vas, se zbirajo, da vam omogočijo uporabo Splete Strani, nam pa zagotavljanje storitev, izpolnjevanje naših zakonskih obveznosti, odzivanje na zahteve za uveljavljanje vaših pravic, zaščito naših pravic in interesov (ali interesov naših uporabnikov ali tretjih oseb), odkrivanje kakršne koli zlonamerne ali goljufive dejavnosti, pa tudi naslednje:
Vaše Podatke bomo uporabljali samo za namene, za katere smo jih zbrali, razen če utemeljeno menimo, da jih moramo uporabiti iz drugega razloga in da je ta razlog združljiv s prvotnim namenom. Če želite dobiti pojasnilo, kako je obdelava za nov namen združljiva s prvotnim namenom, nas prosimo kontaktirajte. Če bomo morali vaše Podatke uporabiti za nepovezan namen, vas bomo o tem obvestili in vam pojasnili pravno podlago, ki nam to omogoča.
Podatki se obdelujejo in hranijo toliko časa, kot zahteva namen, za katerega so bili zbrani:
Po izteku obdobja hrambe se Podatki nepovratno izbrišejo. Zato pravice do dostopa, pravice do izbrisa, pravice do popravka in pravice do prenosljivosti podatkov po preteku obdobja hrambe ni več mogoče uveljaviti.
več na: Varovanje osebnih podatkov - Sex shop Svet Užitka (svetuzitka.com)