Izbrana ponudba visoko kakovostnih in zmogljivih električnih vozil. Robotix d.o.o. je vodilni uvoznik in distributer priznanih znamk kot so Kaabo, Yadea, Robbo, Nami, Sur-ron. Podjetje Robotix d.o.o. od leta 2012 uspešno posluje in se osredotoča na lastno blagovno znamko ROBBO. V okviru podjetja imamo lasten servisni oddelek, nudimo strokovno pomoč, dodatke in rezervne dele. Za vse se obrnite na nas, saj vam bomo zagotovili kakovostno in hitro storitev. Veselimo se sodelovanja z vami!
Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh obvesti podjetje, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je potrošnik podal odstopno izjavo pravočasno, če jo pošlje v roku, določenem za odstop od pogodbe (2.odstavek b43.d člena ZVPot). Celotne stroške pošiljanja in/ali vračila blaga v primeru vračila krije kupec, v primeru odstopa od pogodbe podjetje nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila.
Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik. Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.
Kupljeno blago mora kupec v teh primerih ponudniku vrniti nepoškodovano, v nespremenjeni količini, brez sledov uporabe ter z vso pripadajočo dokumentacijo. Blago mora biti poslano v originalni in nepoškodovani embalaži.
Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga. Blago je potrebno vrniti ponudniku najkasneje v roku 15 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). Vse morebitne stroške vračila krije kupec.
Naslov za vračilo kupljenega blaga je :
Robotix d.o.o.
Lepovče 23
1310 Ribnica
Slovenija
Prodajalec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve. Napaka je stvarna:
Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem. Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.
Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči ne elektronski naslov [email protected].
Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.
Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:
Možnost vračila blaga ne velja za:
Uporaba osebnih podatkov in varstvo podatkov:
S posredovanimi podatki, ki jih posameznik posreduje, se posameznik strinja, da naše podjetje, kot skupni upravljalci vodijo, vzdržujejo, hranijo in nadzorujejo zbirko zbranih osebnih podatkov v skladu z Zakonom o varovanju osebnih podatkov (ZVOP-1-UPB1, Ur. l. RS, št. 94/2007 in GDPR), ter da zbrane podatke do preklica hranijo in obdelujejo za naslednje namene:
Vaši podatki so posredovani na naš info e-poštni naslov [email protected]/p>
Vaših podatkov za druge namene ne obdelujemo ter jih ne posredujemo tretjim osebam.