RECHARGE d.o.o. jamči za kakovost blaga z garancijo uvoznika oz. proizvajalca blaga. Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu in ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.
Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V zadnjem primeru nas lahko kontaktirate in zagotovili vam bomo ažurno informacijo.
V primeru okvar zaradi nepravilne uporabe, malomarnega ravnanja, mehanske poškodbe in okvar v primeru višje sile garancija ne velja. Prav tako garancije ni mogoče uveljavljati v primeru, da so na blagu vidni posegi tujih, nepooblaščenih oseb, pri napačnem upravljanju oz. malomarnem ravnanju.
Če z naročenimi artikli niste zadovoljni, imate v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov pravico, da nam v štirinajstih dneh od prevzema blaga sporočite (elektronsko, po telefonu ali preko običajne pošte, pri čemer se kot rok za pravočasno oddano sporočilo šteje datum oddaje na pošti), da odstopate od pogodbe. V skladu z zakonom ni treba navesti razloga za odstop od pogodbe, se pa v podjetju RECHARGE d.o.o. toplo priporočamo, da izpolnite obrazec za zamenjavo / vračilo blaga, ker lahko tako morebitne napake in slabosti odpravimo. Izdelke morate vrniti najkasneje v roku štirinajstih dni po odstopu od pogodbe, biti pa morajo nerabljeni in nepoškodovani, razen v primeru, da poškodb na blagu niste povzročili vi. Edini strošek, ki vas bremeni pri vračilu blaga, je strošek neposrednega vračila. Vračilo se šteje za pravočasno, če je pošiljka oddana v predpisanem roku. Pri nakupu nad 150 € vam omogočimo brezplačno vračilo blaga in za odvoz s kurirsko službo GLS poskrbimo mi.
Kupnino za vrnjene artikle vam bomo nakazali na vaš transakcijski račun. Denar vam bomo vrnili najkasneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od nakupa, vendar bomo vračilo zadržali v primeru, da v predpisanem roku od vas ne bomo prejeli vrnjenega blaga ali potrdila o vrnjeni pošiljki.
Odkupninskih pošiljk ali pošiljk, ki ne ustrezajo njegovim splošnim pogojem poslovanja, vam ni treba sprejeti. Blago je po dogovoru mogoče tudi osebno prinesti na poslovno enoto podjetja.
Naslov za vračilo:
Recharge d.o.o., BTC Hala 11, Šmartinska 152, Ljubljana, pod trgovino Kibuba BTC (kletni prostori).
mail: [email protected]
Odgovornost podjetja za stvarne napake
Reklamacijo iz naslova stvarne napake lahko potrošnik uveljavlja za vsak kupljeni izdelek, ki ima garancijo ali pa garancije nima.
Iz naslova stvarne napake lahko potrošnik napako reklamira pri prodajalcu in to v roku 2 mesecev od odkritja stvarne napake, oziroma v roku 2 let, ko je bilo blago prevzeto s strani kupca. Potrošnik lahko zahteva po lastni izbiri : (1) Odpravo napake (2) Vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako (3) Zamenjavo blaga
Vračilo plačanega zneska
Pri uveljavljanju pravic iz tega naslova mora potrošnik trgovcu v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da izdelek pregleda. Če napaka ni sporna, mora trgovec čim prej, najkasneje pa v roku 8 dni, ugoditi potrošnikovemu zahtevku. Če pa o napaki obstaja spor, mora trgovec v roku 8 dni podati potrošniku pisen odgovor.
Recharge d.o.o. spoštuje vašo pravico do zasebnosti in stremi h najvišji stopnji varstva vaših osebnih podatkov. Zato smo pri nudenju naših storitev preko te spletne strani zavezani k delovanju v skladu z zakoni in predpisi, ki opredeljujejo varovanje osebnih podatkov, zlasti v skladu z vsakokrat veljavnim Zakonom o varstvu osebnih podatkov, Zakonom o elektronskih komunikacijah ter Splošno uredbo EU o varstvu podatkov. Namen te Izjave o varstvu osebnih podatkov je, da vas seznanimo s tem, za katere namene bodo vaši osebni podatki pridobljeni in kako se bodo uporabljali ter kakšne so vaše pravice v zvezi s podatki, ki jih hranimo o vas, in kako jih uveljavljati.
Podjetje se zavezuje, da bodo zbrani osebni podatki, ki jih boste posredovali preko spletne strani, uporabljeni v skladu s to Izjavo o varstvu osebnih podatkov, da vaših osebnih podatkov ne bo prodajalo, posojalo ali kakorkoli drugače posredovalo tretjim osebam, razen v zakonsko določenih primerih.
Podjetje Recharge d.o.o. bo osebne podatke uporabilo izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov, vse v zvezi z naročilom) in ostalo, povezano z naročilom in potrebno komunikacijo.
Namen obdelave podatkov in vrste osebnih podatkov
Vsi osebni podatki, ki nam jih posredujete, bodo obravnavani zaupno in bodo uporabljeni zgolj v namene, za katere so bili posredovani. Če bo nastala potreba po nadaljnji obdelavi vaših podatkov za drug namen, vas bomo predhodno kontaktirali in zaprosili za vaše soglasje.
Da bo nakupovnje bolj ugodno in enostavno, bo stroške dostave vseh naročil v vrednosti 25€ in več s kurirsko službo GLS kril Recharge . Potrudili se bomo, da bo paket pri vas kolikor hitro bo mogoče.
Ponudnik se zaveže, da bo blago dostavil oziroma storitev opravil v obljubljenem času.
Ob dobavi kupec prejme dodatne informacije glede pravice do odstopa ter pogojev in načina izvršitve same pravice. Navedene so vse potrebne informacije glede tega, kam se kupec lahko obrne v primeru pritožbe, in informacije glede garancij ter servisa oziroma drugih storitev po zaključku pogodbe.
Kupec bo naročeno blago dobil na naslov, ki ga bo navedel (dom, služba ali tretja oseba - v primeru dostave blaga tretji osebi bo ponudnik pri njej preveril verodostojnost naročila). Oseba, ki bo blago prevzela, mora pokazati ustrezen dokument (osebno izkaznico, potni list, vozniško dovoljenje) ter izdelek plačati. Prejemnik s podpisom potrdi prevzem blaga.
Izdelke, ki so navedeni kot "na zalogi", bomo dostavili najkasneje v 5 delovnih dneh od prejema naročila. Za ostale izdelke je rok dobave odvisen od razpoložljivosti pri distributerjih in se je pred oddajo naročila o njem potrebno pozanimati po elektronski pošti.
Dostavo naročenega blaga izvaja naš pogodben partner, podjetje GLS paketna distribucija, praviloma v dopoldanskih urah. Če ob dostavi na navedenem naslovu ni nikogar, kurir pusti obvestilo, blago pa lahko v naslednjih 15 dneh v primeru GLS kontaktirate službo in se domenite za ponovno dostavo.
Navedeni pogoji dostave veljajo samo za področje Slovenije.