O nameravanem vračilu mora kupec pisno obvestiti ponudnika, najkasneje v 14 dneh od prejetja blaga, in sicer preko vmesnika Big Bang ali na mail [email protected], blago pa vrniti v nadaljnjih 30 dneh z osebno dostavo ali priporočeno pošiljko.
Stranka artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Stranka sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Stranka odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. V primeru, da stranka vrne artikel z vidnimi poškodbami, ki so nastale med preverjanjem blaga pri stranki, ali če vrne nepopoln artikel brez vednosti in odobritve s strani prodajalca, si prodajalec zadrži pravico, da vrne kupnino zmanjšano za višino nastale škode na artiklu.
Blago, ki ga NI MOGOČE vrniti: spodnje perilo, ščitniki za zobe in izdelki, ki ob uporabi vpijajo znoj ali pridobijo vonj.
Svetujemo, da stranka pred vračilom pripravljen paket fotografira, da se v primeru transportnih poškodb lahko terja odškodnino od transportne službe.
Po prejemu vračila artikle in pakiranje pregledamo in vrnemo kupnino nazaj stranki. V kolikor je ugotovljeno, da vrnjen artikel ni bil v originalni embalaži, je bil poškodovan, uporabljen ali (delno) sestavljen, se stranki vrne procentualno nižja kupnina glede na zmanjšano vrednost artikla.
Vračilo kupnine se izvede preko istega načina plačila, kot je bil artikel prvotno plačan.
V primeru, da je stranka naročila več istih artiklov v različnih številkah z evidentnim razlogom, da izbere prave zase, ostale pa vrne, se kupnino vrne zmanjšano za stroške (stroški pošiljanja, stroški dodatnega dela v skladišču,…) Strošek poštnine za vračilo je na strani stranke.
V primeru, da stranka sama vrača artikel nazaj, priporočamo pošiljanje s sledenjem. Ne sprejemamo odgovornosti za poslan paket brez sledenja, v primeru da pride do poškodbe paketa ali vsebine ali se paket izgubi. V takemu primeru kupnine in/ali stroškov pošiljanja ne vračamo.
V primeru, da sta vrnjeno blago ali originalna embalaža poškodovana, lahko zavrnemo vračilo blaga.
Vsa naročila se vrača na sledeč naslov:
Fortrade d.o.o.
Pod Hruševco 50
SI- 1360 Vrhnika
Slovenia
Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika.
Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.
Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.
Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.