Kdo smo?
Ponder Life je trgovina z elektroniko, ki prodaja elektronske izdelke, potrebščine za pametni dom, male gospodinjske aparate, elektronsko fitnes oprema, oprema za hišne ljubljenčke in drugo. Ustregli vam bomo z vsem srcem.
PRAVICA DO ODSTOPA OD POGODBE
Zakon o varstvu potrošnikov (ZVP) lahko naročeno blago, kupljeno po pogodbi na daljavo (kamor sodi tudi nakup preko interneta) vrnete brez razloga v smislu 43. člena ZVPot. Rok za sporočilo o odstopu od pogodbe je 14 dni od prevzema blaga. Vračilo samega izdelka nato pričakujemo najkasneje v 14 dneh od sporočila o odstopu od pogodbe. Za odstop od pogodbe se šteje tudi ne prevzet ali zavrnjen paket, ki vam ga pošljemo na naslov, naveden v naročilu. Kupljeno blago morate vrniti poškodovano, v nespremenjeni količini, brez sledi uporabe in z vso pripadajočo dokumentacijo, vključno z originalnim računom in originalno embalažo, ki ne sme biti poškodovana. Kupec blaga ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Kupec lahko artikle pregleda in preizkusi le v obsegu, ki je potreben za ugotavljanje dejanskega stanja. Preizkus artikla, ki odstopa od navedenega, se šteje za dejansko uporabo artikla, kar pomeni, da kupec odgovarja za zmanjšano vrednost vrnjenega artikla. Potrošnik je odgovoren za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno za določitev narave, lastnosti in delovanja blaga. V primeru iz zgornje točke si prodajalec pridržuje pravico, da za take izdelke določi znižano vrednost izdelka in znižano vrednost izdelka upošteva pri vračilu kupnine kupcu ali vrne izdelek. sama do kupca. Vse morebitne stroške vračila ali odstopa od pogodbe krije kupec.
Kupec je dolžan blago poslati v vračilo po pošti na naslov: Rua Bela Vista n° 27, Casal do Coo (Wok city),Agualva-Cacem,Portugal,2735-184
Garancija
Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija velja ob upoštevanju predpisov in navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki in območje veljavnosti garancije so navedeni na garancijskih listih ali na računu.
MATERIALNE NAPAKE
Prodajalec mora blago izročiti potrošniku v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake pri izvedbi.
Primernost blaga za običajno uporabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju morebitnih navedb prodajalca o lastnostih blaga, ki jih poda prodajalec ali proizvajalec, zlasti z oglaševanjem, izdelkom. predstavitev ali navedbe na samem blagu. Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v dveh mesecih od dneva, ko je bila napaka odkrita.
Kontakt za prijavo stvarne napake je: [email protected]
Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo po preteku dveh let od izročitve artikla. Šteje se, da je napaka na blagu obstajala že ob izročitvi, če se pokaže v šestih mesecih od izročitve.
Potrošnik, ki je prodajalca pravilno obvestil o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:
Zavezujemo se, da bomo vaše osebne podatke v celoti hranili, ščitili in hranili v podjetju Wrichred Trading OÜ. Z vsemi pridobljenimi osebnimi podatki bomo ravnali v skladu z najvišjimi standardi varnosti in diskretnosti ter vedno v skladu z Zakon o varstvu osebnih podatkov in drugi predpisi s tega področja (Splošna uredba o varstvu osebnih podatkov itd.). Vaši osebni podatki so ustrezno zaščiteni pred izgubo, uničenjem, ponarejanjem, manipulacijo ali nepooblaščenim dostopom tretjih oseb.