Išči
Piskar
Piskar d.o.o, Cesta v Zajčjo dobravo 49, 1260, Ljubljana Polje, SVN, Matična št.: 1243322000, Davčna št.: SI70998850
Odpremlja iz države: Slovenija
O prodajalcu
Podjetje Piskar d.o.o. že več kot 30 let skrbi za čisto okolje in urejen dom. V naši ponudbi boste našli širok izbor vrečk in izdelkov za gospodinjstvo. Poleg lastnega prodajnega programa smo ponosni zastopniki priznanih blagovnih znamk Melitta, NoStik, Toppits in Swirl. Kakovost, poleg skrbi za okolje še danes ostaja naša glavna prioriteta. Delujemo kot sodobno, stabilno in varno podjetje s tradicijo in prepoznavnostjo, skrbimo za svoje zaposlene in uresničujemo potrebe svojih strank.
Vračila in reklamacije
Ime podetjaPISKAR d.o.o.
Povratni naslovCesta v Zajčjo dobravo 49, 1260 Ljubljana - Polje, Slovenija
Telefonska številka01 520 66 00
Kurirske službeDruge
Stroške vračila pri odstopu od pogodbe krijeKupec
DOSTAVA Ponudnik mora blago oziroma storitev dostaviti v obljubljenem času. Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Intereuropa d.o.o., vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito. Čas dostave Dostava se vrši med tednom do 16.00 ure na naslov, ki ga vnesete ob oddaji naročila. V primeru, da želite dodati še dodatni naslov za dostavo, le tega vpišite v poljubno polje obrazca za naročilo. V nekaterih primerih je možna tudi dostava izven delovnega časa dostavne službe, možne so tudi dostave ob dogovorjenih urah oziroma dostave po hitrejših dostavnih poteh. O teh možnosti se posvetujte s klicem v podjetje Piskar na telefon 01 520 66 00. Strošek tako dogovorjenih dostav s posebnimi željami se lahko razlikuje od zgoraj navedenih pogojev običajne dostave. Če vas v času dostave ni doma, bo kurir/ dostavljavec pustil sporočilo, na podlagi katerega se boste dogovorili za ponovno dostavo oziroma prevzem. Hitrost dostave Kako hitro bo naročeno blago pri vas, je odvisno od številnih dejavnikov. Če je naročeno blago na zalogi v našem skladišču in naročilo oddate do 15. ure, bo blago odpremljeno z naše strani naslednji dan. Če katerega od naročenih artiklov nimamo na zalogi, bo vaša pošiljka odpremljena isti dan, ko artikle prejmemo na zalogo. Naši komercialisti vas bodo preko e-pošte ali po telefonu obvestili o stanju zaloge in o predvidenem dobavnem roku in o času dostave. Dostavo opravi dostavna služba, po navadi naslednji delovni dan od dneva odpreme, vendar najkasneje v roku treh delovnih dni. PRAVICA DO ODSTOPA OD NAKUPA, VRAČILO BLAGA Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je poštna pošiljka oddana v roku. Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. O nameravanem vračilu mora kupec obvestiti ponudnika, najkasneje v 14-ih dneh od prejetja blaga, blago pa vrniti v 14-ih dneh. Ponudnik vrne potrošniku vsa opravljena plačila v zvezi s pogodbo najkasneje v roku 14 delovnih dni od prejema sporočila o odstopu od nakupa. Če je potrošnik blago že prejel in od pogodbe odstopi, mora blago v originalni embalaži, nerabljeno (izdelek seveda lahko preizkusite in uporabite, da ugotovite vse njegove lastnosti), nepoškodovano in v nespremenjeni količini odposlati podjetju v 14-ih dneh po sporočilu iz prejšnjega odstavka, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv ponudnik. Če vračate izdelke brez originalne embalaže ali je ta embalaža prekomerno uničena, oziroma če izdelek kaže znake uporabe, ki nakazujejo da je bil uporabljan dlje in pogosteje kot bi bilo potrebno da s preizkusom ugotovite vse njegove lastnosti, si pridržujemo pravico, da zaračunamo odškodnino, ki jo ocenimo z zapisnikom ob vračilu izdelka. Naprošamo vas da izdelek po prevzemu odembalirate previdno, ter ga pazljivo preizkusite, tako da bi morebitno vračilo za vas potekalo brez odvečnih stroškov. Razen če sta se pogodbeni stranki dogovorili drugače, potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih: je predmet blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, zaradi svoje narave ni primerno za vračilo. Če naročilo izvede pravna ali fizična oseba, ki opravlja pridobitno dejavnost, ne glede na njeno pravnoorganizacijsko obliko ali lastninsko pripadnost, zanjo določila tega poglavja ne veljajo. Vaše zahtevke za vračilo blaga bomo v teh primerih obravnavali individualno in pri tem v največji možni meri upoštevali vse razloge in okoliščine ter možnosti. PREJELI STE POŠKODOVANO BLAGO, KAJ STORITI? 1. V primeru vidne poškodbe embalaže ali blaga mora biti reklamacija kupca ponudniku ali dostavni službi podana ob prejemu blaga. Kupec takega blaga ni dolžen sprejeti in lahko pošiljko zavrne. 2. V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina, kaže znake odprtja ali pa so izdelki v paketu poškodovani, kupec pa je tak paket vseeno prevzel, mora kupec nato sprožiti postopek reklamacije pri Intereuropa d.o.o. ali pri ponudniku. Če sumite da je poškodba nastala med dostavo izdelka in jo je povzročila prevozna služba, to storite tako, da paket prinesete na njihovo najbližjo poslovalnico in to v enakem stanju, kot ste ga prejeli (brez da bi karkoli dodali ali odstranili) ter izpolnite zapisnik o poškodovani pošiljki. Ponudnik se bo v takem primeru s kupcem dogovoril za ustrezno rešitev, v primeru poškodb ki so za kupca sprejemljive in bi kupec tak izdelek zadržal, ponudnik lahko izda finančni dobropis za oceno škode, če pa je poškodba prevelika in za kupca nesprejemljiva, ima kupec seveda pravico do zamenjave izdelka. Skupaj z dostavno službo bomo poskrbeli, da bo reklamacije rešena v najkrajšem možnem času. Kupcu priporočamo, da paket pred prevzemom pregleda in preveri vsebino v navzočnosti dostavljavca. REKLAMACIJE Kupec lahko blago reklamira, če blago: nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil, če je prodajalec poslal napačne izdelke, v napačni količini, barvi kako drugače odstopajo od kupčevega naročila. Iz naslova stvarne napake kupec lahko blago reklamira v dveh mesecih od odkritja stvarne napake oziroma v roku dveh let, ko je bilo blago prevzeto s strani kupca in po lastni izbiri zahteva odpravo napake ali vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako ali zamenjavo blaga ali vračilo plačanega zneska. Kupec lahko blago v reklamacijo vrne tako, da ga prinese osebno ali pa ga na stroške kupca in po vnaprejšnjem dogovoru s prodajalcem vrne po pošti. Če želite blago vrniti na naše stroške, se morate o tem dogovoriti. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo, če se tega s kupcem nismo izrecno dogovorili!
Varstvo podatkov
VARNOST IN PRAVICA DO ZASEBNOSTI Skrbno varujemo vaše podatke pred izgubo, zlorabo, nepooblaščenim dostopom ali razkrivanjem, spreminjanjem ali uničenjem. Podatki so shranjeni v strežnikih, zaščitenih s geslom in z omejenim dostopom. Spletna trgovina Piskar dobro skrbi za varnost vaših osebnih podatkov in spoštuje vaše izbire za njihovo nameravano rabo. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani tretji osebi.