O prodajalcu
PCSpecialist je vodilni evropski sistemski integrator, specializiran za sestavljanje osebnih računalnikov, prenosnikov, sistemov „vse v enem“ in strežnikov po meri. Osredotočamo se na ustvarjanje visokozmogljivih sistemov za navdušence, igralce in profesionalce.
Vračila in reklamacije
Ime podetjaPCSpecialist B.V.
Povratni naslovTrompenburgstraat 4, 6412 ZH, Heerlen, Netherlands
Kurirske službeUPS
Stroške vračila pri odstopu od pogodbe krijeKupec
ODPOVEDI IN VRAČILA
1. Če sklepate pogodbo kot potrošnik, lahko pogodbo kadar koli prekličete v 14 dneh od dneva, ko ste prejeli blago. O tem nas morate obvestiti na trajni način (elektronska pošta / pismo) in v vsakem sporočilu navesti številko svojega naročila. Telefonsko obvestilo ne zadostuje.
2. Če sklepate pogodbo kot komercialna / poslovna stranka, ta klavzula ne velja. Naročil, ki jih je oddalo podjetje ali so bila oddana v njegovem imenu, ni mogoče preklicati, ko so enkrat oddana. Naročilo se šteje za poslovno naročilo, če je plačano s poslovnim bančnim računom ali poslovno debetno/kreditno kartico ali če je bil naveden poslovni naslov ali številka naročila.
3 Prav tako nam morate blago nemudoma vrniti v enakem stanju, v kakršnem ste ga prejeli, ter na lastne stroške in tveganje. Zakonsko ste dolžni ustrezno skrbeti za izdelke, dokler so v vaši lasti. Če to obveznost kršite, lahko od vas zahtevamo odškodnino.
4 Po potrebi lahko poskrbimo za prevzem s pomočjo naše kurirske službe, ki lahko prevzame izdelke v večjem delu Evrope, razen na Kanalskih otokih, Hrvaškem, Norveškem, Islandiji, v Grčiji, na Malti, Cipru in v Švici. Stroški prevzema znašajo 43 evrov z DDV.
6.5 Za izvedbo storitev (zlasti storitve hitre dostave/prioritetne gradnje, če je bila zahtevana) ne bomo prejeli povračila, saj bo ta pogodba o storitvah v celoti izpolnjena v roku za odstop od pogodbe.
6 Ko bomo prejeli odpovedano blago, vam bomo v 14 dneh vrnili celoten znesek, plačan s plačilno ali kreditno kartico, vključno s stroški dostave (razen morebitnih dodatnih stroškov, ki nastanejo zaradi izbire vrste dostave, ki ni najcenejša vrsta standardne dostave, ki jo ponujamo), zmanjšan za morebitne stroške zbiranja, ki smo jih plačali za prevzem blaga, če je to primerno.
7 Razen v primeru okvarjenega ali napačno opisanega Blaga vam lahko v primeru, da Blaga ne vrnete, kot je zahtevano, zaračunamo znesek, ki ne presega neposrednih stroškov za vračilo Blaga. Skupaj z zahtevkom je treba vrniti vse dostavljene originalne predmete. To med drugim vključuje pozdravne pakete, plošče s programsko opremo, kable, kode za digitalni prenos, kot so igre, dodatke za ohišje in periferne naprave.
8 Razpakirane ali aktivirane programske opreme ali potrošnega materiala ni mogoče preklicati in se ne povrne. Za več informacij glejte oddelek 28(3)(b) Pravilnika o potrošniških pogodbah iz leta 2013.
9 V Združenem kraljestvu lahko pri lokalnem uradu Citizens Advice Bureau ali Trading Standards Office dobite popolno izjavo o svojih zakonskih pravicah v skladu s predpisi o potrošniških pogodbah iz leta 2013.
10 Če so dobavljeni izdelki nepopolni/nepravilni ali fizično poškodovani, nas morate o tem obvestiti po elektronski pošti, pismu ali spletni pošti s prijavo v svoj račun v 72 urah po prejemu. Če nas ne obvestite v 72 urah po prejemu, se bo štelo, da je fizična škoda nastala v času, ko ste bili odgovorni za izdelke, in da so bili izdelki dobavljeni pravilno in v celoti.
11 Če sumite, da so Izdelki okvarjeni, in jih želite vrniti, se morate v 72 urah po odkritju napake obrniti na nas in predložiti zahtevo RMA („dovoljenje za vračilo materiala“). Pregledali bomo vrnjeni Izdelek in vas, če ste do tega upravičeni, v razumnem roku po elektronski pošti obvestili o vaših možnostih (ki so lahko popravilo, zamenjava ali vračilo). Popravilo, zamenjavo ali vračilo bomo uredili čim prej, najpozneje pa v 30 dneh od dneva, ko nam potrdite, ali ste se odločili za popravilo ali zamenjavo, ali v 14 dneh od dneva, ko ste se odločili za vračilo za izdelek z napako.
12 V primeru vračila bomo vračilo izvedli brez nepotrebnega odlašanja in najpozneje: 14 dni po dnevu, ko od vas prejmemo dobavljeno blago, ali (če je to prej) 14 dni po dnevu, ko predložite dokaz, da ste blago vrnili, ali, če blago ni bilo dobavljeno, 14 dni po dnevu, ko smo obveščeni o vaši odločitvi, da prekinete to pogodbo.
13 V primeru vračila zaradi poškodb ali suma na napake bomo na naše stroške poskrbeli za prevzem v enem mesecu od datuma prejema ali v roku, ki ga podaljšuje garancija. Če izdelek ni okvarjen, nosite stroške prevzema, vračila, dela in po potrebi ponovnega pakiranja. Za naročila, poslana na Kanalske otoke, Norveško, Islandijo ali v Švico, ne ponujamo prevzema.
Varstvo podatkov
Vsi osebni podatki se hranijo in upravljajo v skladu z našim pravilnikom o zasebnosti.