ČRNI PETEK - UJEMI ZADNJE DNEVE POPUSTOV!

Išči
Panteh
Panteh d.o.o., Letališka 1, 1000, Ljubljana, SVN, Matična št.: 6537740000, Davčna št.: SI89064488
Odpremlja iz države: Slovenija
O prodajalcu
Podjetje Panteh d.o.o.je podjetje, ki se ukvarja z distribucijo informacijske tehnologije, bele tehnike, športnih in ostalih segmentov produktnih skupin. Prihodnost vidimo v hitrem porastu tehnologije, ki dviguje kvaliteto življenja in medsebojnem povezovanju. Podjetje je uradni zastopnik blagovnih znamk, ki so svetovno priznane. Celotni nabor znamk ter produktov si lahko ogledate v našem B2B. Sodoben način življenja, tako v privatnem kot poslovnem svetu, od nas zahteva vedno večjo informacijsko »aktivnost«. Ne glede na to ali je to dobro ali ne, nas način življenja sili v to, da smo vse bolj in bolj odvisni od hitre in predvsem pravočasne dostopnosti do podatkov, informacij.
Vračila in reklamacije
Ime podetjaPanteh d.o.o.
Povratni naslovBeograjska 16, 1000 Ljubljana
Telefonska številka059338260
Kurirske službePošta Slovenije
Stroške vračila pri odstopu od pogodbe krijeKupec
Vračila in reklamacije Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh obvesti podjetje, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Pri tem potrošnika bremenijo stroški vračila blaga skladno s 141. členom Zvpot-1. Rok prične teči z dnem, ko je kupec blago prevzel, skladno s 134.-136. členom Zvpot-1. Najkasneje v 30 dneh od obvestila o odpovedi pogodbe mora kupec ponudniku vrniti nepoškodovano kupljeno blago brez odškodnine, pri čemer pa mora nositi neposredne stroške vračila predmeta nakupa. Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini in v originalni embalaži, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec. O nameravanem vračilu mora kupec pisno obvestiti ponudnika najkasneje v 14 dneh od prejema blaga, in sicer na e-naslov [email protected] ali pisno na naslov ponudnika. Ponudnik kupcu vrne v celoti plačano kupnino skladno s 143. členom Zvpot-1. Možnost vračila ne velja za programsko opremo, avdio in video nosilce, knjige in potrošni material, v primeru, da je bila odstranjena originalna embalaža oz. varnostni pečat. (135. člen Zvpot-1). Stroške poštnine vračila nosi v celoti kupec. Naslov za vračila: Panteh d.o.o. Beograjska 16, 1000 Ljubljana
Varstvo podatkov
Varstvo podatkov Pravica do zasebnosti V sodobnih podjetjih je pravica do zasebnosti ena najpomembnejših človekovih pravic. V podjetju Panteh, d.o.o., se tega zavedamo in spoštujemo zasebnost naših strank, zato z njihovimi osebnimi podatki ravnamo odgovorno, pazljivo in skladno z v Republiki Sloveniji veljavnimi predpisi ter internimi akti podjetja Panteh, d.o.o.. Dostop do osebnih podatkov je dovoljen le pooblaščenim zaposlenim in pogodbenim obdelovalcem, v obsegu in z namenom, ki je nujno potreben za nemoteno izvajanje delovnih procesov, zagotavljanje storitev podjetja in izpolnjevanje pravic in obveznosti iz sklenjenih pogodbenih razmerij s stranko. Panteh,d.o.o. vaše osebne podatke uporablja izključno za potrebe izpolnitve vašega naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov, vse v zvezi z naročilom) in ostalega, kar je povezano z naročilom in potrebno komunikacijo ter skladno z nameni, za katere ste nam podali vaše soglasje. Pri nakupih zbrani podatki ne bodo posredovani tretjim osebam. Kupec lahko kadarkoli zahteva, da ponudnik trajno ali začasno preneha uporabljati osebne podatke in podatke o nakupovanju za prej navedene namene. V času upravljanja osebnih podatkov ima posameznik na zahtevo možnost vpogleda in ažuriranja podatkov v bazi podatkov. Obvezujemo se, da bodo osebni podatki, pridobljeni preko spletnega mesta v celoti ostali hranjeni, varovani in obdelovani s strani družbe Panteh, d.o.o. Z vsemi pridobljenimi osebnimi podatki bo upravljavec spletnega mesta ravnal v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov in Splošno uredbo o varstvu osebnih podatkov. Vaši podatki so ustrezno zaščiteni pred izgubo, uničenjem, ponarejanjem, manipuliranjem in neavtoriziranim dostopom ali neavtoriziranim odkritjem s strani tretjih oseb. Pooblaščena oseba za varstvo osebnih podatkov Če imate kakršna koli vprašanja v zvezi z našo politiko varovanja osebnih podatkov ali načinom obravnave vaših osebnih podatkov, se lahko brez zadržkov obrnete na našo pooblaščeno osebo za varstvo osebnih podatkov v družbi Panteh, d.o.o. preko elektronskega naslova [email protected]. Pravice posameznikov S pisno zahtevo, poslano na naslov: Panteh, d.o.o., Letališka 1, 1000 Ljubljana, s pripisom »za GDPR«, ali na elektronski naslov [email protected] lahko posameznik zahteva dostop, dopolnitev, popravek, blokiranje oz. omejitev obdelave, izbris osebnih podatkov ali lahko ugovarja obdelavi podatkov, ki se obdelujejo v zvezi z njim ter zahteva prenos podatkov. Posameznik lahko dane privolitve v obdelavo osebnih kadarkoli trajno ali začasno, v celoti ali delno prekliče s pisno zahtevo, poslano na naslov: Panteh, d.o.o., Letališka 1, Ljubljana, s pripisom »za GDPR«, ali na elektronski naslov [email protected]. Preklic privolitve ne vpliva na zakonitost obdelave, ki se je na podlagi privolitve izvajala do njenega preklica. Posameznik ima pravico vložiti pritožbo pri Informacijskem pooblaščencu RS, če meni, da se njegovi osebni podatki shranjujejo ali kako drugače obdelujejo v nasprotju z veljavnimi predpisi, ki urejajo varstvo osebnih podatkov. Roki hrambe osebnih podatkov Panteh bo obdelovala osebne podatke v obsegu, ki je potreben za uresničevanje namenov obdelave in dokler bo to potrebno za dosego zasledovanega cilja, v primeru pridobljenih osebnih podatkov na podlagi privolitev, pa do preklica, razen v primerih, ko je rok hrambe osebnih podatkov določen z zakonom. V slednjih primerih Panteh d.o.o. podatke hrani v skladu z zakonsko obveznostjo.
Druge informacije
V primeru, da je paket do kupca prišel fizično poškodovan in kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije. Kupec zavrne paket na naslovni pošti, kjer s poštnim delavcem izpolnita reklamacijski zapisnik, paket pa vrneta skupaj z zapisnikom na naslov ponudnika. Ponudnik in Pošta Slovenije v čim krajšem času rešita tako reklamacijo in nadomestita poslani paket. Za dodatne informacije in pomoč pri postopku reklamacije se obrnite na [email protected]. V primeru, da kupec ne bo naredil reklamacijskega zapisnika bo reklamacija zavrnjena.