ČRNI PETEK - UJEMI ZADNJE DNEVE POPUSTOV!

Išči
Big BangProdajalciNove Boje Zvuka
Nove Boje Zvuka
Nove Boje Zvuka d.o.o., Ulica Grada Vukovara 52D, 10000, Zagreb, HRV, Matična št.: 80520449, Davčna št.: 91788925910
Odpremlja iz države: Hrvaška
O prodajalcu
Nove boje zvuka d.o.o. je hrvaško podjetje, specializirano za distribucijo visokokakovostne avdio opreme in rešitev. S poudarkom na zagotavljanju izjemnih zvočnih izkušenj našim strankam naše podjetje ponuja široko paleto izdelkov in storitev, vključno z zvočniki, ojačevalniki, slušalkami in profesionalnimi avdio rešitvami za različne industrije. Zaradi naše zavezanosti k inovacijam in zadovoljstvu strank smo postali zanesljivo ime v avdio in Hi-Fi industriji, tako na Hrvaškem kot zunaj nje. Znamke, ki jih zastopamo in smo ekskluzivni distributerji so Yamaha, Dali, Sennheiser, Epos, Musical Fidelity, Van den Hul.
Vračila in reklamacije
PRAVICA DO ODSTOPA OD POGODBE Pri nakupu na daljavo (spletni nakup) ima potrošnik pravico, da v 14 dneh od nakupa oziroma od prevzema blaga brez navedbe razloga odstopi od pogodbe in izdelek vrne. Potrošnik mora za uveljavitev pravice do odstopa od pogodbe ponudnika obvestiti z nedvoumno izjavo o svoji odločitvi, da odstopa od pogodbe (npr. s pismom, poslanim po pošti na naslov Nove boje zvuka doo, Ulica grada Vukovara 52D, 10 000 Zagreb , Hrvaška ali po elektronski pošti na naslov [email protected] ). Potrošnik lahko s spletne strani ( https://www.bojezvuka.hr/uvjeti-kupovine/ ) prenese obrazec za odstop od pogodbe in ga v roku pošlje ponudniku ali pošlje kakršno koli nedvoumno izjavo, iz katere je razvidno, da da odstopa od pogodbe. Šteje se, da je potrošnik pravočasno podal odstopno izjavo, če jo pošlje v roku, določenem za odstop od pogodbe. Priložena mora biti tudi kopija računa ali drugega ustreznega dokumenta. Šteje se, da potrošnik blago vrne pravočasno, če je odposlano pred potekom 14 dnevnega roka za vračilo. Potrošnik nosi stroške vračila blaga, razen če te stroške krije podjetje ali če podjetje potrošnika predhodno ne obvesti, da ta strošek nosi. Potrošnik ni upravičen do povračila nastalih dodatnih stroškov, če se je izrecno odločil za drugačno pošiljko od cenovno najugodnejše standardne pošiljke, ki jo ponuja prodajalec. V primeru odstopa od pogodbe prodajalec vrne potrošniku kupnino v 14 dneh od prejema potrošnikove odstopne izjave. Potrošniku vrnemo prejeta plačila z istim plačilnim sredstvom, kot ga je potrošnik uporabil. Če se strinjate z nakazilom na vaš TRR (brez dodatnih stroškov) z namenom hitrejšega vračila, to označite na obrazcu oziroma izjavi, s katero podajate odstopno izjavo. Prodajalec ima pravico zadržati vračilo kupnine do prevzema vrnjenega blaga oziroma do predložitve dokaza, da je potrošnik izdelek poslal prodajalcu. Znesek vračila vključuje tudi standardne stroške dostave, ki so bili plačani ob nakupu. V primeru, da je bila izbrana nadstandardna dobava, prodajalec le-tega ni dolžan vrniti potrošniku. Za zmanjšanje vrednosti blaga je odgovoren potrošnik, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotavljanje narave, lastnosti in delovanja blaga. Možnost odstopa od pogodbe je namenjena temu, da lahko izdelek odprete, pregledate in v kolikor vam ne ustreza, ali so bila vaša pričakovanja drugačna, odstopite od nakupa. Pred vračilom izdelka, kupljenega v spletnem centru bigbang.si, nas lahko obvestite na [email protected].
Varstvo podatkov
NOVE BOJE ZVUKA doo se zavezuje, da bo varoval osebne podatke kupcev, na način, da zbira le tiste nujne, osnovne podatke o kupcih/uporabnikih, ki so nujni za izpolnjevanje naših obveznosti; obvešča stranke o načinu uporabe zbranih podatkov, redno daje strankam možnost izbire glede uporabe njihovih podatkov, vključno z možnostjo odločitve, ali želijo ali ne želijo, da se njihovo ime odstrani s seznamov, ki se uporabljajo za marketinške akcije. Vsi podatki o uporabnikih se strogo hranijo in so na voljo le zaposlenim, ki te podatke potrebujejo za opravljanje svojega dela. Vsi zaposleni NOVA BOJE ZVUKA d.o.o. in poslovni partnerji so odgovorni za spoštovanje načel varovanja zasebnosti.
Druge informacije
GARANCIJA Garancija velja na območju Republike Hrvaške in Slovenije. Garancija je vsaka obveznost, ki jo proizvajalec (v nadaljnjem besedilu: garant) prevzame do potrošnika poleg zakonskih obveznosti prodajalca iz obvezne garancije za skladnost blaga in s katero se zavezuje, da bo blago popravil ali zamenjal za potrošniku brezplačno vrniti del ali celotno kupnino, če blago ne ustreza specifikacijam ali nima lastnosti, navedenih v garancijskem listu ali ustreznem oglasnem sporočilu, ki je na voljo ob ali pred sklenitvijo pogodbe. Garancija pravno zavezuje garanta pod pogoji, navedenimi v garancijskem listu in pripadajočih oglasnih sporočilih, ki so na voljo ob sklenitvi pogodbe ali prej. Garant jamči za kakovost izdelka oziroma brezhibno delovanje v garancijskem roku, če ga uporabljate v skladu z njegovim namenom in priloženimi navodili. Garancijska doba začne teči z dnem, ko je izdelek izročen potrošniku. Če blago, za katerega je izdana obvezna garancija, ne ustreza specifikacijam ali nima lastnosti, navedenih v garancijskem listu ali oglasnem sporočilu, lahko potrošnik najprej zahteva odpravo napake. Če napake niso odpravljene v skupno 30 dneh od dneva, ko je proizvajalec ali pooblaščeni servis prejel zahtevo potrošnika za odpravo napake, mora proizvajalec blago zamenjati z enakim, novim in brezhibnim blagom brezplačno. potrošnik. Rok iz prejšnjega odstavka se lahko podaljša na najkrajši čas, potreben za izvedbo popravila ali zamenjave, vendar največ za 15 dni. Pri določanju podaljšanega obdobja se upoštevajo narava in kompleksnost blaga, narava in resnost neskladnosti ter napor, potreben za dokončanje popravila ali zamenjave. Proizvajalec obvesti potrošnika o številu dni za podaljšanje roka in razlogih za njegovo podaljšanje pred potekom roka iz prejšnjega odstavka. Če proizvajalec blaga v roku ne popravi ali zamenja z novim, lahko potrošnik od proizvajalca zahteva vračilo celotne kupnine ali zahteva sorazmerno znižanje kupnine.