Išči
Big BangProdajalciNESTIOM IMPROVEMENT d.o.o.
NESTIOM IMPROVEMENT d.o.o.
NESTIOM IMPROVEMENT d.o.o., Savska cesta 41, 10000, Zagreb, HRV, Matična št.: 59077750097, Davčna št.: HR59077750097
Odpremlja iz države: Hrvaška
O prodajalcu

Nestiom je pooblaščeni ekskluzivni distributer premium blagovne znamke LARQ, vodilne na področju pametnih in revolucionarnih steklenic in vrčev za večkratno uporabo.

Usmerjeni smo v iskanje inovativnih tehnoloških rešitev, ki izboljšujejo kakovost zdravja in življenja ljudi.

#ImprovementIsOurMission

Vračila in reklamacije
Ime podetjaNESTIOM IMPROVEMENT d.o.o.
Povratni naslovSavska cesta 41, Zagreb, 10000, Croatia
Kurirske službeGLS
Stroške vračila pri odstopu od pogodbe krijeKupec

Spoštovane stranke,

Politika vračil je pomemben del naše poslovne prakse, s ciljem zagotavljanja vašega popolnega zadovoljstva z nakupovanjem v naši spletni trgovini. Spodaj vam ponujamo podrobne informacije o naši politiki vračila, da boste seznanjeni s postopkom in pogoji vračila.

Vračilo blaga:
Če po odprtju paketa ugotovite, da izdelek, ki ste ga prejeli, ne izpolnjuje vaših pričakovanj ali pa ste si preprosto premislili, imate v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov pravico do vračila kupnine brez navedbe razloga v 14 dneh od datuma. dostave izdelka.

Pred iztekom roka nas o tem obvestite z nedvoumno izjavo, poslano po pošti na naslov Nestiom Improvement d.o.o., Savska cesta 41, 10000 Zagreb ali po elektronski pošti na naslov [email protected], v kateri navedete svoje ime in priimek. , naslov, telefonsko številko, številko faksa ali elektronski naslov.

Prav tako imate na voljo 30 dni od dneva, ko je bil izdelek dostavljen, da izdelek vrnete po pošti (poslan mora biti v teh 30 dneh). Stranka krije stroške vračila blaga, razen če je vračilo posledica naše napake.

OBRAZEC O ENOSTRANI ODPOVEDI POGODBE

PRAVICA DO ENOSTRANSKE ODPOVEDI POGODBE, SKLENENE IZVEN POSLOVNEGA PROSTORA ALI SKLENENE NA DALJAVO

Potrošnik lahko brez navedbe razloga enostransko odstopi od te pogodbe v 14 dneh od dneva sklenitve pogodbe ali po njenem prejemu.

Pravica do enostranske prekinitve pogodbe nastopi z dnem dostave, to je z dnem osebnega prevzema pošiljke.

Potrošnik mora za uveljavitev pravice do enostranske odstopa od pogodbe trgovcu posredovati pisno obvestilo, da odstopa od pogodbe. Obvestilo mora biti napisano na trajnem mediju in vsebovati spodaj navedene podatke ter se lahko dostavi kot pismo poslano po pošti ali elektronski pošti.

Če potrošnik uveljavlja pravico do enostranske odstopa od pogodbe, ne nosi s tem povezanih stroškov, razen neposrednih stroškov vračila blaga.

Vračilo lahko izdamo šele, ko nam je blago vrnjeno ali ko nam predložite dokazilo, da ste nam blago poslali nazaj.

Obrazec za enostransko odpoved pogodbe, ki je dostopen na naši spletni strani, lahko elektronsko izpolnite in pošljete kopijo.

Potrdilo o prejemu obvestila o enostranski odpovedi pogodbe vam bomo brez odlašanja poslali po elektronski pošti.

Pogoji vračila:
Izdelek mora biti v enakem stanju kot ob dostavi, neuporabljen, nepoškodovan in v originalni embalaži. Izdelki, ki so bili rabljeni, poškodovani ali nimajo originalne embalaže, ne bodo sprejeti za vračilo.

Vračilo:
Ko prejmemo vrnjeni izdelek in ugotovimo, da je upravičen do vračila, bomo izdali vračilo.
Vračilo se izvede samo na način plačila, ki je bil uporabljen pri nakupu (npr. če ste izdelek plačali z debetno kartico, vam ne moremo vrniti denarja v gotovini).
Odvisno od načina plačila lahko vračilo traja do 30 dni.
Vračilo ne vključuje stroškov pošiljanja.

Zamenjava izdelka:
Menjava izdelka je možna v roku 30 dni od prevzema izdelka, ob predložitvi računa.
Izdelek mora biti nepoškodovan, v originalni embalaži in z originalnimi etiketami ali neodprto zaščitno folijo.
Politika menjave ne velja za izdelke, ki so bili uporabljeni ali poškodovani s strani stranke.
Menjava je možna samo za drug izdelek iz spletne trgovine Nestiom, enake ali večje vrednosti (z doplačilom razlike).
Stroške zamenjave, vključno z dostavo zamenjanega izdelka in vračilom originalnega izdelka, krije kupec.
Nadomestni izdelek bo odposlan po prejemu in pregledu originalnega izdelka.

Pošiljka poškodovana ali izgubljena med prevozom:
V primeru poškodbe ali izgube pošiljke nas nemudoma kontaktirajte, da lahko sprožimo postopek reklamacije pri kurirski službi in vam zagotovimo ustrezno podporo.

Garancija:
Ponujamo dvoletno omejeno garancijo za popravilo ali zamenjavo katerega koli okvarjenega materiala ali komponente. Garancija ne pokriva težav, ki jih povzroči običajna obraba, napačna uporaba ali izguba/kraja izdelka.

Opomba: Nestiom si pridržuje pravico do zavrnitve vračila, če se ugotovi zloraba pravilnika o vračilu ali če izdelek ni v skladu s pogoji vračila, navedenimi v pravilniku.

Zahvaljujemo se vam za izbiro naše spletne trgovine in vam želimo prijetno nakupovanje!

S spoštovanjem, Nestiom

Varstvo podatkov

Izjava o zasebnosti

Kdo smo mi?

NESTIOM IMPROVEMENT družba z omejeno odgovornostjo za svetovanje, storitve in trgovino (skrajšana firma: Nestiom Improvement d.o.o.), Zagreb (Mesto Zagreb), Savska cesta 41, OIB: 59077750097, je trgovska družba, registrirana v Republiki Hrvaški za svetovanje, storitve in trgovina.

Kaj potrebujemo?

Podjetje Nestiom Improvement d.o.o. je vodja obdelave osebnih podatkov, ki nam jih vi (ankement) posredujete. Zbiramo naslednje osebne podatke:

Ime in priimek
E-naslov
Telefonska številka
Podatki za izstavljanje računov
Podatki za dostavo pošiljke
IP naslov
informacije o vašem vedenju na spletu
Zakaj ga potrebujemo?

Vaše osebne podatke potrebujemo, da vam zagotovimo naslednje storitve:

Naslednje osebne podatke potrebujemo za izpolnjevanje naših obveznosti glede dostave izdelkov in storitev na podlagi vaših naročil ali pogodb:

Upravljajte svoj račun Nestia

Ime in priimek – te podatke potrebujemo za identifikacijo in stik z vami

E-pošta - e-poštni naslov, ki ga uporabljamo za sporočanje informacij o vaših naročilih

Telefonska številka - ob oddaji naročila vas bomo obvestili z SMS-om

Podatki za obračun – te podatke potrebujemo, da vam lahko izdamo račun

Naslov za dostavo – te podatke potrebujemo za pošiljanje vaših naročil

Z uporabo našega zakonitega interesa, da vam zagotovimo prilagojeno pomoč, moramo za storitev klepeta obdelati naslednje osebne podatke:

Naslov IP - ti podatki se uporabljajo za identifikacijo vas kot edinstvenega obiskovalca

Zgodovina brskanja po internetu Nestiom – te informacije potrebujemo, da vemo, katere strani ste obiskali na našem spletnem mestu do takrat, ko ste potrebovali podporo prek klepeta

Referral (spletni naslov, ki ste ga obiskali, preden ste obiskali Nestiom online) - te informacije potrebujemo, da vemo, ali ste na našo spletno stran prišli prek oglasne pasice, da vam lahko ponudimo prilagojeno pomoč

Z vašim soglasjem želimo obdelovati naslednje osebne podatke za naslednje področje:

Naročnina na novice

Ime in priimek – te podatke potrebujemo, da vam lahko prilagodimo komunikacijo

E-pošta - te podatke uporabljamo za pošiljanje novic na vaš e-poštni naslov

Spletno vedenje

Zgodovina brskanja – te podatke delimo z našimi partnerji, ki so opisani v Politiki piškotkov, da bi zagotovili prilagojene ponudbe.

Kaj naredimo s podatki?

Vaše osebne podatke obdeluje podjetje Nestiom Improvement d.o.o. ki se nahaja v Republiki Hrvaški. Gostovanje in shranjevanje vaših podatkov poteka pri Nestiom Improvement d.o.o.

Vaši osebni podatki o zgodovini brskanja se pošljejo našim partnerjem, ki so opisani v Politiki piškotkov. Oglejte si seznam teh partnerjev na tej strani.

Kako dolgo jih hranimo?

Za uporabniški račun Nestio bomo hranili podatke, dokler račun obstaja ali dokler se ne odločite izbrisati svoj račun.

Osebne podatke iz računov in pogodb bomo hranili toliko časa, kolikor to zahtevajo pozitivni pravni predpisi.

Podatke za glasilo bomo hranili v času obstoja glasila ali dokler se ne odločite za preklic soglasja, ki ste nam ga dali.

Podatki o zgodovini brskanja se hranijo samo za čas trajanja piškotka.

Kakšne so vaše pravice?

Če menite, da je kateri koli osebni podatek, ki ga imamo o vas, nepravilen ali nepopoln, imate možnost zahtevati dostop do teh podatkov, popravek ali izbris, zahtevati omejitev obdelave, ugovarjati obdelavi osebnih podatkov in prenos v drug podatek. procesor. Pišite na [email protected]

Naš oddelek za varstvo podatkov bo nato obravnaval vašo pritožbo in skupaj z vami rešil težavo.

Če še vedno menite, da se z vašimi osebnimi podatki ne ravna ustrezno v skladu s predpisi, se lahko obrnete na Agencijo za varstvo osebnih podatkov, Selska cesta 136, HR - 10 000 Zagreb, tel. 00385 (0)1 4609-000, faks. 00385 (0)1 4609-099, E-pošta: [email protected] in se pritožite.