Ime podetjaZipzap Online
Povratni naslovNAVE 18, AVDA AMARGACEN A18, 14013 Cordoba, Spain
Telefonska številka+34663327060
Kurirske službeGLS
Stroške vračila pri odstopu od pogodbe krijeProdajalec
PROSTOVOLJNO VRAČILO: Če je izdelek v brezhibnem stanju, morajo biti za vračilo izdelka izpolnjeni naslednji pogoji: V primeru vzmetnic bo izdelek prispel vakuumsko zvit in mora pred uporabo stati 24 ur na gladki površini. Niti teh, niti vzglavnikov, niti prevlek ali nadvložkov ni mogoče vrniti, ko so odprti ali razgrnjeni iz higienskih razlogov. Da bi ohranili optimalne pogoje izdelka, ga je treba razpakirati v treh tednih po prejemu, sicer podjetje ne odgovarja za izgubo njegove kakovosti. Ne prekoračite 14 dni od prejema vašega naročila. Pošljite ga z isto škatlo in v popolni embalaži. Pišite nam, da ugotovimo, kam ga poslati
[email protected] Ko naročilo prispe v naše skladišče in ga pregledamo, bomo denar vrnili. Zipzap Online S.L. bo povrnil znesek zmanjšan za stroške pošiljanja in vračila v največ 14 koledarskih dneh od prejema zahteve za vračilo v pravilni obliki, pri čemer si pridržuje pravico, da vračilo prekine do prejema blaga ali potrditve vračila. zahtevo ter morebitne dodatne podatke, ki so potrebni za njegovo izpolnitev. Ti stroški pošiljanja in vračila bodo odvisni od vrste izdelkov.
VRAČILO ZA TOVARNIŠKO NAPAKO: Če prejmete poškodovan ali napačen izdelek, nas morate čim prej kontaktirati preko e-poštnega naslova
[email protected]. V ta namen vas prosimo, da nam pošljete fotografijo poškodovanega izdelka, številko naročila in nam pojasnite težavo. Po pregledu vas bomo v najkrajšem možnem času kontaktirali in vam ponudili najboljšo rešitev.
Če izdelek prispe pokvarjen ali poškodovan, ga zavrnite ali navedite na dobavnici.