ČRNI PETEK - UJEMI ZADNJE DNEVE POPUSTOV!

Išči
MiniBoom
Miniboom, Katja Kocjan s.p., Begunje na Gorenjskem 163, 4275, Begunje na Gorenjskem, SVN, Matična št.: 8859248000, Davčna št.: SI96241209
Odpremlja iz države: Slovenija
O prodajalcu

Izdelava in prodaja izdelkov za otroke, ki otroku omogocajo zabavo, razvijanje motoricnih in krepitvi  gibalnih sposobnosti.
Izdelki so narejeni v Sloveniji. Gugalnice so v celoti rocno delo, izdelke iz lesa pa ustvarjajo manjsa lokalna slovenska podjetja.
 
Pri podjetju MiniBoom nenehno strmimo k povečanju izdelkov, nudenju najmodernejših in kakovostnih izdelkov za novorojenčke in malo večje otroke. Vsi izdelki so in bodo premišljeno zasnovani, dizajnersko oblikovani, ročno narejeni, varni, uporabni in bodo pozitivno vplivali na življenje vašega otroka.


 

Vračila in reklamacije
Ime podetja/
Povratni naslov/
Telefonska številka040573628
Kurirske službePošta Slovenije
Stroške vračila pri odstopu od pogodbe krijeKupec

ODSTOP OD POGODBE IN VRAČILO BLAGA
Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico (iz 43.c člena Zakona o varstvu potrošnikov), da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči (na elektronski naslov), da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku.

Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga. Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe / nakupa.

Potrošnik mora blago vrniti  nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen, če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.

Če potrošnik odstopi od pogodbe, mu bo naše podjetje vrnilo vsa opravljena plačila najkasneje v 14-ih dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe.

Od kdaj teče rok za odstop od pogodbe?
Če je podjetje v celoti izpolnilo obveznost iz 43.c člena Zakona o varstvu potrošnikov, začne teči rok za odstop od pogodbe pri dobavi blaga od dneva, ko je potrošnik sprejel blago.

Obveznosti prodajalca pri odstopu od pogodbe:
V kolikor v primeru odstopa od pogodbe, na željo kupca ni bila izvršena zamenjava blaga, prodajalec vrne celotno kupnino v roku 14 dni od prejetja obvestila o odstopu od pogodbe. Prodajalec vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.


 

Varstvo podatkov

VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV

Podjetje MiniBoom Katja Kocjan S.P. spoštuje zasebnost uporabnikov spletne trgovini miniboom.eu in se zavezuje, da bo pridobljene osebne podatke skrbno varovalo in jih brez privolitve ne bo posredoval tretji osebi oziroma jih ne bo uporabil drugače kot izključno za zgoraj navedene namene, razen v primerih, ko bi te podatke zahteval pristojni državni organ, ki bi za to imel zakonsko osnovo in v primeru, da obstaja sum zlorabe pri poslovanju s strani uporabnika spletne strani. Podatki se zbirajo na podlagi osebne privolitve posameznika in za določen čas 5 let oziroma, če Zakon o varovanju osebnih podatkov predvideva drugače, za čas kot ga predvideva.

MiniBoom Katja Kocjan S.P. lahko podatke posreduje samo pogodbenemu obdelovalcu podatkov. Dostavni službi GLS Slovenia, DHL , DPD ali Pošta Slovenija bomo zaupali ime in priimek uporabnika, naslov za dostavo, telefonsko številko ter e-mail naslov. 

Uporabnik je tudi sam odgovoren za varovanje osebnih podatkov na način, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika. Zbirka osebnih podatkov je zavedena na spletni strani informacijskega pooblaščenca (www.ip-rs.si).

Vedno imate pravico do brezplačnih informacij, kjer lahko preverite pravilnost vaših shranjenih podatkov. Če želite, se lahko obrnete na [email protected] in nam pošljete vašo zahtevo po e-pošti ali navadni pošti. Po posredovanju informacij bodo vsi popravki, zaprtja ali izbrisi – v kolikor so v skladu z zakonom – izvedeni.

UPORABA OSEBNIH PODATKOV

Podjetje za potrebe odpreme blaga, obdeluje, vodi, shranjuje naslednje  podatke uporabnika:

ime in priimek
naslov za dostavo
kontaktno telefonsko številko
naslov elektronske pošte
podjetje oz. naziv in davčno pravne osebe – če je uporabnik pravna oseba
državo bivanja
druge podatke, ki jih uporabnik prostovoljno vnese ob naročilu

NAMEN OBDELAVE PODATKOV

Podjetje bo zbrane podatke o obiskovalcih (uporabnikih) uporabljalo , vodilo, obdelovalo, shranjevalo samo za naslednje namene:

Za pošiljanje predračunov in računov v primeru prejetega naročila na izdelke ali storitve, ki se tržijo preko spletne strani.
Za vodenje evidenc o strankah.
Za realizacijo oz. dostavo zahtevanih izdelkov ali storitev.
Za obveščanje o novostih v ponudbi podjetja in spletne strani www.miniboom.eu
Za pošiljanje e-novic (v kolikor se je oseba prijavila na prejemanje naših e-novic) – več spodaj v področju ‘uporaba vašega e-mail naslova’
Za statistično in marketinško analizo oz. raziskavo v zvezi z uporabniki spletne strani in sicer zato, da se izboljša ponudba izdelkov in storitev na spletni strani (z uporabo analitičnih orodij)
Za občasno pošiljanje kratkih tekstovnih sporočil z namenom obveščanja o aktivnostih na miniboom.eu v kolikor stranka to privoli
 

Soglasje je mogoče kadarkoli preklicati na način, da nam preko elektronske pošte na e-mail naslov [email protected] pošljete odjavo od prejemanja e-novic ali pa nam le to pisno posredujete na naslov MiniBoom Katja Kocjan S.P., Begunje na Gorenjskem 163, 4275 Begunje na Gorenjskem.


 

Druge informacije

UVELJAVLJANJE GARANCIJE

Potrošnik lahko napako reklamira kadarkoli v garancijskem roku. Garancijo lahko potrošnik uveljavlja za izdelke, za katere je obvezna garancija (seznam teh izdelkov določa Pravilnik o blagu, za katerega se izda garancija za brezhibno delovanje) in za tiste, za katere je bila dana prostovoljna garancija.

V garancijskem roku lahko potrošnik od garanta zahteva brezplačno odpravo napake. Če napake ni mogoče odpraviti ali je podjetje ne odpravi v skupnem roku 45 dni, lahko potrošnik zahteva zamenjavo za nov brezplačen izdelek. Po preteku tega roka se popravilo blaga opravlja le proti plačilu. šele če popravilo ni mogoče ali ga podjetje ne izvrši v skupnem roku 45 dni, lahko potrošnik zahteva zamenjavo za nov, brezhiben izdelek.

Kakšen je postopek uveljavljanje garancije?
Kupec mora v garancijskem roku in pod garancijskimi pogoji s pisno vlogo od dajalca garancije zahtevati odpravo napak, pri tem pa mora predložiti tako izdelek kot garancijski in servisni list ter kopijo računa. Kupec z odpravo napak ali nadomestitvijo izdelka nima nobenih stroškov. Če prodajalec ugotovi, da je do napake na izdelku prišlo zaradi nepravilnega ravnanja kupca, zaradi česar se izkaže, da je garancijski zahtevek neupravičen, bo izdelek s pisnim obvestilom poslal nazaj na njegove stroške.

UVELJAVLJANJE STVARNE NAPAKE

Reklamacijo iz naslova stvarne napake pa lahko potrošnik uveljavlja za vsak kupljeni izdelek (kar pomeni, da lahko potrošnik zaradi napake na izdelku, za katerega ni bila dana garancija, uveljavlja pravice iz stvarne napake, enako pa se lahko odloči tudi v primeru, če ne želi uveljavljati garancije za izdelek, za katerega je bila dana garancija).

Ko uveljavljate stvarno napako na izdelku, lahko sami izbirate med štirimi pravicami, ki jih določa Zakon o varstvu potrošnikov. Zahtevate lahko odprave napake, zamenjavo blaga z novim, vrnitev dela plačanega zneska v sorazmerju z napako ali vračilo plačanega izdelka.

V kolikšnem času lahko uveljavljate stvarno napako?

O napaki morate prodajalca obvestiti v roku dveh mesecev od dneva, ko ste napako odkrili. Svoje pravice lahko uveljavljate v največ dveh letih od prevzema izdelka. (za napake, ki se na izdelku pokažejo po dveh letih od prevzema, pa prodajalec ne odgovarja več).To velja za nove izdelke. Če ste kupili rabljen izdelek, lahko stvarno napako uveljavljate v največ enem letu od prevzema izdelka.

Podjetje vam mora odgovoriti v 8 dneh. Če se prodajalec z reklamacijo strinja in prizna obstoj napake, mora zahtevku ugoditi najkasneje v osmih dneh po prejemu reklamacije. Tudi, če se z obstojem napake ne bo strinjal, vam mora podjetje odgovoriti v osmih dneh.