Na Meganakupek.si lahko najdete široko paleto kakovostnih izdelkov po ugodnih cenah. Naše izdelke redno posodabljamo, tako da lahko izbirate med najnovejšimi trendi in dodatki za vas in vaš dom.
V naši ponudbi boste našli izdelke za dom in pohištvo za vse priložnost. Poleg tega imamo široko paleto modernega pohištva, računalništva, avdio video opreme, vrtne opreme in drugo.
Naše cene so zelo ugodne in se trudimo, da naši izdelki zadovoljijo potrebe vseh potrošnikov.
Lep pozdrav,
Ekipa Meganakupek.si
Kupec je dolžan artikel, ki ga je prodajalcu izročil v garancijsko ali drugačno obravnavo, po zaključku obravnave prevzeti. Kupec prevzame artikel na prevzemnem mestu, na katerem ga je osebno izročil prodajalcu, v primeru, da ga je poslal po pošti, pa mu bo vrnjen na naslov za dostavo.
Prodajalec kupcu pošlje obvestilo o vrnitvi artikla iz obravnave ter ga pozove na prevzem artikla. Kupec je dolžan artikel prevzeti v roku 14 dni od dneva obvestila.
Če kupec artikla ne prevzame v navedenem roku, se artikel izroči v hrambo prodajalcu na naslovu njegovega skladišča: Sandra Habibović sp, Zofke Kvedrove 12, 1000 Ljubljana. Prodajalec hrani artikel v lastnem skladišču do poteka 6 mesecev od dneva obvestila. Prodajalec ima za to obdobje pravico do povračila vseh stroškov skladiščenja (1 €/dan) ter pravico do povračila vseh za ohranitev artikla potrebnih stroškov.
Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo artikel za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov.
Odstop od pogodbe ali vračilo izdelka nam potrošnik lahko sporoči na e-naslov prodajalca: [email protected]
Najbolje je, da nas pokličete na +38670473783 ali pišite na [email protected]
V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejeti artikel vrne po pošti na naslov podjetja Sandra Habibović sp, Zofke Kvedrove 12, 1000 Ljubljana.
Vrnitev prejetih artiklov podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.
Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Potrošnik mora ravnati v skladu z navodili reklamacije izdelka: mora omogočiti dostop ter preverbo izdelka oziroma stanja embalaže in izdelka s strani prodajalca ali izvedenca reklamacijske službe Pošte Slovenije ali gls oziroma ostalih poštnih dostavnih služb s katerimi sodelujemo. V kolikor niso upoštevani vsi pogoji za ugotovitev dejanske škode stranka oziroma potrošnik ni opravičen do zamenjave izdelka ali nadomestila škode, kajti zapisnika ni bilo mogoče izdelati.
Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor). Artikel je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).
Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov
Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).
meganakupek se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z Uredbo (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 27. aprila 2016 in ZVOP-1.
Vse podrobne informacije o obdelavi osebnih podatkov najdete v poglavju Načela zasebnosti. Uporabnik se mora zavedati, da je dolžan spletnemu trgovcu posredovati svoje osebne podatke v pravilni in resnični obliki, prav tako je dolžan spletnega trgovca obvestiti o spremembi svojih podatkov. Uporabnik s sprejetjem teh pogojev potrjuje, da so osebni podatki, ki jih je navedel, pravilni.