O nas
V podjetju LOOP SKUPINA se že 22 let ukvarjamo s prodajo vrhunskih video nadzornih sistemov, alarmnih sistemov, video domofonije, IP senzorjev in opreme za pametno hišo. Z našo široko paleto izdelkov boste lahko izboljšali varnost svojega doma ali poslovnega prostora. Naši izdelki so vrhunske kakovosti, saj sodelujemo le z najboljšimi proizvajalci na trgu. Poleg tega imamo strokovno usposobljeno osebje, ki vam bo pomagalo pri izbiri najboljšega sistema za vaše potrebe ter vam nudilo podporo po nakupu.
Potrošnik lahko od pogodbe odstopi v roku 14 dni po prejetju naročenega blaga, ne da bi mu bilo pri tem potrebno navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku. Vrnitev naročenega blaga podjetju v roku 14 dni od prejema je enakovredna sporočilu o odstopu od pogodbe.
Blago se lahko vrne v roku 30 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe:
S posredovanimi podatki, ki jih posameznik posreduje, se posameznik strinja, da naše podjetje LOOP SKUPINA d.o.o., skrbno varuje in obdeluje zbrane podatke skladno z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (Uradni list RS 86/2004) in Uredbo (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 27. aprila 2016 o varstvu posameznikov pri obdelavi osebnih podatkov in o prostem pretoku takih podatkov ter o razveljavitvi Direktive 95/46/ES (Splošna uredba o varstvu podatkov) (UL. L. 119, 4. 5. 2016, str. 1–88).
Dane osebne podatke bo obdelovalo podjetje LOOP SKUPINA d.o.o. do preklica za naslednje namene:
Vaših podatkov za druge namene ne obdelujemo ter jih ne posredujemo tretjim osebam.
Seznanjen sem, da :
GARANCIJA
LOOP SKUPINA d.o.o. jamči za kakovost izdelka oziroma brezhibno delovanje v garancijskem roku, če ga boste uporabljali v skladu z njegovim namenom in priloženimi navodili.
Garancijska odgovornost družbe LOOP SKUPINA d.o.o. ne velja za poškodbe na blagu ali zaradi napačnega ravnanja oziroma uporabe izdelka na način, ki se ne sklada z običajno uporabo blaga.
Garancijski rok začne teči z dnem izročitve izdelka kupcu.
Garancijska odgovornost družbe LOOP SKUPINA d.o.o. je izključena, če je izdelek servisirala, popravljala ali kakorkoli drugače vanj posegala katerakoli nepooblaščena oseba ali, če je bil izdelek neredno vzdrževan. Garancijska odgovornost se nanaša samo na izdelek, ki je naveden na garancijskem listu.
ODGOVORNOST ZA STVARNE IN PRAVNE NAPAKE
LOOP SKUPINA d.o.o. odgovarja za stvarne napake, do trenutka, ko je nevarnost naključnega uničenja ali poškodovanja prešla na stranko. Ta trenutek praviloma nastane s prevzemom blaga.
Napaka je stvarna:
- če artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet,
- če artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo potrošnik kupuje, ki pa bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana,
- če artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane,
- če je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.
Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.
Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.
Kontakt za prijavo stvarne napake je: [email protected], 02 620 55 70
Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.
Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:
V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena. Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.
Pravico do uveljavljanja stvarnih napak natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov. Za odgovornost za stvarne napake se uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja, če ta zakon ne določa drugače.