O prodajalcu
Zakaj nakupovati v naši trgovini?
Visoka kakovost izdelkov: V naši trgovini se osredotočamo na kakovost. Vsi izdelki so skrbno izbrani, da bi zagotovili najvišje standarde.
Širok izbor: Ponujamo široko in raznoliko ponudbo, od najnovejših tehnoloških pripomočkov do izdelkov za dom. Pri nas boste našli vse, kar potrebujete.
Odlične storitve za stranke: Naša služba za pomoč strankam je vedno pripravljena pomagati. Ne glede na to, kakšno je vaše vprašanje, skrb ali potreba po nasvetu, se lahko zanesete na nas.
Vračila in reklamacije
Ime podetjaIntromit s.c
Povratni naslovKwiatowa 5, 26-670, Pionki, Poland
Telefonska številka531680200
Kurirske službeUPS
Stroške vračila pri odstopu od pogodbe krijeKupec
Pravilnik o vračilih
Pravica do odstopa od pogodbe V skladu z veljavno zakonodajo imate pravico do odstopa od pogodbe brez navedbe razloga v 14 dneh po prejemu blaga. Če želite uveljaviti to pravico, nas o svoji odločitvi obvestite tako, da nam pošljete jasno izjavo po elektronski pošti na naslov
[email protected] ali po pošti na naslov našega sedeža.
2 Vračilo blaga Blago morate poslati nazaj na naslov „Kwiatowa 5, 26-670 Pionki, Poljska“ takoj, najpozneje v 14 dneh od dneva, ko ste nas obvestili o odstopu od pogodbe. Rok je upoštevan, če blago pošljete nazaj pred iztekom 14 dni. Stroške vračila blaga nosi kupec.
3 Vračilo plačila Ko prejmemo in preverimo vrnjeno blago, vam vrnemo vsa plačila, ki smo jih prejeli od vas. Vaše plačilo vam bomo vrnili v 14 dneh od prejema vrnjenega blaga.
5 Pritožbe Če je prejeto blago okvarjeno, poškodovano ali ni v skladu z vašim naročilom, se obrnite na naš oddelek za pomoč strankam na naslov
[email protected]. Pošljite fotografije poškodb in številko svojega naročila. Pritožbo bomo obravnavali v 14 dneh in vas obvestili o nadaljnjih korakih.
Zahvaljujemo se vam za nakupovanje pri nas! Če imate vprašanja o naših pravilih vračanja, se obrnite na naš oddelek za storitve za stranke.
Varstvo podatkov
Spoštovane stranke,
zaradi začetka veljavnosti 25. maja 2018. Uredbe 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 27. aprila 2016 o varstvu posameznikov pri obdelavi osebnih podatkov in o prostem pretoku takih podatkov (v nadaljevanju tudi: RODO, Uredba), vam pošiljamo naslednje informacije:
Upravljavec vaših osebnih podatkov je INTROMIT S.C., Ulica Bobowskich 12, 26-110, Skarżysko Kamienna.
Podatki bodo obdelani za namene obdelave naročil in posledičnih obračunov, preiskave morebitnih zahtevkov in trženjskih dejavnosti. Pravna podlaga za obdelavo podatkov je izpolnjevanje naročil (člen 6(1)(b) Uredbe o varstvu osebnih podatkov, v nadaljnjem besedilu: RODO), izpolnjevanje zakonskih obveznosti, ki izhajajo iz računovodskih in davčnih predpisov (člen 6(1)(c) RODO), in izpolnjevanje zakonitih tržnih dejavnosti (člen 6(1)(f) RODO).
Zagotavljanje podatkov je pogoj za sklenitev pogodbe in če tega ne storite, je sklenitev pogodbe onemogočena. Podatki bodo shranjeni za obdobje, ki ga določajo ustrezni pravni predpisi ( npr. predpisi o obračunavanju in davkih) ter zastaralni roki za morebitne zahtevke. Po potrebi so lahko prejemniki podatkov računovodski servisi, banke, državni uradi, kurirske družbe, ki delujejo v imenu upravitelja.
Vsaka oseba ima pravico zahtevati dostop do svojih osebnih podatkov, popravek, izbris, omejitev obdelave in prenosljivost. Vsaka oseba ima pravico vložiti pritožbo pri nadzornem organu, ugovarjati obdelavi svojih osebnih podatkov, tudi za namene trženja, in kadar koli preklicati privolitev, ne da bi to vplivalo na zakonitost obdelave, opravljene na podlagi privolitve pred njenim preklicem.
Vsak posameznik ima pravico ugovarjati obdelavi svojih osebnih podatkov na podlagi zakonitega interesa upravljavca.
Ti splošni pogoji so namenjeni potrošnikom in podjetnikom, ki uporabljajo spletno trgovino, ter opredeljujejo načela uporabe spletne trgovine ter načela in postopek sklepanja pogodb o prodaji na daljavo s stranko prek spletne trgovine.
§ 1 Splošne informacije
1. Prodajalec v največjem zakonsko dovoljenem obsegu ni odgovoren za motnje, vključno s prekinitvijo delovanja Trgovine, ki so posledica višje sile, nepooblaščenega delovanja tretjih oseb ali nezdružljivosti Spletne trgovine s tehnično infrastrukturo Kupca.
(2) Za brskanje po ponudbi izdelkov v Trgovini ni treba ustvariti računa. Naročanje izdelkov iz asortimana Trgovine s strani Stranke je mogoče po ustvarjanju Računa v skladu z določbami ali z zagotavljanjem potrebnih osebnih in naslovnih podatkov, ki omogočajo obdelavo naročila brez ustvarjanja Računa.
Tretje Cene v Trgovini so navedene v evrih in so bruto cene.
(4) Končni (končni) znesek, ki ga mora stranka plačati, je sestavljen iz cene izdelka in stroškov dostave (vključno s stroški prevoza, dostave in poštnih storitev), o čemer je stranka obveščena na straneh Trgovine ob oddaji naročila, tudi ob izražanju želje, da jo zavezuje prodajna pogodba.
(5) Kadar narava predmeta pogodbe ne omogoča, da bi po razumni oceni vnaprej izračunali višino končne (končne) cene, bodo informacije o načinu izračuna cene ter stroškov prevoza, dostave, poštnih storitev in drugih stroškov podane v Trgovini v opisu izdelka.
(6) Če so Izdelki naročeni z različnimi datumi pripravljenosti za prevzem, je datum pripravljenosti za prevzem najdaljši navedeni datum.
7. Dostava Izdelka kupcu je plačljiva, razen če prodajna pogodba določa drugače. Stroški dostave Izdelkov (vključno s stroški prevoza, dostave in poštnine) so Kupcu navedeni na spletnih straneh Spletne trgovine pod zavihkom „Stroški dostave“ in med oddajo naročila, vključno s trenutkom, ko Kupec izrazi voljo, da ga Prodajna pogodba zavezuje.
(8) Kupec lahko s prodajalcem komunicira prek naslovov in telefonskih številk, navedenih v tem odstavku.
(9) Ob nakupu v naši trgovini in izbiri računa kot dokazila o nakupu obveščamo, da je račun poslan po elektronski pošti.