ČRNI PETEK - UJEMI ZADNJE DNEVE POPUSTOV!

Išči
Fragstore
FS Holding Ltd, Profiti Ilias 4, Germasogeia, 4046, Limassol, CYP, Matična št.: HE358673, Davčna št.: CY10358673F
Odpremlja iz države: Češka
O prodajalcu
Vstopite v svet trgovine Fragstore - enotne trgovine za navdušence nad popkulturo po vsem svetu! To je kraj, kjer lahko strastni igralci in geeki, ljubitelji filmov in animejev najdejo le izdelke in blago najvišje kakovosti, vse od uradno licenciranih kipcev in vrhunskih zbirateljskih figuric do elegantnih oblačil in neustavljivo prijetnih plišastih igrač ter naših lastnih skrbno izdelanih naprav in dodatkov.
Vračila in reklamacije
Ime podetjaCFS Ceska Trebova s.r.o.
Povratni naslovPrumyslova 2180, Ceska Trebova, 560 02, Czech Republic
Telefonska številka+35725260166
Kurirske službeGLS, DHL, UPS, DPD
Stroške vračila pri odstopu od pogodbe krijeKupec
14-dnevna politika vračila za oblačilne izdelke: Ponujamo obsežno obdobje 14 dni za vračilo vseh oblačilnih izdelkov. Stranke lahko začnejo postopek vračila v štirinajstih dneh po prejemu svojega naročila. Za olajšanje zamenjave ali pridobitev celotnega vračila morajo vrnjeni izdelki ostati neuporabljeni in ohraniti svoje prvotno stanje. Stroški dostave za vračilo so odgovornost stranke. V primerih, ko izdelek vključuje edinstven kodo za bonus, mora koda ostati nedotaknjena (kar je razvidno iz nepoškodovane bonus kode na kartici), da se kvalificira za vračilo ali zamenjavo. Naslov za vračilo: CFS Češka Třebová s.r.o., Průmyslová 2180, 560 02 Češka Třebová 14-dnevna politika vračila za druge izdelke: Izdelki, ki niso oblačilni, se lahko vrnejo v štirinajstih dneh po prejemu, pod pogojem, da ostanejo zaprti in ohranjajo svoje prvotno stanje. Če je kartica poškodovana in uporabljena, bodo ustreznimi bonusi odšteti od vrednosti izdelka, brez nadomestila za te bonuse. Poškodovani izdelki ob dostavi: V primeru, da izdelek prispe v poškodovanem stanju, je nujno, da nas takoj obvestite in zagotovite celovite podrobnosti o škodi, skupaj s sorodnimi fotografijami ali videoposnetki. Pomembno je, da ohranite embalažo in kuverto, da omogočite uveljavljanje odškodnin s prevoznikom za poškodbe, povezane s prevozom. Če ne boste ohranili vseh materialov embalaže, se lahko izključijo zahtevki za poškodovane izdelke ali zamenjave. Poškodovane izdelke je treba prijaviti v roku 14 dni od dostave. Prejem napačnih izdelkov: Če prejmete napačen izdelek, nas prosimo takoj obvestite, da uredimo ustrezne dogovore za zamenjavo, preden začnete postopek vračila. Olajšali bomo najprimernejši način vračila. V primerih mešane robe lahko možnosti vračila vključujejo denarno povračilo, kredite, certifikate, bonuse ali alternativno blago. Poročila o mešanih izdelkih je treba predložiti v roku 14 dni od datuma dostave. Čas obdelave vračila: Po tem, ko potrošnik uveljavi svojo pravico do odstopa, bodo vračila obdelana brez nepotrebnega odlašanja in v časovnem okviru, ki ne bo presegal tridesetih dni.
Varstvo podatkov
Ta Pravilnik o zasebnosti ("Pravilnik") opisuje, kako FS Holding Ltd, podjetje, ki posluje v skladu z uredbami Evropske unije o varstvu podatkov, zbira, uporablja, deli in varuje osebne podatke strank ("Vi" ali "Stranka"), ki kupujejo blago ali storitve prek tržišč v Evropski uniji (EU). Ta Pravilnik prav tako pojasnjuje vaše pravice in možnosti v zvezi z vašimi osebnimi podatki. Upravljavec podatkov FS Holding Ltd Informacije, ki jih zbiramo Iz vas lahko zbiramo naslednje kategorije osebnih podatkov: 2.1. Identifikacijske informacije: Ime Naslov E-poštni naslov Telefonska številka 2.2. Finančne informacije: Podatki o plačilni kartici (npr. številka kreditne/debetne kartice, datum poteka, varnostna koda) Informacije o plačilih 2.3. Informacije o transakcijah: Zgodovina nakupov Podrobnosti naročil Informacije o dostavi 2.4. Tehnične informacije: IP naslov Informacije o napravi (npr. tip naprave, operacijski sistem) Informacije o brskalniku (npr. vrsta brskalnika, verzija) 2.5. Komunikacija: Korespondenca in zapisi komunikacije z nami (npr. e-poštna sporočila, dnevniki klepeta) Kako uporabljamo vaše informacije Vaše osebne podatke uporabljamo za naslednje namene: 3.1. Izpolnitev naročil: Obdelava in izpolnitev vaših naročil Upravljanje in sledenje pošiljk Zagotavljanje podpore strankam 3.2. Obdelava plačil: Obdelava plačil za vaše nakupe Preprečevanje goljufivih transakcij 3.3. Komunikacija: Pošiljanje posodobitev in potrditev naročil Odzivanje na vaša vprašanja in zagotavljanje podpore strankam 3.4. Trženje: Pošiljanje marketinških sporočil (če ste se prijavili) Analiza in izboljšava naših trženjskih strategij 3.5. Zakonita skladnost: Spoštovanje veljavnih zakonov in predpisov Preiskovanje in preprečevanje goljufivih dejavnosti Delitev podatkov Vaše osebne podatke lahko delimo s naslednjimi strankami: 4.1. Ponudniki storitev: Ponudniki plačilnih storitev Ponudniki dostave in logistike Ponudniki podpore strankam 4.2. Tržišča: Deljenje podrobnosti o transakcijah s tržiščem za izpolnitev naročil 4.3. Pravne in regulatorne oblasti: Spoštovanje pravnih zahtev in odzivanje na zahteve vlade 4.4. Poslovni prenosi: V primeru združitve, prevzema ali prodaje sredstev se vaši podatki lahko prenesejo na novo entiteto Vaše pravice Imate naslednje pravice v zvezi z vašimi osebnimi podatki: 5.1. Dostop: Lahko zahtevate dostop do svojih osebnih podatkov in zahtevate kopijo le-teh. 5.2. Popravek: Lahko zahtevate popravek netočnih ali nepopolnih osebnih podatkov. 5.3. Brisanje: Lahko zahtevate izbris svojih osebnih podatkov v določenih okoliščinah. 5.4. Ugovor: Lahko ugovarjate obdelavi svojih osebnih podatkov za namene neposrednega trženja. 5.5. Prenosljivost podatkov: Lahko zahtevate, da prejmete svoje osebne podatke v strukturiranem, splošno sprejetem in strojno berljivem formatu. 5.6. Odvzem privolitve: Če obdelujemo vaše podatke na podlagi vaše privolitve, jo lahko kadarkoli prekličete. Varnostni ukrepi Uvedemo ustrezne tehnične in organizacijske ukrepe za zaščito vaših osebnih podatkov pred nepooblaščenim dostopom, razkritjem, spremembo ali uničenjem. Hramba podatkov Vaše osebne podatke hranimo tako dolgo, kot je potrebno za izpolnitev namenov, navedenih v tem Pravilniku, ali kot zahtevajo veljavni zakoni in predpisi. Spremembe tega Pravilnika Ta Pravilnik o zasebnosti lahko občasno posodobimo. Najnovejša različica bo objavljena na naši spletni strani, in datum učinkovitosti se bo ustrezno popravil. S tem, ko še naprej uporabljate naše storitve, potrjujete in se strinjate s pogoji tega Pravilnika o zasebnosti. Zadnja posodobitev: 21.09.2023
Druge informacije
Pogoji in določila za splošne uporabnike in kupce na tržnici Uvod 1.1 Ta pogoji in določila ("Pogoji") urejajo uporabo tržnične platforme ("Platforma"), ki jo zagotavlja Big Bang D.o.o. ("Podjetje"). Z dostopom ali uporabo Platforme se strinjate, da boste upoštevali te Pogoje. 1.2 Platforma omogoča prodajalcem, da ponudijo in prodajo izdelke ali storitve uporabnikom in kupcem ("Kupci") na Platformi. Seznami izdelkov in opisi 2.1 Prodajalci so odgovorni za ustvarjanje natančnih in popolnih seznamov izdelkov na Platformi. Seznami morajo spoštovati vse veljavne zakone, predpise in politike Platforme. 2.2 Prodajalci morajo zagotoviti resnične in natančne opise, cene in slike svojih izdelkov ali storitev. Ne smejo se ukvarjati z nobenimi goljufivimi ali zavajajočimi praksami. 2.3 Kupci razumejo, da Podjetje ne zagotavlja natančnosti, zanesljivosti ali celovitosti seznamov izdelkov ali opisov. Postopek nakupa 3.1 Z oddajo naročila prek Platforme se Kupci strinjajo, da bodo kupili izbrani izdelek(e) ali storitev(e) od ustreznega prodajalca po navedeni ceni, vključno z morebitnimi veljavnimi davki, pristojbinami in stroški. 3.2 Kupci so odgovorni za pregled in potrditev podrobnosti svojega naročila, vključno s produkti, količino, ceno, naslovom dostave in drugimi relevantnimi informacijami. 3.3 Podjetje lahko zagotovi različne možnosti plačila za Kupce, da zaključijo svoje transakcije. Uporaba storitev tretjih plačilnih procesorjev s strani Kupcev je podvržena pogojem in določilom teh procesorjev. Dostava 4.1 Prodajalci so odgovorni za pošiljanje in dostavo kupljenih izdelkov ali zagotavljanje dogovorjenih storitev. Podjetje ne prevzema nobene odgovornosti za zamude, izgube ali poškodbe med pošiljanjem, dostavo ali izvajanjem storitve. 4.2 Kupci morajo zagotoviti točne podatke o naslovu dostave ali lokaciji storitve ter zagotoviti svojo razpoložljivost ali razpoložljivost pooblaščenega zastopnika za prevzem pošiljke ali storitve. 4.3 Kateri koli ocenjeni datumi dostave ali zaključka storitve, navedeni na Platformi, so le informativne narave in niso zagotovljeni. Vračila in povračila 5.1 Prodajalci lahko imajo svoje lastne politike vračil in povračil. Kupci so odgovorni za pregled in razumevanje teh politik pred nakupom. 5.2 Če je izdelek pokvarjen, poškodovan ali se ne ujema z opisom, ki ga je podal prodajalec, bi lahko bili Kupci upravičeni do vračila ali povračila v skladu s politikami prodajalca in veljavnimi zakoni. 5.3 Kupci se strinjajo, da bodo upoštevali navodila in postopke prodajalca za začetek postopka za vračilo ali povračilo, vključno s predložitvijo morebitnih potrebnih dokumentov ali dokazil. Spori in reševanje 6.1 Morebitni spori ali težave v zvezi s nakupi, kakovostjo izdelkov ali storitev med Kupci in prodajalci se morajo reševati neposredno med vpletenimi strankami. 6.2 Podjetje ni odgovorno za posredovanje ali reševanje sporov med Kupci in prodajalci, lahko pa zagotovi pomoč ali vodstvo po lastni presoji. Prepovedane dejavnosti 7.1 Kupci se ne smejo vključevati v nobene nezakonite, goljufive ali škodljive dejavnosti na Platformi, vključno, vendar ne omejeno na nakup ponarejenih ali nezakonitih izdelkov ali storitev. 7.2 Kupci se ne smejo kršiti nobenih veljavnih zakonov, predpisov ali pravic tretjih strank pri uporabi Platforme. Omejitev odgovornosti 8.1 Podjetje ni odgovorno za neposredno, posredno, naključno, posledično ali kazensko škodo, ki bi nastala zaradi uporabe Platforme ali katere koli transakcije, opravljene prek nje. 8.2 Odgovornost Podjetja je omejena v največji možni meri, dovoljeni s strani zakona. Spremembe pogojev 9.1 Podjetje si pridržuje pravico do spremembe teh Pogojev kadarkoli brez predhodnega obvestila. Posodobljeni Pogoji bodo na voljo na Platformi. 9.2 Uporabniki in Kupci so odgovorni za pregled trenutnih Pogojev pred uporabo Platforme ali izvajanjem kakršnih koli transakcij. Veljavno pravo in pristojnost 10.1 Ti Pogoji se urejajo in razlagajo v skladu z zakoni Cipra. 10.2 Morebitni spori, ki izhajajo iz ali so povezani s temi Pogoji, so predmet izključne pristojnosti sodišč Cipra.