Išči
Fizian.si
FIZIAN d.o.o., DOLENJE PONIKVE 34, 8210, TREBNJE, SVN, Matična št.: 6262783000, Davčna št.: SI - 42281270
Odpremlja iz države: Slovenija
O prodajalcu
V naši trgovini najdete fizioterapevtske aparate ter artikle za rehabilitacijo, šport in regeneracijo.
Vračila in reklamacije

PRAVICA DO ODSTOPA OD NAKUPA, VRAČILO BLAGA, VRAČILO OPRAVLJENIH PLAČIL

Kupec ima pravico, da v štirinajstih dneh od prejema blaga ponudniku na e-naslov [email protected] sporoči, da odstopa od pogodbe oziroma naročila, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok vračila se začne šteti en dan po datumu prevzema. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga. Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku štirinajst dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).

Kupcu bomo opravljena plačila za kupljeno blago vrnili takoj, ko prejmemo vrnjeno blago in je to mogoče, najkasneje pa v štirinajstih dneh po prejemu vrnjenega blaga (vrne se samo vrednost kupljenega blaga, stroški pošiljanja blaga se ne vračajo). Prodajalec vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva (oziroma, če se sporazumno dogovorimo za drugo plačilno sredstvo) in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. Potrošnik ne more zahtevati povračila dodatnih stroškov, ki so nastali, če se je izrecno odločil za drugo vrsto pošiljke, kakor je cenovno najugodnejša standardna pošiljka, ki jo ponujamo.

Prejeto blago mora kupec vrniti nepoškodovano in nespremenjeno, razen če je blago poškodovano, ne da bi bil za to kriv kupec. Strošek pošiljanja vrnjenega blaga nosi potrošnik, razen v primeru ko gre za napako prodajalca. Paketov, poslanih z odkupnino ne sprejemamo. Če potrošnik morda artikel že začne uporabljati ali če pri tehničnih izdelkih posamezne komponente odpre ali sestavlja, odstop od pogodbe žal več ni možen. Proizvajalec artikla predpiše tudi njegovo originalno embalažo (v skladu s 36. členom Zakona o varstvu potrošnikov). Ker je embalaža sestavni del artikla, jo je ob morebitnem vračilu prav tako treba priložiti tako, kot je bila v prvotnem stanju v času prejetja artikla (torej nepoškodovano in v nespremenjeni količini). Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

V tem primeru bomo, če bo kupec tako želel in bo to mogoče, artikel zamenjali, v nasprotnem primeru pa vrnili vso kupnino kupco. Pošiljki mora kupec priložiti kopijo računa, natančen opis poškodbe oz. napake na artiklu (na zato določenem obrazcu). FIZIAN d.o.o. si pridržuje pravico zavrniti reklamacijo v naslednjih primerih:

    • če ugotovimo, da je neuporabnost artikla oz. poškodba posledica kupčevega nepravilnega ravnanja
    • če blago ni bilo vrnjeno v originalni embalaži ter
    • če je blago poslano na naš naslov z odkupnino

Naročeno blago bomo pogodbenemu partnerju za dostavo pošiljk oddali v roku treh delovnih dni. Če to zaradi posebnih okoliščin ne bo mogoče, bomo o tem kupca obvestili in se dogovorili drugače.

Dostavo izdelkov opravlja Pošta Slovenije. Ni obvezno, priporočamo pa, da ob naročilu zapišete tudi svojo telefonsko številko, saj ta podatek nemalokrat zagotovi hitrejšo dostavo, ker vas lahko kurir pred dostavo kontaktira.

Naslov za vračilo:

Fizian d.o.o.

Dolenje Ponikve 34

8210 Trebnje

Varstvo podatkov

VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV

Zavezujemo se k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov kupca (uporabnika), ki jih je vpisal ob nakupu (ime, priimek, naslov, pošta, telefon, e-pošta) in hranimo dokumentacijo o komunikaciji z njim.

Osebne podatke o kupcu bomo uporabili izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje e-novice, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo. Podatkov o kupcu v nobenem primeru ne bomo predali nepooblaščenim oz. tretjim osebam.

V kolikor želi kupec (uporabnik) svoje podatke urediti ali izbrisati iz našega seznama nam to lahko sporoči na e-poštni naslov: [email protected] ali nam pošlje pisni zahtevek preko pošte na naslov: Fizian d.o.o., Dolenje Ponikve 34, 8210 Trebnje.

Druge informacije

SPLOŠNI POGOJI

V podjetju FIZIAN d.o.o. se bomo trudili, da bodo vsi podatki in informacije točne in ažurne, vendar ne odgovarjamo za morebitne napake pri delovanju spletne strani ali za zamudo pri ažuriranju informacij. Splošni pogoji poslovanja spletnih strani www.fizian.si so usklajeni z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2) in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje.

IDENTITETA PONUDNIKA

FIZIAN d.o.o., Podjetje je vpisano v register AJPES (Poslovni register Slovenije) in DURS in je zavezanec za DDV. Matična številka: 6262783000, Davčna številka: SI42281270. V primeru, da je potrebnih več informacij o ponudniku nam pišite - kontakt.

BISTVENE ZNAČILNOSTI BLAGA

So opisane pri vsakem konkretnem izdelku v spletni trgovini.

ODVEZA ODGOVORNOSTI

Po svojih najboljših močeh se trudimo zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni. Kljub temu pa se lahko lastnosti izdelkov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da teh podatkov ne uspemo popraviti dovolj hitro. V takem primeru bomo kupca obvestili o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega izdelka. Pridržujemo si pravico, da pogoje poslovanja spremenimo kadarkoli in na kakršenkoli način, ne glede na razlog in brez predhodnega opozorila.

STVARNA NAPAKA

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti ponudnika v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančno opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve. Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da: odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali blago z napako zamenja z novim brezhibnim ali vrne plačani znesek.

PRITOŽBE IN SPORI

Spoštujemo veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in se po svojih najboljših močeh trudimo izpolniti pričakovanja kupcev. Če pa bi navkljub temu prišlo do pritožb, reklamacij, prosimo, da jih kupec pisno posreduje na e-naslov [email protected]. Vse morebitne reklamacije (in spore) si bomo prizadevali rešiti sporazumno, postopek obravnave pritožbe pa je zaupen.

REŠEVANJE SPOROV

Kupec se v primeru napak pri pošiljanju ali na dobavljenem blagu obrne najprej na ponudnika (Fizian d.o.o.) neposredno, s pritožbo. Ponudnik nato, v primernem času, glede na naravo problema, kupcu odgovori tako, da pritožbo zavrne ali potrdi ter ponudi možne rešitve zadeve.

V skladu z 32. členom Zakona o izvensodnem reševanju sporov (ZIsRPS), Fizian d.o.o., ne priznava pristojnosti izvajalcev IRPS za reševanje potrošniškega spora, ki ga kupec lahko sproži v skladu s tem zakonom. Pritožbo lahko kupec vloži tudi na EU platformi za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS).

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.