ČRNI PETEK - UJEMI ZADNJE DNEVE POPUSTOV!

Išči
ErgoHide
ERGOHIDE d.o.o., Kalce 20d, 1370, Logatec, SVN, Matična št.: 9500456000, Davčna št.: SI50848810
Odpremlja iz države: Slovenija
O prodajalcu
Modularna dvižna miza iz masivnega lesa za več prostora in optimalne pogoje za delo.
Vračila in reklamacije
Ime podetjaERGOHIDE d.o.o.
Povratni naslovKalce 20D, Logatec
Telefonska številka040752388
Kurirske službePošta Slovenije
Stroške vračila pri odstopu od pogodbe krijeKupec

PRAVICA O ODSTOPU OD POGODBE

V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) lahko naročeno blago, kupljeno po pogodbi na daljavo (kamor spada tudi nakup preko interneta), brez razloga vrnete v rokih skladnih s 43. Členom Zakona o varstvu potrošnika. Rok za obvestilo o odstopu od pogodbe je tako 14 dni od prejema blaga. Vračilo samega izdelka pa nato pričakujemo najkasneje v 14 dneh od podanega obvestila o odstopu od pogodbe. Kot odstop od pogodbe se šteje tudi vsak neprevzet ali zavrnjen paket, ki vam ga odpošljemo na naslov naveden v naročilu. Kupljeno blago morate vrniti škodovano, v nespremenjeni količini brez sledov uporabe ter z vso pripadajočo dokumentacijo, vključno z originalnim računom ter originalno embalažo, ki ne sme biti poškodovana. Kupec blaga do odstopa od pogodbe ne sme neovirano uporabljati. Kupec sme samo opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Preizkušanje artikla, ki odstopa od navedenega, se šteje za dejansko uporabo artiklov, kar pomeni, da bo kupec odgovarjal za zmanjšano vrednost vrnjenega artikla. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Prodajalec si v primeru navedenem v zgornji točki pridružuje pravico, da za take izdelke ugotovi znižano vrednost izdelka ter kupcu pri vračilu kupnine upošteva znižano vrednost izdelka ali sam izdelek vrne kupcu. Vse morebitne stroške vračila ali odstopa od pogodbe krije kupec.

Kupec je dolžan blago za vračilo poslati po pošti na naslov: Kalce 20D, Kalce, 1370 Logatec

 

Kupec za informacije o izdelku, naročilu ali vračilu lahko piše na [email protected]

 

GARANCIJA

Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju predpisov in navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki in teritorialna območje veljavnosti garancije so navedeni na garancijskih listih ali na računu.

STVARNE NAPAKA

Prodajalec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve.

Napaka je stvarna:

    • če artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet,
    • če artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo potrošnik kupuje, ki pa bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana,
    • če artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane,
    • če je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem. Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.


Kontakt za prijavo stvarne napake je: [email protected]


Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

    • odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
    • blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
    • vrne plačan znesek.

V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena.

Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.

Pravico do uveljavljanja stvarnih napak natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov. Za odgovornost za stvarne napake se uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja, če ta zakon ne določa drugače.

Varstvo podatkov

Uporaba osebnih podatkov in varstvo podatkov:

S posredovanimi podatki, ki jih posameznik posreduje, se posameznik strinja, da naše podjetje, kot skupni upravljalci vodijo, vzdržujejo, hranijo in nadzorujejo zbirko zbranih osebnih podatkov v skladu z Zakonom o varovanju osebnih podatkov (ZVOP-1-UPB1, Ur. l. RS, št. 94/2007 in GDPR), ter da zbrane podatke do preklica hranijo in obdelujejo za naslednje namene:

    • uporabimo vaše podatke, da vas kontaktiramo na podlagi vašega povpraševanja
    • nadalje, po vaši želji vzdržujemo komunikacijo na podlagi vašega povpraševanja
    • vas obveščamo o želenem povpraševanju

Vaši podatki so posredovani na naš info e-poštni naslov [email protected]

Vaših podatkov za druge namene ne obdelujemo ter jih ne posredujemo tretjim osebam.