Išči
ECONIC
Econic d.o.o., Nazorjeva 8, 1000, ljubljana, SVN, Matična št.: 8347131000, Davčna št.: SI31165354
Odpremlja iz države: Slovenija
O prodajalcu
Velika izbira kvalitetnih električnih skirojev in električnih koles.
Vračila in reklamacije

Vračilo blaga
Kupec je ob prevzemu dolžan blago preveriti in morebitne nepravilnosti ali poškodbe takoj sporočiti dostavljavcu ali osebju na sedežu firme nato pa se s podjetjem dogovori za zamenjavo blaga ali vračilo kupnine. Pri nakupu blaga prek spletne trgovine Econic d.o.o. ima kupec pravico, da v štirinajstih(14) dneh po prejemu blaga podjetju pisno sporoči na [email protected], prek običajne pošte na naš naslov Nazorjeva ulica 8, Ljubljana, lahko pa nas pokličete na tel. 051 802 678, da odstopate od pogodbe. Če je kupec blago že prejel in od pogodbe odstopi, mora blago nepoškodovano, v originalni embalaži in v nespremenjeni količini na svoje stroške odposlati ali dostaviti podjetju v tridesetih (30) dneh po sporočilu, da od pogodbe odstopa.
Podjetje blaga ni dolžno sprejeti, če je blago uničeno, pokvarjeno, (delno) izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, razen, če se obravnava kot reklamacija in je bilo blago v takem stanju že pred prejemom in je kupec/prejemnik to takoj sporočil podjetju, dostavljavcu ali trgovcu, od katerega je blago prejel. Priložena mora biti kopija originalnega računa. Če je kupec ponudniku v skladu z veljavnimi zakonskimi predpisi in pogoji poslovanja sporočil, da od pogodbe odstopa in je prejeto blago v zakonskem roku vrnil nepoškodovano, v originalni embalaži in nespremenjeni količini, mu bo podjetje v najkrajšem možnem času, najkasneje pa v 15 dneh od prejetja vrnjenega blaga, vrnilo že plačano kupnino.

Garancija
Prodajalec nudi 12/24-mesečno garancijo le za tiste izdelke, kjer je to posebej navedeno. Za ostale izdelke prodajalec ne nudi garancije. Garancija za vsa električna vozila velja na baterijo, elektronske komponente in motorje. Ohišje in karoserija nista predmet garancije. Prav tako ne deli, ki so podvrženi obrabi (kot so gume, svetila, ipd…). Garancija ni upoštevana, kadar gre za mehanske poškodbe na napravi oz. za poškodbe, ki izvirajo iz mehanskih poškodb naprave. Garancija je nična v primerih, če je napako povzročil vdor vode ali umazanije, če je bilo vozilo voženo v dežju ali v vodi globine več kot 3 cm, če je bilo vozilo neustrezno skladiščeno, če je prišlo do okvare zaradi izlitja baterije, če je v izdelek posegala nepooblaščena oseba, če je bilo vozilo uporabljeno v neskladju z navodili.

Potek garancijskega postopka:

  • kupec obvesti prodajalca o napaki preko e-pošte: [email protected]
  • v obvestilu navede: datum nakupa, model artikla, podroben opis napake, ime, priimek, naslov, telefonsko številko
  • prodajalec v dogovoru s kupcem organizira prevzem izdelka pri kupcu
  • prodajalec oz. pooblaščeni serviser artikel pregleda in ugotovi ali gre za popravilo v okviru garancije ali gre za drugo popravilo
Varstvo podatkov

Uporaba osebnih podatkov in varstvo podatkov:

S posredovanimi podatki, ki jih posameznik posreduje, se posameznik strinja, da naše podjetje, kot skupni upravljalci vodijo, vzdržujejo, hranijo in nadzorujejo zbirko zbranih osebnih podatkov v skladu z Zakonom o varovanju osebnih podatkov (ZVOP-1-UPB1, Ur. l. RS, št. 94/2007 in GDPR), ter da zbrane podatke do preklica hranijo in obdelujejo za naslednje namene:

    • uporabimo vaše podatke, da vas kontaktiramo na podlagi vašega povpraševanja
    • nadalje, po vaši želji vzdržujemo komunikacijo na podlagi vašega povpraševanja
    • vas obveščamo o želenem povpraševanju

Vaši podatki so posredovani na naš info e-poštni naslov [email protected]

Vaših podatkov za druge namene ne obdelujemo ter jih ne posredujemo tretjim osebam.