ČRNI PETEK - UJEMI ZADNJE DNEVE POPUSTOV!

Išči
Big BangProdajalciE-misija d.o.o.
E-misija d.o.o.
E-misija d.o.o., Ljubljanska cesta 21d, 1241, Kamnik, SVN, Matična št.: 5346118000, Davčna št.: SI94726833
Odpremlja iz države: Slovenija
O prodajalcu
V E-misiji d.o.o. smo v tridesetih letih svojega obstoja dokazali, da sodimo v sam vrh slovenskih ponudnikov računalnikov in računalniške opreme. Za nami stoji več kot 20.000 zadovoljnih strank. Poslovna pot E-misije je zgodba o pogumu in zavezanosti izboljševanju uporabniške izkušnje, ki traja že dobra tri desetletja. Toda rdeča nit, ki je čez to zgodbo vodila podjetje kot ga poznamo danes, je slogan: »Vaše izpolnjene želje so naša misija.«
Vračila in reklamacije
Ime podetjaE-MISIJA d.o.o.
Povratni naslovLjubljanska cesta 21d
Telefonska številka38618303567
Kurirske službePošta Slovenije
Stroške vračila pri odstopu od pogodbe krijeKupec
Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh obvesti podjetje, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Pri tem potrošnika bremenijo stroški vračila blaga. Rok prične teči z dnem, ko je kupec blago prevzel. Najkasneje v 30 dneh od prejema blaga mora kupec ponudniku vrniti nepoškodovano kupljeno blago brez odškodnine, pri čemer pa mora nositi neposredne stroške vračila predmeta nakupa. Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini in v originalni embalaži, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec. O nameravanem vračilu mora kupec pisno obvestiti ponudnika najkasneje v 14 dneh od prejema blaga, in sicer na e-naslov [email protected] ali pisno na naslov ponudnika. Potrošnik izpolni tudi obrazec o odstopu od pogodbe (dostopen na povezavi https://www.e-misija.si/general-terms/).Ponudnik kupcu vrne v celoti plačano kupnino skladno s 143. členom Zvpot-1. Možnost vračila ne velja za programsko opremo, avdio in video nosilce, knjige in potrošni material, v primeru, da je bila odstranjena originalna embalaža oz. varnostni pečat. (135. člen Zvpot-1). Če ste artikel kupili kot pravna oseba, nimate možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema blaga, kot to velja za potrošnike (fizične osebe).
Varstvo podatkov
Dostop do osebnih podatkov je dovoljen le pooblaščenim zaposlenim in pogodbenim obdelovalcem, v obsegu in z namenom, ki je nujno potreben za nemoteno izvajanje delovnih procesov, zagotavljanje storitev podjetja in izpolnjevanje pravic in obveznosti iz sklenjenih pogodbenih razmerij s stranko. Osebne podatke uporabljamo izključno za potrebe izpolnitve vašega naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov, vse v zvezi z naročilom) in ostalega, kar je povezano z naročilom in potrebno komunikacijo ter skladno z nameni, za katere ste nam podali vaše soglasje. Pri nakupih zbrani podatki ne bodo posredovani tretjim osebam. Kupec lahko kadarkoli zahteva, da ponudnik trajno ali začasno preneha uporabljati osebne podatke in podatke o nakupovanju za prej navedene namene. V času upravljanja osebnih podatkov ima posameznik na zahtevo možnost vpogleda in ažuriranja podatkov v bazi podatkov. Obvezujemo se, da bodo osebni podatki, pridobljeni preko spletnega mesta v celoti ostali hranjeni, varovani in obdelovani s strani družbe E-misija, d.o.o. Z vsemi pridobljenimi osebnimi podatki bo upravljavec spletnega mesta ravnal v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov in Splošno uredbo o varstvu osebnih podatkov. Vaši podatki so ustrezno zaščiteni pred izgubo, uničenjem, ponarejanjem, manipuliranjem in neavtoriziranim dostopom ali neavtoriziranim odkritjem s strani tretjih oseb. Če imate kakršna koli vprašanja v zvezi z našo politiko varovanja osebnih podatkov ali načinom obravnave vaših osebnih podatkov, se lahko brez zadržkov obrnete na našo pooblaščeno osebo za varstvo osebnih podatkov v družbi E-misija, d.o.o. preko elektronskega naslova [email protected]. Pravice posameznikov S pisno zahtevo, poslano na naslov: E-misija, d.o.o., Ljubljanska cesta 21d, 11241 Kamnik, s pripisom »za GDPR«, ali na elektronski naslov [email protected] lahko posameznik zahteva dostop, dopolnitev, popravek, blokiranje oz. omejitev obdelave, izbris osebnih podatkov ali lahko ugovarja obdelavi podatkov, ki se obdelujejo v zvezi z njim ter zahteva prenos podatkov. Posameznik lahko dane privolitve v obdelavo osebnih kadarkoli trajno ali začasno, v celoti ali delno prekliče s pisno zahtevo, poslano na naslov: E-misija, d.o.o., Ljubljanska cesta 21d, 11241 Kamnik, s pripisom »za GDPR«, ali na elektronski naslov [email protected]. Preklic privolitve ne vpliva na zakonitost obdelave, ki se je na podlagi privolitve izvajala do njenega preklica. Posameznik ima pravico vložiti pritožbo pri Informacijskem pooblaščencu RS, če meni, da se njegovi osebni podatki shranjujejo ali kako drugače obdelujejo v nasprotju z veljavnimi predpisi, ki urejajo varstvo osebnih podatkov. Podatke bomo obdelovali v obsegu, ki je potreben za uresničevanje namenov obdelave in dokler bo to potrebno za dosego zasledovanega cilja, v primeru pridobljenih osebnih podatkov na podlagi privolitev, pa do preklica, razen v primerih, ko je rok hrambe osebnih podatkov določen z zakonom. V slednjih primerih E-misija d.o.o. podatke hrani v skladu z zakonsko obveznostjo.
Druge informacije
Kupec lahko blago reklamira, če je prodajalec poslal napačne izdelke, v napačni količini, barvi ali kako drugače odstopajo od kupčevega naročila. Kupec lahko blago reklamira v 8 dneh od nakupa in zahteva zamenjavo za enak, brezhiben artikel. V takih primerih se kupec obrne na 01 830 35 67 ali na mail [email protected]. Vračilo poškodovanih pošiljk Če je paket do kupca prišel fizično poškodovan in kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije. Kupec zavrne paket na naslovni pošti, kjer s poštnim delavcem izpolnita reklamacijski zapisnik, paket pa vrneta skupaj z zapisnikom na naslov ponudnika. Ponudnik in Pošta Slovenije v čim krajšem času rešita tako reklamacijo in nadomestita poslani paket. Za dodatne informacije in pomoč pri postopku reklamacije se obrnite na [email protected] ali 01 830 35 67. Neskladnost blaga Neskladnost lahko uveljavljate, če menite, da artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo. Artikel je neskladen kadar: – nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet – nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje in je bila prodajalcu znana oz. bi mu morala biti znana – nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oz. predpisane – je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila. Primernost artikla se preverja z drugim, brezhibnim artiklom iste vrste in z izjavami proizvajalca ali pooblaščenega serviserja. Prodajalec odgovarja za vsako neskladnost blaga, ki obstaja ob dobavi blaga in ki se pokaže v dveh letih od dobave blaga (78.člen Zvpot-1). Pravice potrošnik uveljavlja skladno z 81. členom Zvpot-1, prodajalec pa neskladnosti rešuje skladno z 82. členom Zvpot-1. vse informacije, kako uveljavljati neskladnost blaga se nahajajo na povezavi https://www.e-misija.si/general-terms/. Garancija Proizvajalec je v skladu z zakonom dolžan kupcu zagotoviti garancijo za brezhibno delovanje kupljenega blaga. Garancijo lahko kupec uveljavlja neposredno pri proizvajalcu ali njegovem pooblaščencu, ki je naveden na gar. listu. Garancijo lahko kupec uveljavlja z garancijskim listom in računom prodajalca. (Seznam uradnih servisov: https://www.e-misija.si/servis-in-garancija). Uveljavljanje garancije je za potrošnika brezplačno. Proizvajalec je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 30 dneh od prejema blaga (maksimalno 45 dni, skladno s 97.člen Zvpot-1), v nasprotnem primeru pa artikel zamenjati z drugim, enakovrednim in delujočim izdelkom. Naslov za vračilo reklamiranih artiklov je prvenstveno pooblaščeni servis, ki je naveden na gar. listu. Če boste izdelek pošiljali po pošti, ga dobro zavarujte z ustrezno embalažo in polnili, da ne bi prišlo do poškodb med prenosom. Če je garant E-misija, krije stroške pošiljanja reklamiranega blaga izključno v primeru, ko ga kupec predhodno obvesti o nameravanem pošiljanju in mu ponudnik na njegov naslov pošlje kurirja. Pri izbiri drugih načinov pošiljanja ponudnik ne krije stroškov transporta. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo. Vse informacije glede uveljavljanja garancije se nahajajo na povezavi https://www.e-misija.si/servis-in-garancija/.