O prodajalcu
Diskretna ponudba kakovostnih erotičnih izdelkov po konkurenčnih cenah.
Vračila in reklamacije
Ime podetjaTrgovina in video storitve, Boris Korošec s.p.
Povratni naslovDečkova cesta 38, Celje
Telefonska številka/
Kurirske službePošta Slovenije
Stroške vračila pri odstopu od pogodbe krijeKupec
Naročila odpošiljamo preko Pošte Slovenije. Za naročila nad 90 € je poštnina brezplačna.
Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh obvesti podjetje, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Pri tem lahko potrošnika bremenijo le stroški iz sedmega odstavka 43.d člena Zakona o varstvu potrošnikov (ZVPot). V primeru odstopa od pogodbe podjetje nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila. Potrošnik v zvezi z odstopom od pogodbe krije samo stroške vračila blaga, razen če te stroške krije podjetje ali če podjetje predhodno ne seznani potrošnika, da ga bremeni ta strošek.
Varstvo podatkov
Vaše osebne podatke bomo hranili in obdelovali v obsegu, ki je potreben za uresničevanje namenov obdelave in vse dokler bo to potrebno za zaključek naročenih ali dogovorjenih aktivnosti, ter potem v okviru zastaralnih rokov za obveznosti, ki bi lahko izvirale iz obdelave teh osebnih podatkov, še posebej, ko je obdelava osebnih podatkov potrebna v okviru sklenitve oziroma izvedbe pogodbe. Podatke, ki so pridobljeni na podlagi privolitve, hranimo do preklica. V primerih, ko je rok hrambe osebnih podatkov zapovedan z zakonom, podatke hranimo v skladu z zakonsko zapovedjo.
Druge informacije
Spletna trgovina Diskretno.com nudi v svojem spletnem prodajnem programu izdelke z erotičnim značajem: erotične video filme, erotične pripomočke, erotično perilo, šaljive erotične izdelke, erotične kreme, kondome in podobno. Zaradi eksplicitne erotične vsebine je nakupovanje v naši spletni trgovini dovoljeno samo polnoletnim osebam. Trgovec se obvezuje, da bo z besedo in sliko predstavil najbolj bistvene značilnosti vsakega izdelka v spletni ponudbi; jasno navedel končno ceno vsakega izdelka; omogočil dostavo naročenih izdelkov v razumnem roku; predstavil kupcu vse dodatne stroške, ki bodo nastali v procesu nakupa; omogočal kupcu neposredno komunikacijo preko elektronske pošte oziroma preko telefona; predstavil kupcu možnosti za vračilo blaga oziroma postopek reklamacije poškodovanega blaga; skrbel za varnost osebnih podatkov v skladu z zakonodajo. Reklamacijo iz naslova stvarne napake lahko potrošnik uveljavlja za vsak kupljeni izdelek, ki ima garancijo ali pa garancije nima. Iz naslova stvarne napake lahko potrošnik napako reklamira pri prodajalcu in to v roku 2 mesecev od odkritja stvarne napake, oziroma v roku 2 let, ko je bilo blago prevzeto s strani kupca. Potrošnik lahko zahteva po lastni izbiri : (1) Odpravo napake (2) Vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako (3) Zamenjavo blaga (4) Vračilo plačanega zneska
Pri uveljavljanju pravic iz tega naslova mora potrošnik trgovcu v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da izdelek pregleda. Če napaka ni sporna, mora trgovec čim prej, najkasneje pa v roku 8 dni, ugoditi potrošnikovemu zahtevku. Če pa o napaki obstaja spor, mora trgovec v roku 8 dni podati potrošniku pisen odgovor.