O prodajalcu
V podjetju Nackle, d. o. o., se ukvarjamo z uvozom in trženjem kave italijanske blagovne znamke Caffè Costadoro in profesionalnih visokokakovostnih gostinskih naprav, uporabnih v sektorju Ho. Re. Ca. Sodelujemo z vrhunskimi strokovnjaki, ki so zagotovilo za maksimalno zadovoljstvo naših cenjenih strank. Naše vodilo je dolgoročno sodelovanje s partnerji in odnos, ki temelji na zaupanju.
Poleg tega pa se ukvarjamo tudi z gostinsko dejavnostjo in sicer naša je znana Kavarna Triglav, v Kopru.
Ker nam je vsem pomembna kvalitetna in dobra kava, smo se odločili, da razširimo kulturo pitja kave med ljudi, zato smo odprli spletno trgovino coffeetime.si.
Naše poslanstvo je ljudem približati kavo in jih seznaniti z najrazličnejšimi pripravami le-te, zato pri nas ne boste našli le kave, temveč tudi najrazličnejše pripomočke za pripravo kave, pa tudi ogromno ponudbo čajev in tudi čokoladnih napitkov.
Vračila in reklamacije
Ime podetjaNackle d.o.o.
Povratni naslovPolje 9k, 6310 Izola
Telefonska številka05 90 11 559
Kurirske službeGLS
Stroške vračila pri odstopu od pogodbe krijeKupec
Pravilnik o vračilih
Potrošnik ima v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga Družbi sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema blaga.
Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na e-naslov prodajalca
[email protected] ali na drug način, ki ga omogočajo ostali kontaktni podatki Družbe oziroma s pomočjo obrazca v prilogi k tem splošnim pogojem poslovanja. Voljo za odstop od pogodbe mora potrošnik navesti jasno in nedvoumno. Če se potrošnik odloči za uporabo izpolnitve obrazca za odstop, Družba potrošniku po elektronski pošti nemudoma pošlje potrdilo o prejemu takšnega odstopnega obrazca na trajnem nosilcu podatkov.
V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejeto blago bodisi vrne bodisi pošlje na naslov Družbe Polje 9k,6310 Izola. Kupec mora najkasneje v 14 dneh po obvestitvi Družbe o odstopu od naročila podjetju vrniti blago.
Potrošnik odgovarja samo za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.
Če potrošnik odstopi od pogodbe, mu družba brez nepotrebnega odlašanja vrne prejeta plačila z enakim plačilnim sredstvom, kakor je bilo uporabljeno pri izvedbi prvotne transakcije, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če Družbo zaradi tega ne bremenijo nobeni dodatni stroški.
Potrošnik skupaj z izjavo o odstopu navede svoje osebne podatke (osebno ime in kontaktne podatke). Družba vrne kupnino in vsa ostala plačila najkasneje v 14 dneh po prejetju obvestila o odstopu, vendar lahko Družba vračilo zadrži do prejetja vrnjenega blaga oziroma dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je dejansko poslal blago.
Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga.
Potrošnik nima pravice do odstopa od naročila v primerih, določenih v 5. odstavku 43.č člena Zakona o varstvu potrošnikov, za pogodbe:
o blagu, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam;
o blagu, ki je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe;
V primeru, da je bil za plačilo naročila (ali za del vrednosti naročila) uporabljen kupon, se v primeru odstopa od pogodbe potrošniku vrne kupon v enaki vrednosti, kot jo je imel kupon ob oddaji naročila.
V primeru, da je bila pri oddaji naročila uporabljena promocijska koda za popust, se potrošniku v primeru odstopa od pogodbe vrne popust v obliki nove promocijske kode.
Varstvo podatkov
V NACKLE d.o.o., Polje 9k, 6310 Izola, se zavedamo pomena varstva osebnih podatkov, zato kot upravljavec z njimi ravnamo izjemno previdno. Vaše osebne podatke obdelujemo za naslednje namene.
Če ste obiskovalec spletne strani
Zaradi uporabe spletne strani in njene varnosti vedno, ko vstopite na to spletno stran, naši strežniki zabeležijo vaš IP naslov ter ga takoj pretvorijo v naključno ID oznako, iz katerega vas ne moremo določiti. ID oznake uporabljamo pri diagnozi problemov, vendar jih ne povezujemo z drugimi podatki o vas. To pomeni, da ne bomo poznali vaše identitete ali vašega e-poštnega naslova.
Če ste ob brskanju po naših spletnih straneh prijavljeni v uporabniški račun drugega ponudnika (npr. Google račun, Facebook račun, Instagram račun ipd.), lahko ti ponudniki sledijo vašemu obnašanju na naših spletnih straneh v skladu s svojimi pogoji in izbranimi nastavitvami v vašem računu pri tem ponudniku. Več informacij v zvezi s tem vam mora priskrbeti posamezen ponudnik.
Če ste se naročili na e-novice in nam hkrati dovolili uporabo piškotkov, ste nam dovolili, da podatke, ki jih pridobimo s piškotki, upoštevamo pri oblikovanju za vas pripravljenih ponudb. Odjava od e-novic je možna kadarkoli s klikom na odjavno povezavo v prejetih coffeetime.si e-novicah. Kako upravljati s piškotki, je pojasnjeno v delu o piškotkih spodaj.
Če kupujete v spletni trgovini
V primeru, da izdelek kupite v naši spletni trgovini, bomo od vas potrebovali vaše ime in priimek, naslov, telefonsko številko in e-naslov. Te podatke potrebujemo zato, da vam izdelek lahko prodamo, vam ga ustrezno dostavimo in rešujemo morebitne reklamacije. Na e-naslov boste prejeli obvestilo o statusu naročila, v skladu s Splošnimi pogoji poslovanja pa tudi opomnik, če nakupa ne boste dokončali. Telefonsko številko potrebujemo, da lahko hitro rešimo morebitne zaplete (npr. v primeru, da ste naročili izdelek, ki ga ni več na zalogi) in da vam lahko naši dostavljavci kupljene izdelke učinkovito dostavijo. Prav tako te podatke potrebujemo v primeru, če ne bi poravnali svojih obveznosti. Vsi ti podatki so torej nujni za izvedbo nakupa, pravna podlaga za to pa je v izvajanju (kupoprodajne) pogodbe. Da bi lahko v prihodnje izboljšali naše storitve in izbiro izdelkov, vas bomo lahko po e-pošti občasno prosili tudi, da nam posredujete svoje mnenje o nakupu in kupljenih izdelkih.
Če nam teh podatkov ne boste želeli posredovati, vam ne bomo mogli omogočiti nakupa v naši spletni trgovini. Te podatke hranimo 5 let od zaključka nakupa oz. poravnave vseh obveznosti.
Ob zaključku nakupa ste nam morda dovolili, da podatke o vaših nakupih uporabimo tudi za to, da vam pošiljamo vam prilagojene novice ali obvestila. Odjava od e-novic je možna kadarkoli s klikom na odjavno povezavo v prejetih coffeetime.si e-novicah
Druge informacije
Splošni pogoji poslovanja
Splošni pogoji poslovanja (v nadaljevanju splošni pogoji) družbe NACKLE d.o.o. (v nadaljevanju Družba) so sestavni del vseh pogodb med Družbo in kupci izdelkov (v nadaljevanju tudi: stranke), ki poslujejo z Družbo.
Določila splošnih pogojev se uporabljajo tudi za vse ponudbe, predračune, predpogodbe, pravno-poslovne izjave in druge storitve, ki izhajajo iz poslovanja med Družbo in stranko.
Predmetni splošni pogoji poslovanja so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Splošno uredbo o varstvu osebnih podatkov (GDPR), vsakokrat veljavnim zakonom o varstvu osebnih podatkov in Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).
Predmetni splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine Družbe, pravice in obveznosti uporabnika in trgovine, ter urejajo odnos med Družbo in stranko.
Uporaba pojmov:
Stranka je fizična ali pravna oseba, ki je v pravno-poslovnem razmerju z Družbo, ne glede na njeno pravno ali statusno obliko.
Potrošnik je vsaka stranka, ki je fizična oseba in pridobiva ali uporablja blago ali storitve Družbe za osebne namene oziroma za namene izven svoje poklicne ali pridobitne dejavnosti.
Ponudba je enoten izraz za ponudbo v raznovrstnih oblikah, predračun ali drugo obliko predloga za sklenitev pogodbe, ki ga Družba ponudi stranki.
Pogodba je sporazum v pisni obliki, ki je sklenjen med Družbo in stranko. Za sklenitev pogodbe se šteje tudi ponudba ali predračun, ki ga Družba pošlje stranki in ga stranka sprejme oziroma potrdi. Predmetni splošni pogoji so sestavni del vsake pogodbe.
Predmet pogodbe je blago iz prodajnega kataloga Družbe.
Glede obveščanja stranke o dobavi, sklenitvi, odstopu ali spremembi pogodbe in vseh drugih informacij velja oddajna teorija. To pomeni, da se za dan obvestitve stranke šteje datum, ko Družba odpošlje obvestilo po komunikacijskem mediju.
Vsa obvestila strankam, ki se nanašajo na dobavo predmeta pogodbe, sklenitev ali odstop od pogodbe ter druge informacije daje Družba preko elektronske pošte na naslov, ki ga je posredovala stranka. Družba obvešča tudi preko navadne pošte, telefona ali na drug način, za katerega se dogovori s stranko.
Družba se zavezuje, da bo v vsakem trenutku na svoji spletni strani nudila sledeče informacije:
podatke o identiteti podjetja (ime podjetja, sedež, matična in davčna številka, podatki o vpisu v register z navedbo registra in številko vpisa),
kontaktne podatke (e-poštni naslov, telefonska številka),
informacije o osnovnih lastnostih izdelkov in storitev (vključno z informacijami o po-nakupnih storitvah in jamstvih),
informacije o dobavljivosti izdelkov,
dobavne pogoje (način, lokacija in datum dobave),
nedvoumno navedene cene, vključno s podatki o dodatnih davčnih in transportnih stroških,
plačilne in dobavne metode,
obdobje veljavnosti ponudbe,
pogoje in roke za odstop od pogodbe,
seznanitev z odgovornostjo za stvarne napake in
podatke o pritožbenem postopku.
Družba se zavezuje, da ne bo postavljala nobenih pogodbenih pogojev, ki bi bili nepošteni do potrošnika, v skladu z določbami ZVPot. Nepošteni pogodbeni pogoji so nični.
Delovni čas Družbe je: ponedeljek–petek: 8h do 15h; sobota: Sobote, Nedelje in prazniki zaprto.