Miklavžev Teden. Uporabi kodo: MIKLAVZ

Išči
CasePhone
CasePhone, Rue de Nivelles 219, 7170, Manage, BEL, Matična št.: 0629677082, Davčna št.: BE0629677082
Odpremlja iz države: Belgija
O prodajalcu
CasePhone je belgijsko podjetje, specializirano za obnovo iPhonov od leta 2015
Vračila in reklamacije
Ime podetjaCASE PHONE
Povratni naslovRUE DE NIVELLES 219, 7170 MANAGE, BELGIUM
Kurirske službeDHL, UPS
Stroške vračila pri odstopu od pogodbe krijeKupec
Stranka ima 14 dni časa, da nam vrne napravo, če želi pridobiti vračilo kupnine. Stroški vračila za pravico do odstopa so odgovornost kupca. Stranka nas mora pred vračilom naprave obvestiti prek sporočil na tržnici. Fotografije je mogoče zahtevati.
Varstvo podatkov
PRAVICA O ODSTOPU OD POGODBE V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) lahko naročeno blago, kupljeno po pogodbi na daljavo (kamor spada tudi nakup preko interneta), brez razloga vrnete v rokih skladnih s 43. Členom Zakona o varstvu potrošnika. Rok za obvestilo o odstopu od pogodbe je tako 14 dni od prejema blaga. Vračilo samega izdelka pa nato pričakujemo najkasneje v 14 dneh od podanega obvestila o odstopu od pogodbe. Kot odstop od pogodbe se šteje tudi vsak ne prevzet ali zavrnjen paket, ki vam ga odpošljemo na naslov naveden v naročilu. Kupljeno blago morate vrniti nepoškodovano, v nespremenjeni količini brez sledov uporabe ter z vso pripadajočo dokumentacijo, vključno z originalnim računom ter originalno embalažo, ki ne sme biti poškodovana. Kupec blaga do odstopa od pogodbe ne sme neovirano uporabljati. Kupec sme samo opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Preizkušanje artikla, ki odstopa od navedenega, se šteje za dejansko uporabo artiklov, kar pomeni, da bo kupec odgovarjal za zmanjšano vrednost vrnjenega artikla. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Prodajalec si v primeru navedenem v zgornji točki pridružuje pravico, da za take izdelke ugotovi znižano vrednost izdelka ter kupcu pri vračilu kupnine upošteva znižano vrednost izdelka ali sam izdelek vrne kupcu. Vse morebitne stroške vračila ali odstopa od pogodbe krije kupec. Razen v primeru, da se kupec dogovori drugače s prodajalcem, lahko strošek vračila artikla krije tudi prodajalec. Prodajalec vrne plačilo na isti način kot ga je prejel in za to vračilo ne zaračuna dodatnih stroškov. Kupec je dolžan o vračilu blaga obvestiti prodajalca na email naslov: [email protected] Kupec je dolžan blago za vračilo poslati po pošti na naslov: Rue de Nivelles 219,7170 Manage, Belgium fill in the company name CASEPHONE Varstvo podatkov VARSTVO OSEBNIH PODATKOV Ta politika zasebnosti ureja zbiranje, hrambo in obdelavo osebnih podatkov, ki jih ponudnik CasePhone zbira od vas, ko opravite nakup v spletni trgovini. Upravljavec osebnih podatkov v pomenu, kot ga določata Splošna uredba EU o varstvu osebnih podatkov in veljavni zakon, ki ureja varstvo osebnih podatkov – GDPR je: CasePhone Rue de Nivelles 219, 7170 Manage [email protected] OSEBNI PODATKI IN NAMEN NJIHOVE OBDELAVE Ponudnik neposredno zbira informacije, ki jih kupci navedejo ob naročilu in jih potrebuje za obdelavo in dostavo naročila: - Ime in priimek (fizične osebe) oz. podatki podjetja (pravne osebe) - Naslov - E-naslov - Telefonska številka - Davčna številka (pravne osebe) Ponudnik te informacije posreduje tudi dostavnim službam, saj so potrebne za zaključek nakupa oz. dostave kupcu. Z dostavami službami ima ponudnik sklenjen aneks k pogodbi, o ne razkrivanju in skrbnim varovanju osebnih podatkov, kot narekuje zakonodaja. Z izjemo obvestil, ki so povezana z naročilom, ponudnik ne kontaktira svojih kupcev, razen v primeru izrecnega strinjanja s strani kupca. Ponudnik in dostavna služba lahko kupca kontaktira tudi preko telefona, za dogovor o času dostave oz. morebitnimi nejasnostmi, ki se navezujejo na naročilo, saj za to obstaja zakoniti interes popolne izvedbe postopka nakupa. Da bi preprečili nepooblaščen dostop do pridobljenih podatkov ali njihovo razkritje, ohranili natančnost osebnih podatkov in zagotovili njihovo ustrezno uporabo, uporabljamo ustrezne tehnične in organizacijske postopke za zavarovanje podatkov, ki jih zbiramo. SOGLASJE: Osebne podatke, ki nam jih posredujete ob prijavi na e-novice oz. jin navedete ob naročilu v spletni trgovini www.bigbang.si obdelujemo z vašim jasnim in nedvoumnim soglasjem, ki temelji na členu 6 (1), (a) Splošne uredbe EU o varstvu osebnih podatkov (GDPR). Z namenom izboljšave kakovosti naših produktov in storitev in za statistične namene, v zvezi z elektronskimi sporočili, ki vam jih pošiljamo, obdelujemo tudi podatke o prikazih prejetih sporočil in klikih na povezave v prejetih sporočilih.
Druge informacije
Da bi bila reklamacija upoštevana, mora biti oddana s priporočenim pismom v 5 dneh od prejema izdelka. Dokazovanje neskladnosti je odgovornost kupca. Nevračilo izdelka, sprejetega ali ne, s strani prodajalca pomeni, da priznava pomanjkljivost ali neskladnost izdelka. Stroške vračila nosi kupec. Izdelek bo naknadno vrnjen kupcu na stroške prodajalca v roku 5 delovnih dni, če je upravičen do kritja garancije. Če vrnjeni izdelek ni upravičen do kritja garancije zaradi enega od naslednjih pogojev, bo kupcu zaračunana pristojbina v višini 25 evrov, vključno z davkom. Enako velja, če pri vračilu izdelka ni zaznana težava ali če ima aktiven račun iCloud in kodo za zaklepanje, ki ne omogoča dostopa do nastavitev telefona. Te pristojbine bodo krile stroške vračila in opravljene tehnične preizkuse. Kakršna koli garancija je izključena v primeru: neskladnost, prijavljena po izteku garancijskega roka iz točke 8. škoda zaradi nesreče, drugačna uporaba od tiste, predlagane v tehnični dokumentaciji, ki je na voljo na spletni strani proizvajalca izdelka, okvare po poskusu odklepanja ali slabo vzdrževanje izdelka s strani stranke ali druge tretje osebe, ki jo podjetje (kot neomejujoči primeri) : obraščanje, oksidacija, korozija, nastanek rje itd.) poškodbe, ki nastanejo med uporabo ali odpiranjem izdelka (neomejujoči primeri: zlomljen sprednji ali zadnji del zaradi napačnega ravnanja z napravo) škoda, katere vzrok je zunaj izdelka, zlasti slaba namestitev izdelka s strani stranke, malomarnost s strani stranke, ki povzroči škodo na izdelku, požar, škoda zaradi vode itd. In na splošno, škoda katere koli vrste, ki izvira iz od prodaje in na splošno vse poškodbe na zunanjih delih izdelka in poškodbe ne vplivajo na njegovo pravilno delovanje. odrgnin, odrezkov, odrgnin pred prodajo, ki bi jih kupec sprejel v skladu z opisom izdelka iz 2. točke Splošnih pogojev. tehnično ravnanje z izdelkom, še posebej v primeru predelave ali popravila izdelka s strani stranke ali tretje osebe. spremembe ali posodobitve operacijskega sistema izdelka. in na splošno v primeru kakršnih koli sprememb izdelka, ki jih ni odobril proizvajalec, ki jih izvede stranka (neomejujoč primer: beg iz zapora itd.) Touch ID (prstni odtis) in Face ID nista vključena v garancijo.