Pritožbe in vračila
Pritožbeni postopek
V primeru kakršnih koli težav se obrnite na email: [email protected] s čim bolj podrobnim opisom težave oz. pritožbe.
Odstop od pogodbe na daljavo
V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) imate pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga sporočite (elektronsko na [email protected] ali preko običajne pošte, pri čemer se kot rok za pravočasno oddano sporočilo šteje datum oddaje na pošti), da odstopate od pogodbe na daljavo, pri čemer v skladu z zakonom ni potrebno navesti razloga za odstop od pogodbe. Se pa v BO-MA s.p. toplo priporočamo, da nam razloge podate, da lahko morebitne napake in slabosti odpravimo. Edini strošek, ki vas bremeni pri vračilu blaga je strošek neposrednega vračila.
Izdelke morate vrniti najkasneje v roku 14 dni po odstopu od pogodbe na naš naslov. Vračilo se šteje za pravočasno, če je pošiljka oddana v predpisanem roku. V primeru vračila po pošti artikel pred predajo prevozniku ustrezno zaščitite z originalno embalažo ali embalažo, ki lahko artikel zaščiti enako kot ga je originalna embalaža, da bi se izognili poškodbam pri prevozu.
Vsa prejeta plačila vam bomo vrnili z enakim plačilnim sredstvom, kot je bilo uporabljeno pri nakupu, razen če izrecno ne zahtevate drugega plačilnega sredstva, najkasneje 14 dni po prejetem obvestilu. Plačila lahko zadržimo do prejema vrnjenega blaga ali potrdila, da je bilo poslano. Po želji oz. dogovoru vam bomo šteli kupnino kot dobropis pri naslednjem nakupu.
Za zmanjšanje vrednosti blaga odgovarjate v primeru, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Po določbi b 43.d člena ZVPot lahko obvestilo o odstopu predložite s pomočjo Obrazec za vračilo 14 dni ali z nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopate od pogodbe.
Odkupninskih pošiljk ali pošiljk, ki ne ustrezajo pogojem poslovanja, ne sprejemamo. Pravica do odstopa od pogodbe na daljavo ne velja za spletna naročila, prevzeta in plačana v prodajalni. Pravica do odstopa od pogodbe na daljavo prav tako ne velja v primerih, opisanih v 5. odstavku 43.č člena ZVPot.
Stvarna napaka
Pravice iz naslova stvarne napake so podrobneje opisane v ZVPot. Uveljavljate jih lahko, če nas o napaki obvestite v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Obvestite nas s pomočjo Obrazec za prijavo stvarne napake, kjer morate natančneje opisati napako in nam omogočiti, da stvar pregledamo. Obrazec skupaj z artiklom nam lahko predate osebno ali pošljete na naš naslov. Za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena, ne odgovarjamo. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku 6 mesecev od izročitve. Pravice iz naslova stvarne napake iz prvega odstavka 37.c člena ZVPot ugasnejo s potekom 2 let od dneva, ko ste nas obvestili.
Izvensodno reševanje sporov
BO-MA s.p. ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Tukaj objavljamo povezavo do platforme za spletno reševanje potrošniških sporov.
Odveza odgovornosti
Po svojih najboljših možnostih se trudimo zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na naših straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, njihova dobavljivost in cena spremenijo tako hitro, da nam ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. Pridržujemo si tudi možnost napake. V takih primerih vas bomo obvestili o spremembah in vam omogočili preklic naročila ali zamenjavo naročenega artikla.
KONTAKT
Naslov: BO-MA, s.p., Cesta zmage 8, 2000 Maribor, Slovenija
Elektronska pošta: [email protected]
več na: Pogoji uporabe spletne trgovine šivalni-stroji (sivalni-stroji.si)