Išči
BIGhub
BIGhub, Calle Alfonso XII 32 Bajo A, 21003, Huelva, ESP, Matična št.: ESB21605308, Davčna št.: B21605308
Odpremlja iz države: Španija
O prodajalcu

Trgovina BIGhub

Najboljši dobavitelji v Evropi se združujejo v trgovini BIGhub. Nudimo najpopolnejši nabor izdelkov s kakovostno dostavo, odlično cenovno garancijo in učinkovito storitvijo. Prisotni smo na glavnih evropskih tržnicah, da našim strankam zagotovimo najboljše ponudbe, ki lahko računajo na prvo integracijsko orodje v Evropi v največjih prodajnih platformah.

Vračila in reklamacije
Ime podetjaBIGhub
Povratni naslovCalle Alfonso XII 32 Bajo A
Telefonska številka633118376
Kurirske službeGLS, DHL, UPS, DPD, TNT, Gebruder Weiss, Gold Exspres, FeDex
Stroške vračila pri odstopu od pogodbe krijeProdajalec

Rok za vračilo: Skupno število dni od prejema blaga. 30 dni.

Izdelki: Vse izdelke, ki to zaradi svoje narave dovoljujejo, lahko vrnete, če so v brezhibnem stanju in z vsemi pripadajočimi dodatki. Po prevzemu ga bomo pregledali in v kolikor kateri od pogojev ni izpolnjen, vas bomo kontaktirali. Pridržujemo si pravico do odstopa. Če je vse pravilno, bomo nadaljevali z vračilom z istim plačilnim sredstvom, ki je bilo uporabljeno v postopku nakupa.

Vračil izdelkov za osebno higieno ne sprejemamo, če so bili odprti.
Nezapečatena programska oprema.
Jasno prilagojeni predmeti.
Storitve, ki so že izvedene ali povezane, če so bile uporabljene ali imajo datum poteka.
Vračilo: Izvede se na kartico, uporabljeno pri plačilu naročila, v približno 72 urah.
Znesek naročila in stroški pošiljanja oziroma njihov sorazmerni del se vrnejo, če je v isti pošiljki kupljenih več enot.

Pošiljanje: Izdelek lahko pošljete v pregled na naslednje načine:

Prevzem pri naši agenciji: Posredovati nam morate svoj popoln naslov in približen čas prevzema, da ga pošljemo naši agenciji.
Dostava do naših obratov: Izdelek morate poslati s predplačano dostavo do naših obratov.
Stroški pošiljanja: Stroški, ki nastanejo v postopku vračila, se odštejejo od vračila, ki ga je treba izvršiti, če ni bilo poslano vnaprej plačano.

Garancija:

Rok: 3 leta od dneva prevzema izdelka.

Izdelki: Vse izdelke, pri katerih je prišlo do proizvodne napake, je mogoče upravljati. Iz te storitve so izključeni, če:

Z njimi so napačno ravnali.
Predstavljajo fizične poškodbe ali zlome, neustrezno napetost, nepravilno namestitev ali materiale, ki so izpostavljeni obrabi zaradi normalne uporabe.
Kažejo poškodbe zaradi vlage ali vode.
Predhodna popravila, ki jih ni opravil uradni servis.
V primeru računalniških elementov garancija ne bo zajemala odstranitve virusa, obnovitve programa iz tega razloga ali ponovne namestitve diska, ki je posledica izbrisa. Možne izgube informacij niso predvidene.
Ko bo izdelek prejet, ga bomo pregledali, mi pa vas bomo kontaktirali in vas obvestili o rokih.

Pošiljanje: Izdelek lahko pošljete v pregled na naslednje načine:

Proizvajalec: Garancijo je treba upravljati neposredno s proizvajalcem izdelka. Ustvarite dogodek in posredovali vam bomo kontaktne podatke.
Pošiljanje do naših poslovnih enot: Izdelek morate poslati z ustrezno dostavo do naših poslovnih enot.
Zbiranje izdelka: Po generiranju incidenta nam morate posredovati podatke za zbiranje, da jih lahko upravljamo z agencijo.
Stroški pošiljanja: stroški, ki jih krije trgovina ali proizvajalec.