Išči
Berniteam
Trgovina prodajalca je trenutno zaprta. ( 20.12.2023. - )
BERNITEAM, ANDREJ BERNETIČ S.P., Griže 1, 6210, Sežana, SVN, Matična št.: 8401713000, Davčna št.: SI9170519
Odpremlja iz države: Slovenija
O prodajalcu

Kdo smo? 

BerniTeam je dinamično podjetje, specializirano za prodajo izdelkov blagovnih znamk Blitzwolf in Aubess. S ponosom nudimo kakovostne izdelke iz obeh blagovnih znamk, ki so znani po svoji zanesljivosti, inovativnosti ter vrhunski uporabniški izkušnji. Blagovna znamka Blitzwolf je sinonim za napredno tehnologijo in eleganten dizajn. V našem asortimanu najdete širok izbor izdelkov, dodatkov za vaš mobilni telefon - polnilci, bluetooth zvočniki, brezžične slušalke, brezžični polnilci in ostala oprema, ki bo izpolnila vse vaše potrebe v digitalnem svetu. Blagovna znamka Aubess je znana po svoji vrhunski kakovosti in inovativnih rešitvah za dom. Naša ponudba izdelkov Aubess vključuje pametne naprave za pametni dom - pametni termostati, pametne vtičnice in druge napredne rešitve, ki vam omogočajo nadzor in avtomatizacijo vašega doma na enostaven in učinkovit način. Pri BerniTeam smo predani zagotavljanju odlične storitve strankam. Naša ekipa je vedno pripravljena prisluhniti vašim potrebam, svetovati pri izbiri izdelkov in zagotoviti, da je vaše nakupno doživetje pri nas prijetno in brezskrbno. Če želite uživati v najnovejši tehnologiji, zanesljivih izdelkih in vrhunski storitvi, ste pri podjetju BerniTeam na pravem mestu. Veselimo se sodelovanja z vami in vam pomagamo izpolniti vaše potrebe po naprednih elektronskih izdelkih ter pametnih rešitvah za dom.
 

Vračila in reklamacije
Ime podetja/
Povratni naslov/
Telefonska številka040570701
Kurirske službePošta Slovenije
Stroške vračila pri odstopu od pogodbe krijeKupec

PRAVICA DO ODSTOPA OD POGODBE:

Potrošnik ima pri nakupu na daljavo (spletni nakup) pravico, da v roku 14 dni od nakupa oziroma od prejema blaga oz. digitalne vsebine odstopi od pogodbe brez navedbe razloga in vrne izdelek.  
Za uveljavitev pravice do odstopa mora potrošnik z nedvoumno izjavo obvestiti ponudnika o svoji odločitvi o odstopu od pogodbe (npr. s pismom, poslanim po pošti na naslov Berniteam, Andrej Bernetič s.p., Griže 1, 6210 Sežana ali po elektronski pošti na naslov [email protected]). Potrošnik si lahko s spletne strani prenese obrazec za odstop od pogodbe in ga v roku pošlje ponudniku, ali pošlje katerokoli nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopa od pogodbe. Šteje se, da je potrošnik podal odstopno izjavo pravočasno, če jo pošlje v roku, določenem za odstop od pogodbe. Priložena mora biti tudi kopija računa ali drugega ustreznega dokumenta. 


Če je potrošnik blago ali digitalno vsebino, ki je dobavljena na materialnem nosilcu že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po obvestilu o odstopu pogodbe. Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo. 

Potrošnik nosi strošek vračila blaga ali digitalne vsebine, ki je dobavljena na materialnem nosilcu podatkov, razen če te stroške krije podjetje ali če podjetje predhodno ne seznani potrošnika, da ga bremeni ta strošek. Potrošnik ni upravičen do povračila dodatnih stroškov, ki so nastali, če se je izrecno odločil za drugo vrsto pošiljke, kakor je cenovno najugodnejša standardna pošiljka, ki jo ponuja prodajalec. 
V primeru odstopa od pogodbe prodajalec potrošniku vrne kupnino v 14 dneh od prejema odstopne izjave potrošnika in artikla. Prejeta plačila vrnemo potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik. 

Vrnjeni znesek zajema tudi stroške standardne dostave, ki so bili plačani ob nakupu blaga. V primeru, da je bila izbrana nadstandardna dostava, je prodajalec potrošniku ni dolžan vrniti. 

Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Možnost odstopa od pogodbe je namenjena temu, da izdelek lahko odprete, pregledate in če vam ne ustreza, ali pa so bila vaša pričakovanja drugačna, odstopite od nakupa. 

Pred vračilom izdelka, kupljenega v spletnem centru bigbang.si, nas lahko obvestite na [email protected].  


Kupljeni izdelek pošljete z računom in vso pripadajočo dokumentacijo na sedež našega podjetja: 

Berniteam, Andrej Bernetič s.p., Griže 1, 6210 Sežana

 

Kupec za informacije o izdelku, naročilu ali vračilu lahko piše na [email protected] ali pokliče 01 362 60 00
 

Varstvo podatkov

S posredovanimi podatki, ki jih posameznik posreduje, se posameznik strinja, da naše podjetje, kot skupni upravljalci vodijo, vzdržujejo, hranijo in nadzorujejo zbirko zbranih osebnih podatkov v skladu z Zakonom o varovanju osebnih podatkov (ZVOP-1-UPB1, Ur. l. RS, št. 94/2007 in GDPR), ter da zbrane podatke do preklica hranijo in obdelujejo za naslednje namene: uporabimo vaše podatke, da vas kontaktiramo na podlagi vašega povpraševanja, nadalje, po vaši želji vzdržujemo komunikacijo na podlagi vašega povpraševanja, vas obveščamo o želenem povpraševanju. Vaši podatki so posredovani na naš info e-poštni naslov [email protected].

 

Vaših podatkov za druge namene ne obdelujemo ter jih ne posredujemo tretjim osebam.

Druge informacije

GARANCIJA 


Garancija velja na območju Republike Slovenije. 


Garancija je vsaka obveznost, ki jo proizvajalec (v nadaljnjem besedilu: garant) prevzame do potrošnika poleg zakonskih obveznosti prodajalca iz naslova obveznega jamstva za skladnost blaga in s katero se zaveže, da bo potrošniku brezplačno popravil ali zamenjal blago, vrnil del ali vso kupnino, kadar blago ne izpolnjuje specifikacij ali nima lastnosti, navedenih v garancijskem listu ali ustreznem oglaševalskem sporočilu, ki je na voljo ob sklenitvi pogodbe ali pred tem. 


Garancija garanta pravno zavezuje pod pogoji, določenimi v garancijskem listu in s tem povezanih oglaševalskih sporočilih, ki so na voljo ob sklenitvi pogodbe ali pred tem. 
Garant jamči za kakovost izdelka oziroma brezhibno delovanje v garancijskem roku, če ga boste uporabljali v skladu z njegovim namenom in priloženimi navodili. 
Garancijski rok začne teči z dnem dobave izdelka potrošniku. 


Če blago, za katero je izdana obvezna garancija, ne izpolnjuje specifikacij ali nima lastnosti, navedenih v garancijskem listu ali oglaševalskem sporočilu, lahko potrošnik najprej zahteva odpravo napak. Če napake niso odpravljene v skupno 30 dneh od dneva, ko je proizvajalec ali pooblaščeni servis od potrošnika prejel zahtevo za odpravo napak, mora proizvajalec potrošniku brezplačno zamenjati blago z enakim, novim in brezhibnim blagom. 


Rok iz prejšnjega odstavka se lahko podaljša na najkrajši čas, ki je potreben za dokončanje popravila ali zamenjave, vendar za največ 15 dni. Pri določitvi podaljšanega roka se upoštevajo narava in kompleksnost blaga, narava in resnost neskladnosti ter napor, ki je potreben za dokončanje popravila ali zamenjave. O številu dni za podaljšanje roka in razlogih za njegovo podaljšanje proizvajalec obvesti potrošnika pred potekom roka iz prejšnjega odstavka. Če proizvajalec v roku ne popravi ali ne zamenja blaga z novim, lahko potrošnik zahteva vračilo celotne kupnine od proizvajalca ali zahteva sorazmerno znižanje kupnine. 
 
NESKLADNOST BLAGA 


Blago ni skladno s prodajno pogodbo zlasti, kadar (subjektivne zahteve): 

  • ne ustreza opisu, vrsti, količini in kakovosti ter nima funkcionalnosti, združljivosti, interoperabilnosti in drugih lastnosti, kot je zapisano v prodajni pogodbi, 
  • ni primerno za poseben namen, za katerega ga potrošnik potrebuje in s katerim je potrošnik seznanil prodajalca najpozneje ob sklenitvi prodajne pogodbe, prodajalec pa je s tem soglašal, 
  • ni dobavljeno skupaj z vsemi dodatki in navodili, vključno z navodili za namestitev, kot je določeno v prodajni pogodbi, 
  • ni posodoljeno, kot je določeno v prodajni pogodbi. 
  • Poleg navedenega iz prejšnjega odstavka, je blago neskladno tudi, ko (objektivne zahteve): 
  • ne ustreza namenom, za katere se običajno uporablja blago iste vrste, pri čemer je treba, kadar je to primerno, upoštevati druge predpise, tehnične standarde ali v primeru neobstoja takih tehničnih standardov panožne kodekse ravnanja, ki se uporabljajo za posamezni sektor, 
  • ni take kakovosti in ne ustreza opisu vzorca ali modela, ki ju je prodajalec dal na razpolago potrošniku pred sklenitvijo prodajne pogodbe, kadar je to primerno,  
  • ni take količine in nima značilnosti in drugih lastnosti, vključno v zvezi s trajnostjo, funkcionalnostjo, združljivostjo in varnostjo, kot je običajno za blago iste vrste in ki jih potrošnik lahko razumno pričakuje glede na naravo blaga in ob upoštevanju kakršne koli javne izjave, podane pri oglaševanju ali označevanju s strani ali v imenu prodajalca ali drugih oseb v predhodnih členih pogodbene verige, vključno s proizvajalcem, razen če prodajalec dokaže, da: 
  • za javno izjavo ni vedel in od njega ni mogoče razumno pričakovati, da bi zanjo vedel,  
  • je bila javna izjava do sklenitve prodajne pogodbe popravljena na enak ali primerljiv način, kot je bila podana, ali   
  • javna izjava ni mogla vplivati na odločitev za nakup blaga. 
     
Cached: Tue, 22 Oct 2024 08:25:48 GMT