ČRNI PETEK - UJEMI ZADNJE DNEVE POPUSTOV!

Išči
Big BangProdajalciAquilia zdrave navike
Aquilia zdrave navike
Aquilia zdrave navike d.o.o., Remetinečka cesta 7, 10000, Zagreb, HRV, Matična št.: 00422368368, Davčna št.: HR00422368368
O prodajalcu
Verjamemo, da se zdrave navade začnejo s pravimi trdnimi odločitvami, ki se jih je zaradi izdelkov lažje držati. Zato vam ponujamo filtre za vodo, veliko izbiro prh, mešalnikov in sokovnikov, ki vam bodo pomagali pri zdravih odločitvah v vsakdanjem življenju. Naši izdelki so zasnovani tako, da vam olajšajo dostop do čiste in čiste vode, hranljivih sokov in smutijev ter poživljajočih prh. Z našo izbiro visokokakovostnih izdelkov lahko zlahka razvijete bolj zdrave navade, ki bodo koristile vašemu umu, telesu in duši.
Vračila in reklamacije
Ime podetjaAquilia zdrave navike d.o.o.
Povratni naslovRemetinečka cesta 7
Telefonska številka385916032474
Kurirske službeGLS, Druge
Stroške vračila pri odstopu od pogodbe krijeKupec
PRAVICA DO ENOSTRANSKE ODPOVEDI POGODBE Potrošnik lahko v roku 14 dni preprosto odstopi od pogodbe brez navedbe razloga. Rok 14 dni začne teči od dneva, ko je izdelek izročen potrošniku ali tretji osebi, ki jo določi potrošnik, ki ni prevoznik. Če potrošnik v enem naročilu naroči več kosov izdelkov, ki jih je treba dostaviti ločeno, torej če gre za blago, ki se dostavi v več kosih ali v več pošiljkah, začne 14-dnevni rok teči od dneva, ko potrošnik ali tretja oseba, ki jo določi potrošnik in ni prevoznik, izročila zadnji kos ali zadnjo pošiljko izdelka. Če je redna dobava blaga sklenjena za določen čas, začne rok 14 dni teči od dneva, ko potrošnik ali tretja oseba, ki jo določi potrošnik, ki ni prevoznik, prejme v posest prvi kos oz. prvo pošiljko izdelka. Če potrošnik ni seznanjen s pravico do odstopa od pogodbe, mu pravica do enostranske odstopa od pogodbe preneha po preteku 12 mesecev od preteka 14-dnevnega roka. Če je prodajalec potrošnika obvestil o pravici do odstopa od pogodbe v 12 mesecih, pravica do enostranske odstopa od pogodbe preneha po poteku 14 dni od dneva, ko je potrošnik prejel to obvestilo. Da lahko potrošnik uveljavlja pravico do enostranske odstopa od pogodbe, mora prodajalca o svoji odločitvi o enostranski prekinitvi pogodbe pisno obvestiti pred iztekom 14-dnevnega roka, in sicer z nedvoumno izjavo, ki jo pošlje e. - po pošti na naslov [email protected], v katerem navede svoje ime in priimek, naslov, telefonsko številko ali elektronski naslov. Potrošnik je dolžan blago vrniti na naslov AQUILIA d.o.o., Puževa 11, 10000 Zagreb. Prodajalec ni dolžan povrniti dodatnih stroškov, ki nastanejo zaradi potrošnikove izrecne izbire prevoza, ki se razlikuje od najcenejše vrste standardnega prevoza, ki ga ponuja prodajalec. Prodajalec mora plačani znesek vrniti z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je potrošnik uporabil pri plačilu, razen če se potrošnik izrecno strinja z drugim plačilnim sredstvom in ob predpostavki, da potrošniku za takšno vračilo ni dolžan plačati nobenih dodatnih stroškov. Razen če je prodajalec ponudil, da blago, ki ga vrne potrošnik, prevzame sam, mora potrošnik blago vrniti brez odlašanja, najkasneje pa v 14 dneh od dneva, ko je prodajalca obvestil o svoji odločitvi o odstopu od pogodbe. Šteje se, da je potrošnik svojo obveznost vračila blaga izpolnil pravočasno, če blago odpošlje ali izroči prodajalcu ali osebi, ki jo prodajalec pooblasti za prevzem blaga pred iztekom roka. Kupec je dolžan izdelek, ki ga vrne prodajalcu, vrniti kompleten, v enakem stanju, kot ga je prejel in v originalni embalaži (trgovinska embalaža, v kateri je bilo blago dostavljeno), z vsemi pripadajočimi deli in dokumentacijo. Potrošnik je dolžan nositi vse stroške vračila izdelka. Potrošnik odgovarja za vsako zmanjšanje vrednosti blaga, ki je posledica drugačnega ravnanja z blagom, kot je bilo potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in funkcionalnosti izdelka. Da bi potrošnik lahko ugotovil naravo, lastnosti in funkcionalnost blaga, lahko z blagom ravna in ga pregleduje izključno na način, ki je običajen pri nakupu blaga v prostorih prodajalca. Blago, ki ga namerava kupec vrniti v roku 14 dni, ni dovoljeno spreminjati, uporabljati, izvajati zlasti dejanj, ki jih ni dovoljeno izvajati v fizični poslovalnici prodajalca, ter takih, ki bi zmanjšala vrednost blaga. V primeru zmanjšanja vrednosti blaga zaradi ravnanja z izdelkom, se prodajalec bremeni od zneska prejete kupnine v sorazmerju zmanjšanja vrednosti blaga po lastni oceni, ob upoštevanju objektivnih kriterijev vsakega posameznega primera. Potrdilo o prejemu izjave o enostranski odpovedi pogodbe bo prodajalec potrošniku brez odlašanja dostavil na e-naslov. Če potrošnik uveljavlja pravico do enostranske odstopa od pogodbe, mora AQUILIA brez odlašanja, najkasneje pa v 14 dneh od dneva, ko je prejela obvestilo o odločitvi potrošnika o odstopu od pogodbe, vrniti potrošniku vse, kar je plačal. na podlagi pogodbe. Razen v primeru, ko je prodajalec ponudil, da blago, ki ga vrne potrošnik, prevzame sam, mora prodajalec vrniti plačilo šele, ko mu je blago vrnjeno, to je, ko mu potrošnik predloži dokazilo, da je blago poslal nazaj na prodajalec, če je bil prodajalec o tem obveščen pred prevzemom blaga. Kadar je kupec pravna oseba, zanj ne velja poglavje teh pogojev uporabe z naslovom »Pravica do enostranske odpovedi pogodbe«. Za pravne osebe se uporabljata zakon o obligacijskih razmerjih in zakon o elektronskem poslovanju na trgu.
Varstvo podatkov
Politika zasebnosti Ta politika zasebnosti pojasnjuje, kako Aquilia zdrave navade d.o.o. za storitve, notranjo in zunanjo trgovino (v nadaljevanju: AQUILIA) obdeluje vaše osebne podatke. AQUILIA je usmerjena v varovanje vaših osebnih podatkov in njihovo obdelavo v skladu s Splošno uredbo o varstvu podatkov in Zakonom o izvajanju Splošne uredbe o varstvu podatkov. Podjetje je odgovorno za obdelavo osebnih podatkov: Aquilia zdrave navade d.o.o. Puževa 11, 10 000 Zagreb OIB: 00422368368 MBS: 081290004 Direktor in odgovorna oseba: Saša Cvetojević, Davor Terzić in Darijan Kosić Kontakt odgovorne osebe za varstvo in upravljanje osebnih podatkov je Davor Terzić, 097 718 7588 [email protected] Namene, za katere obdelujemo osebne podatke Vaše osebne podatke obdelujemo, ker pravni predpisi od nas zahtevajo izvedbo določenih postopkov, tj. ker je obdelava nujna za izvedbo pogodbe ali za izvedbo dejanj pred sklenitvijo pogodbe ali na podlagi naših zakonitih interesov, razen kadar so ti interesi močnejši od tistih interesov ali temeljnih pravic in svoboščin posameznikov, ki zahtevajo varstvo osebnih podatkov. Če na podlagi navedenih pravnih razlogov ne moremo obdelovati osebnih podatkov, vas bomo prosili za soglasje. Če obdelava temelji na vaši privolitvi, imate pravico, da svojo privolitev kadar koli prekličete. Preklic soglasja je potrebno sporočiti vodji obdelave na e-mail [email protected] ali na naslov Aquilia zdrave navike d.o.o., Puževa 11, 10000 Zagreb s pripisom "Pooblaščeni osebi za varstvo osebnih podatkov Aquilia zdrave navike d.o.o." Tak umik ne bo vplival na zakonitost obdelave na podlagi privolitve pred njenim preklicem. Vaše osebne podatke obdelujemo, kadar je to potrebno za sklenitev in izpolnjevanje pravic in obveznosti iz kupoprodajne pogodbe, v marketinške namene, za namene izboljšanja našega poslovanja in vaše uporabniške izkušnje (npr. ko kupujete ali naročate izdelke in/ali storitve). od nas, ko nas kontaktirate po telefonu ali e-pošti ipd.). Osebne podatke običajno zbiramo neposredno od vas, ko naročite določene izdelke ali storitve ali izpolnite določen obrazec. Osebne podatke zbiramo tudi iz drugih virov, kot so sejemske prireditve, na katerih podjetje Aquilia zdrave navike d.o.o. sodeluje z lastno blagovno znamko PRENS in PRINC, ki ju daje na trg, ter izključno osnovne osebne podatke uporabnikov, ki so izrazili zanimanje za omenjene storitve in podali jasno in izrecno privolitev v zbiranje navedenih osebnih podatkov. Kategorije osebnih podatkov Pri sklenitvi kupoprodajne pogodbe potrebujemo podatke, kot so ime, priimek in naslov, da lahko izpolnimo svojo pogodbeno obveznost dobave izdelkov in storitev. Včasih vas prosimo za dodatne osebne podatke, kot so vaša kontaktna številka in e-poštni naslov, naslov za dostavo, finančni podatki, vključno s podatki o kreditni in debetni kartici, ali drugi podatki o plačilu, ki jih posredujete, ko izpolnjujete obrazce na naši spletni strani ali ko komunicirate z nami . z nami po telefonu ali e-pošti in vse dodatne informacije, ki jih prostovoljno delite z nami. AQUILIA zbira podatke o potencialnih uporabnikih z namenom, da jih z njihovim soglasjem pravočasno in natančno obvešča o aktualnih akcijskih ponudbah in promocijah izključno za storitve, za katere so potencialni kupci izrazili zanimanje. V ta namen zbiramo le osnovne osebne podatke (ime in priimek, kontaktni telefon, kontaktni e-mail in izdelek, za katerega je bilo izraženo zanimanje) Vaše pravice so naslednje: Pravica dostopa. Pravica do popravka. Pravica do izbrisa ("pravica do pozabe"). Pravica do omejitve obdelave. Pravica do ugovora. Shranjevanje osebnih podatkov Osebne podatke, ki jih zbiramo o vas, hranimo v varnem okolju. Vaši osebni podatki so zaščiteni pred nepooblaščenim dostopom, razkritjem, uporabo, spreminjanjem ali uničenjem s strani katere koli organizacije ali posameznika. Zbrane podatke bomo hranili le toliko časa, kolikor je potrebno za zgoraj navedene namene.V kolikor ste nam dali soglasje, bomo vaše osebne podatke obdelovali do vašega preklica. Prejemniki osebnih podatkov Pomembno je vedeti, da lahko vaše osebne podatke posredujemo našim zaupanja vrednim partnerjem, ki opravljajo storitve v imenu in za račun upravljavca. Na primer za namene dostave naročenih izdelkov ali za pošiljanje elektronske pošte in novic, prav tako jih zavezujemo, da bodo vaše podatke ustrezno varovali in jih obravnavali kot poslovno skrivnost. Transfer v tretje države AQUILIA uporablja orodja in storitve socialnih omrežij zunaj EU. Dolžni smo vas opozoriti, da lahko tretje osebe, ki upravljajo ta socialna omrežja, vaše osebne podatke prenesejo v ZDA, kjer jih delijo z obveščevalnimi službami v skladu z veljavnimi predpisi v ZDA. Skrbimo za zaščito vaših podatkov, zato smo uvedli mehanizme, ki bodo omogočili še višjo raven vaše zaščite. O vseh izvedenih ukrepih vas bomo dodatno obvestili, po zaključku postopkov, ki so v teku, pa bomo tudi spremenili naše pravilnike.
Druge informacije
OBVESTILO O NAČINU PISNE REKLAMACIJE POTROŠNIKA V skladu z najboljšo in pošteno poslovno prakso ter v skladu s čl. 10. Zakona o varstvu potrošnikov naprošamo potrošnike, da pisno reklamacijo, v kateri izrazijo nezadovoljstvo nad kupljenim izdelkom, opravljeno storitvijo ali poslovanjem družbe AQUILIA s potrošnikom, pošljejo po pošti na naslov: Podjetje AQUILIA d.o.o. Puževa 11 10000 Zagreb ali pošljite po elektronski pošti na [email protected] Pri oddaji pritožbe, ki ni poslana po elektronski pošti, je pomembno, da navedete točne podatke o svojem imenu in naslovu, da lahko AQUILIA potrošniku odgovori v zakonskem roku. AQUILIA bo prejem pritožbe potrošnika potrdila brez odlašanja pisno po pošti ali elektronski pošti. AQUILIA bo na pritožbo odgovorila pisno po pošti ali elektronski pošti v roku 15 dni od dneva prejema pritožbe v skladu z obvestilom o načinu oddaje pisne pritožbe, pri čemer bo nedvoumno navedla, ali potrošnikovo reklamacijo sprejema. Za vsa dodatna vprašanja smo vam na voljo preko telefona klicnega centra: 01/777 36 56. Če je kupec pravna oseba, zanj ne veljajo pravila varstva potrošnikov, predpisana v teh pogojih in Zakonu o varstvu potrošnikov.