ČRNI PETEK - UJEMI ZADNJE DNEVE POPUSTOV!

Išči
APOCStore
CSHOP S.R.L.S., VIA COGNE 7 CAP, 20154, MILANO, ITA, Matična št.: 12480500961, Davčna št.: 12480500961
Odpremlja iz države: Slovenija
O prodajalcu
Elektronski izdelki, mobilni telefoni, pripomočki in njihovi dodatki, Velik katalog tehnoloških izdelkov za vašo pisarno, dom, prosti čas ali poklic.
Vračila in reklamacije
Ime podetjaCSHOP S.R.L.S.
Povratni naslovMILANO(MI) VIA COGNE 7 CAP 20154
Telefonska številka+8613592754163
Kurirske službeDruge
Stroške vračila pri odstopu od pogodbe krijeProdajalec
V roku 14 dni od prevzema naročenega blaga imate pravico odstopiti od pogodbe, in sicer brez navedbe razloga za svojo odločitev (43. člen ZVPOT). V tem roku nam na e-poštni naslov in sporočite, da odstopate od pogodbe. Po vaši najavi odstopa od pogodbe začne teči 30-dnevni rok, v katerem morate izdelek vrniti. Izdelek, ki ga vračate, mora biti nepoškodovan, zapakiran v originalno embalažo in z vsemi priloženimi dodatki, v nespremenjeni količini in brez sledi uporabe. Vračilo kupnine ni možno za nakup programske opreme ali zapisljive medije, ki so bili že uporabljeni oziroma imajo odprt varnostni pečat. Paketu, ki ga vračate, obvezno priložite izpolnjen obrazec za vračilo izdelkov in fotokopijo računa. Na obrazec poleg svojih podatkov vpišite tudi številko svojega tekočega računa, na katerega bomo v roku 14 delovnih dni po prejemu vrnjenih izdelkov nakazali kupnino (razen če bo dogovorjeno drugače). Strošek pošiljanja vrnjenega blaga krije pošiljatelj. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo. Odstop od pogodbe kupca, ki je pravna oseba, se presoja po določbah Obligacijskega zakonika. Pri vračilu, menjavi ali reklamaciji izdelkov ne pozabite priložiti obrazca in fotokopije računa. Strošek pošiljanja vrnjenega blaga krije pošiljatelj. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo. Reklamacije izdelkov, poškodovanih med prevozom, se upošteva v roku sedmih (7) dni od prevzema pošiljke. Poznejših reklamacij ne upoštevamo. Če so na izdelku že ob prevzemu opazni znaki poškodb, lahko kupec pošiljko zavrne, od poštnega uslužbenca pa zahteva sestavo reklamacijskega zapisnika o poškodovani pošiljki. Le tako bomo lahko kupcu kar najhitreje poslali nov izdelek in upoštevali reklamacijo. Za izdelke, ki so prodani po naročilu (naročeni izrecno za stranko) vračilo ni možno.
Varstvo podatkov
Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil. Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila, pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov in preostalo potrebno komunikacijo. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.