ČRNI PETEK - UJEMI ZADNJE DNEVE POPUSTOV!

Išči
AMAREEN
DALAS ONLINE d.o.o., Perkova 17, 1230, Domžale, SVN, Matična št.: 8657122000, Davčna št.: SI98130161
Odpremlja iz države: Slovenija
O prodajalcu

Spletni butik AMAREEN. Za otroke smo izbrali le najboljše in najbolj unikatne igrače in pripomočke, ki jih najdete na trgu otroške ponudbe.

Za deklice pa smo oblikovali tudi lastno linijo ličnih in priročnih kompletov oblačil in obutve za vse letne čase in vsako priložnost.

Vračila in reklamacije
Ime podetjaDALAS ONLINE SPLETNO POSLOVANJE D.O.O.
Povratni naslovPerkova ulica 17, 1230 Domžale
Telefonska številka031 345 000
Kurirske službeGLS
Stroške vračila pri odstopu od pogodbe krijeKupec

PRAVICA DO ODSTOPA KUPCA OD NAROČILA
Kupec sme opraviti ogled in preizkus prejetega izdelka le v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja in kot je to običajno v prodajalnah. Vsakršno preizkušanje, ki odstopa od navedenega, je mogoče šteti za uporabo izdelka, kupec pa v skladu z ZVPot-1 odgovarja za zmanjšanje vrednosti izdelka, če je to zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja izdelka.

Pri dogovorih o vsebini oddanega naročila, sklenjenih na daljavo, ima kupec pravico, da v štirinajstih (14) dneh od prejema izdelka, prodajalcu nedvoumno in jasno sporoči, da odstopa od vsebine oddanega naročila, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev ter prodajalcu na lastne stroške vrne:
- izpolnjen OBRAZEC, v katerem izbere možnost “Vračilo kupnine”,
- kopijo računa,
- nerabljen in nepoškodovan izdelek v originalni embalaži in
- etiketo izdelka
na kontaktni naslov prodajalca: DALAS ONLINE d.o.o., Perkova ulica 17,1230 Domžale, Slovenija.

Vračilo kupnine za vrnjen izdelek bo prodajalec izvedel najpozneje v štirinajstih (14) dneh od prejete popolne dokumentacije s prilogami za vračilo in nepoškodovanega izdelka v nespremenjeni količini, razen v primeru, ko je izdelek uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec.

V primeru, da kupec vrne poškodovan izdelek ali izdelek brez originalne embalaže ali brez etikete izdelka, lahko prodajalec zoper kupca uveljavlja zahtevek za povračilo zmanjšane vrednosti izdelka.

Stroški poštnine za vračilo izdelka so nepovratni in ne bodo vključeni v vračilo kupnine.

REKLAMACIJA IZ NASLOVA STVARNE NAPAKE
Prodajalec odgovarja za stvarne napake, ki jih je izdelek imel takrat, ko je nevarnost prešla na kupca, ne glede na to, ali je bilo prodajalcu to znano ali ne. Prodajalec odgovarja tudi za tiste stvarne napake, ki se pokažejo potem, ko je nevarnost prešla na kupca, če so posledica vzroka, ki je obstajal že pred tem. Neznatna stvarna napaka se ne upošteva.

Napaka je stvarna:
- če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno običajno rabo ali za promet,
- če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana ali bi mu bila morala biti znana,
- če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane,
- če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Kupec lahko v skladu z ZVPot-1 uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca najkasneje v roku dveh (2) mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita ter prodajalcu na lastne stroške vrne:
- izpolnjen OBRAZEC, v katerem izbere možnost “Uveljavljanje reklamacije – garancije izdelka”,
- kopijo računa,
- izdelek v originalni embalaži in
- etiketo izdelka
na kontaktni naslov prodajalca: DALAS ONLINE d.o.o., Perkova ulica 17,1230 Domžale, Slovenija.

Prodajalec bo kupcu pisno odgovoril najpozneje v osmih (8) dneh po prejemu popolne dokumentacije s prilogami za uveljavljanje reklamacije – garancije izdelka.

Kupec, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki (in je prodajalec napako priznal), ima pravico od prodajalca zahtevati, da odpravi napako na izdelku ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali izdelek z napako zamenja z novim brezhibnim izdelkom ali vrne plačani znesek kupnine. Stroške za material, nadomestne dele, delo in pošiljanje novega izdelka, ki nastanejo pri odpravljanju okvar oziroma nadomestitvi izdelka z novim, plača prodajalec.

Prodajalec bo presodil, kako lahko težavo reši v najkrajšem možnem času oziroma v skupnem roku tridesetih (30) dni od dneva, ko je prodajalec od kupca prejel zahtevo za odpravo napake. Stroške za material, nadomestne dele, delo in pošiljanje novega izdelka, ki nastanejo pri odpravljanju okvar oziroma nadomestitvi izdelka z novim, plača prodajalec.

Varstvo podatkov

VARSTVO OSEBNIH PODATKOV
V družbi DALAS ONLINE d.o.o. (v nadaljevanju: prodajalec) spoštujemo vašo zasebnost in bomo vaše osebne podatke uporabili izključno za navedene namene. Vaše osebne podatke bomo skrbno varovali v skladu z zakonodajo, ki ureja varstvo osebnih podatkov (Uredba (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 27. aprila 2016 o varstvu posameznikov pri obdelavi osebnih podatkov in o prostem pretoku takih podatkov ter o razveljavitvi Direktive 95/46/ES (Splošna uredba o varstvu podatkov, v nadaljevanju: Uredba (EU) 2016/679), Zakon o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-2), Politika zasebnosti in interni akti prodajalca).

Upravljavec osebnih podatkov
Upravljavec osebnih podatkov, ki se obdelujejo skladno s temi pravili, je družba DALAS ONLINE spletno poslovanje d.o.o., Perkova ulica 17, 1230 Domžale, Slovenija, Evropa, davčna številka SI98130161 (družba je davčni zavezanec), matična številka 8657122000, vpisana pri Okrožnem sodišču Ljubljana dne 9.6. 2020, številka vpisa družbe v sodni register Srg 2020/15572, poslovni račun odprt pri SKB BANKA d.d., Ajdovščina 4, 1513 Ljubljana, Slovenija, IBAN SI56 0310 4100 0830 772, BIC (SWIFT) SKBASI2X.

Posredovanje osebnih podatkov tretjim osebam
Prodajalec se zavezuje, da bodo zbrani osebni podatki, uporabljeni v skladu s to Politiko zasebnosti, da vaših osebnih podatkov ne bo prodajal ali kakorkoli drugače posredoval tretjim osebam, razen v zakonsko določenih primerih in v primeru elektronskih novic.

Vrste osebnih podatkov in nameni njihove obdelave
Vselej se lahko prostovoljno odločite, kdaj in na kakšen način želite stopiti v kontakt s prodajalcem (osebno, preko elektronske pošte, preko telefona, digitalnih družbenih omrežij ali preko spletnih obrazcev). V sklopu teh namenov se zbira in obdeluje predvsem naslednje podatke:  elektronski naslov, ime, priimek, podjetje, davčna številka, naslov, kraj, poštno številko in telefonsko številko. V sklopu posameznih namenov se lahko zbirajo in obdelujejo tudi dodatni podatki, kar je navedeno v nadaljevanju pri vsakem posameznem namenu.

Prodajalec ne izvaja profiliranja posameznikov ali izključno avtomatiziranega sprejemanja odločitev, ki bi imela pravne učinke v zvezi z vami ali bi na vas drugače znatno vplivala.

Druge informacije

Uporabniki podatkov
Vsi podatki, zbrani na podlagi zgoraj navedene pravne podlage, bodo uporabljeni v skladu z namenom, za katerega so bili zbrani in ne bodo posredovani tretjim osebam brez vaše privolitve.

V okviru njihovih pristojnosti in nalog se vaši osebni podatki razkrivajo naslednjim uporabnikom podatkov:
- uslužbencem prodajalca,
- ponudniku poštnih storitev (ime, priimek, naslov),
- ponudnikom storitev informacijske tehnologije v okviru upravljanja in vzdrževanja programske in strojne opreme,
- administratorju oziroma skrbniku spletnega butika AMAREEN, Facebook-a ali drugih družbenih omrežij,
- državnim organom nadzora nad našim poslovanjem glede na njihove področne zakonske pristojnosti.

Prodajalec posebno pozornost namenja izbiri in nadzoru pogodbenih partnerjev, ki delujejo kot obdelovalci osebnih podatkov v primerih, ko je za izvedbo njihove storitve potreben dostop do osebnih podatkov. Pogodbeni obdelovalci so zavezani slediti našim navodilom, njihova primernost za izvajanje obdelav pa je predmet naših periodičnih pregledov. Pogodbeni obdelovalci vaših osebnih podatkov na smejo obdelovati za druge namene, po izpolnitvi namena obdelave ali ob zaključku pogodbenega razmerja pa so podatki izbrisani.

Prodajalec se zavezuje, da vaših osebnih podatkov, ki jih zbere za svoje namene, ne bo posredoval ali prenesel v tretjo državo ali mednarodno organizacijo.

Obdobje hrambe
Prodajalec zagotavlja, da vaše podatke hrani le toliko časa in v obsegu, kolikor je potrebno, da se izpolni namen, zaradi katerega so bili posamezni podatki zbrani in nadalje uporabljeni oziroma do poteka zakonsko predpisanega roka hrambe. Obdobje hrambe osebnih podatkov se razlikuje na podlagi meril posamezne kategorije osebnih podatkov ter namenov obdelave.

Vaši kontaktni podatki za namen informiranja o ponudbi storitev (Prijava na elektronske novice) se hranijo in obdelujejo do preklica. Podatki o vašem soglasju se hranijo do zaključka koledarskega leta po izpolnjenih 5 letih po preklicu privolitve.

Osebni podatki, ki se zbirajo na podlagi predpisov, se hranijo skladno z zakonodajo, ki ureja njihovo zbiranje. Po zakonsko določenem preteku roka za hrambo se podatki izbrišejo.

Način varstva vaših podatkov
Prodajalec se zavezuje varovati osebne podatke, ki nam jih posredujete, prav tako bo prodajalec storil vse, da osebne podatke zaščiti pred kakršnimikoli kršitvami in zlorabami. Osebne podatke hranimo v računalniški obliki. Naši računalniški sistemi so zaščiteni s tehničnimi in organizacijskimi ukrepi, ki preprečujejo nenamerno ali nezakonito uničenje, izgubo, spremembo ter nepooblaščeno razkritje ali dostop do vaših osebnih podatkov.

Pravice posameznika
Prodajalec  zagotavlja uresničevanje vseh vaših pravic, ki vam pripadajo v zvezi z obdelavo vaših osebnih podatkov.

Če ste mlajši od 15 let, ne morete podati veljavne privolitve za obdelavo vaših osebnih podatkov. V tem primeru mora z obdelavo vaših osebnih podatkov soglašati eden od staršev oziroma skrbnik.

Skladno s predpisi, ki urejajo področje varstva osebnih podatkov, ima posameznik pravico dano privolitev kadarkoli preklicati, zahtevati vpogled, popravek, omejitev obdelave ali izbris osebnih podatkov, in sicer tako, da nas o tem obvesti pisno po pošti na naslov DALAS ONLINE spletno poslovanje d.o.o., Perkova ulica 17, 1230 Domžale, Slovenija, Evropa ali preko elektronskega naslova [email protected]. Na navedena kontaktna naslova lahko posameznik poda tudi ugovor v zvezi z obdelavo njegovih osebnih podatkov.

Ravnanje v primeru kršitev
V primeru kršitev varstva osebnih podatkov bo prodajalec nemudoma izvedel vse ustrezne ukrepe za zaščito pravic in interesov posameznika, skladno z veljavno zakonodajo in Uredbo (EU) 2016/679.

Stik
Na vprašanja o zaupnosti vaših podatkov, načinu zbiranja in obdelave podatkov ali na vaše zahteve za uveljavljanje pravic v zvezi z vašimi podatki, vam bo odgovorila odgovorna oseba pri prodajalcu:
- elektronski naslov: [email protected],
- telefonska številka: 00386 31 345 000.