ČRNI PETEK - UJEMI ZADNJE DNEVE POPUSTOV!

Išči
3WAY d.o.o.
3WAY, družba za razvoj, inženiring in napredne tehnologije, d.o.o., Štalčeva ulica 5, 1215, Medvode, SVN, Matična št.: 6309747000, Davčna št.: SI32217137
Odpremlja iz države: Slovenija
O prodajalcu

Kdo smo ?

 

S spletno trgovino 3WAY (v nadaljevanju tudi » trgovina«) upravlja podjetje 3WAY d.o.o., Štalčeva ulica 5, 1215 Medvode, matična številka: 6309747000, davčna številka: SI32217137, ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju tudi prodajalec ali 3WAY).

Vračila in reklamacije
Ime podetja3WAY d.o.o.
Povratni naslovZbiljska cesta 4, 1215 Medvode
Telefonska številka059015079
Kurirske službePošta Slovenije
Stroške vračila pri odstopu od pogodbe krijeKupec

Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo artikel za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov.

Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na e-naslov prodajalca: [email protected].

V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejeti artikel vrne ali po pošti na naslov skladišča podjetja: 3WAY d.o.o., Zbiljka cesta 4, 1215 Medvode ali ga osebno prinese na ta naslov.

Vrnitev prejetih artiklov podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

  • Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Vračilo se mora izvesti v originalni embalaži.
  • Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor). Artikel je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).
  • Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe. Možnosti odstopa od pogodbe ni pri nakupu programske opreme, kartuš in tonerjev ali avdio in video nosilcev, če je potrošnik odprl varnostni pečat.

Odstop od pogodbe ni mogoč za blago:

  • za blago ali storitve, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera podjetje nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe;
  • za blago, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam;
  • za opravljano storitev, če podjetje pogodbo v celoti izpolni ter se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da izgubi pravico do odstopa od pogodbe, ko jo podjetje v celoti izpolni;
  • zapečatene avdio- ali videoposnetke in računalniške programe, če je potrošnik po dostavi odprl varnostni pečat;
  • blago, ki je zaradi svoje narave neločljivo pomešano z drugimi predmeti;
  • digitalne vsebine, ki se ne dostavijo na otipljivem nosilcu podatkov, če se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo.

Vračilo opravljenih vplačil vključno s stroški dostave (razen dodatnih stroškov zaradi izbire vrste dostave, ki ni cenovno najugodnejša ponujena standardna oblika dostave s strani podjetja) bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik.

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Uporabniku se vrne le vplačani znesek. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon, vplačani znesek pa se vrne uporabniku.

V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika po elektronski pošti. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti.

Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).

Varstvo podatkov

“Piškotki” (ang. cookies) so majhne datoteke, ki jih spletna stran pošlje brskalniku uporabnika interneta, brskalnik pa jih ob ponovnem obisku spletne strani vrne strežniku in uporabnika s tem identificira. Tako lahko spletna stran npr. prilagaja oglase, beleži zgodovino obiskov, shranjuje nastavitve ter uporabniška imena in gesla – zbira različne, tudi osebne podatke o uporabniku.

Novi zakon o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1) zahteva, da vsaka spletna stran, ki uporablja piškotke, uporabniku posreduje naslednje informacije:

  • kakšne piškotke vsebuje,
  • za kakšen namen se zbirajo in
  • način njihove uporabe.

Kot večina spletnih mest vam poskušamo s piškotki zagotoviti boljšo, hitrejšo in varnejšo izkušnjo.

Več informacij o piškotkih je na voljo tudi v smernicah informacijskega pooblaščenca.