ČRNI PETEK - UJEMI ZADNJE DNEVE POPUSTOV!

Išči
Big BangS čim ti lahko pomagamo?Poprodajne informacije

Poprodajne informacije

Najbolj pogosta vprašanja
Ali lahko kupljen izdelek zamenjam za drugega?

Vračilo in zamenjava izdelka je stvar dogovora med poslovodjo in kupcem, zato se moraš v takšnem primeru obrniti neposredno na trgovino, kjer je bil izdelek kupljen. Oglasi se na oddelku z izdelkom v originalni embalaži in originalnim računom. Osnovni pogoj za vračilo je brezhibno delujoč/neuporabljen izdelek, originalna in nepoškodovana embalaža ter račun, izdan ob nakupu.

Kako poteka postopek rednega servisa?

V primeru okvare ali nepravilnega delovanja naprave se oglasi v svoji najbližji trgovini Big Bang, kjer bo naše osebje izpolnilo reklamacijski zapisnik in izdelek poslalo na pooblaščeni servis. Pri pooblaščenem serviserju se lahko oglasiš tudi sam in se dogovoriš za popravilo v sklopu redne garancije. 

Imaš več vprašanj?
Pokliči nas 01 362 60 00 Pon- Pet: 8:00 - 16:00
Piši nam na [email protected]
Obišči nas

Poišči najbližjo trgovino v tvoji bližini.