Eden najmlajših in najuspešnejših DJ-jev in producentov, Martin Garrix, je superzvezdnik, ki se je kot eden izmed svetovnih ambasadorjev pridružil znamki JBL. Garrix je kot mešanica DJ-a in producenta popoln obraz prihajajočih produktnih kampanj in nastopov v živo na prireditvah JBL.
"JBL mi je že nekaj časa priljubljena znamka, zato sem zelo navdušen, da se lahko zdaj imenujem svetovni ambasador njihove blagovne znamke," je dejal Martin Garrix. "Ker sem vedno obkrožen z glasbo, tega kreativnega sodelovanja res nisem mogle zavrniti!"
»Vidimo lahko, kako Martinovo navdušenje, zagnanost in energija spravljajo množice v evforijo. V JBL ustvarjamo in delimo enake vrednote, ki jih dosežemo z zagotavljanjem izkušenj in najboljšega zvoka, ki povezuje ljudi po vsem svetu,« je povedal Ralph Santana, direktor trženja pri podjetju HARMAN. »Veseli smo, da imamo Martina za ambasadorja. Prinaša energijo, ki bo povezala in navdušila naše JBL oboževalce po vsem svetu.«
Martin Garrix ima izjemno kariero, nastopa na največjih festivalih po celem svetu, sodeluje s svetovnimi glasbenimi zvezdami in je celo ustanovitelj lastne glasbene založbe.
Garrix se je pridružil izjemni ekipi JBL ambasadorjev, med katerimi sta tudi nogometna zvezdnika Virgil van Dijk in Lucas Hernandez ter glasbena ikona Bebe Rexha, s katero je Garrix leta 2016 ustvaril neverjeten glasbeni hit "In The Name Of Love".
JBL ustvarja neverjeten zvok, ki oblikuje najbolj epske trenutke v življenju. Od ikoničnih dogodkov, kot so Woodstock in koncerti na prizorišču Madison Square Garden, do iger na stadionu Yankee in potovanj ob koncu tedna, JBL dviguje izkušnje poslušalcev z večkrat nagrajenim zvokom, ki jim omogoča, da kar najbolje izkoristijo vsak trenutek.
JBL je s 75 leti neprekosljive strokovne sposobnosti in vodilnimi inovacijami v panogi združil drzno vizijo prihodnosti s pomočjo strasti in talentov inženirjev in oblikovalcev po vsem svetu. JBL-jev prepoznaven profesionalen zvko (ang. Signature Professional Sound) je vodilna tehnologija, ki poganja večje prireditve pop kulture, blagovna znamka pa je sodelovala tudi z vrhunskimi svetovnimi talenti na področju glasbe, športa in e-športa.
HARMAN International (harman.com), je v celoti v lasti hčerinske družbe Samsung Electronics Co, LTD. HARMAN načrtuje in ustvarja izdelke za povezovanje in ponuja rešitve za proizvajalce avtomobilov, potrošnike in podjetja po vsem svetu. Ustvarja tudi povezane avtomobilske sisteme, avdio in vizualne izdelke, rešitve za avtomatizacijo podjetij in internetne storitve.
Z vodilnimi blagovnimi znamkami, kot so z AKG®, Harman Kardon®, Infinity®, JBL®, Lexicon®, Mark Levinson® in Revel®, HARMAN dobiva občudovanje avdiofilov, glasbenikov in ljudi iz sveta zabave. Danes je več kot 25 milijonov avtomobilov na cesti opremljenih z avdio sistemom HARMAN in njihovimi povezanimi avtomobilskimi sistemi. Njihove programske storitve napajajo milijarde mobilnih naprav in sistemov, ki so povezani, integrirani in varni na vseh platformah, od službe in doma do avtomobila in mobilnih naprav. HARMAN ima približno 30.000 zaposlenih po Ameriki, Evropi in Aziji.
Martin Garrix - ime, ki pripada enemu najmlajših in najuspešnejših DJ-jev / producentov, ki zagovarjajo pop in elektronsko sceno. Garrix je svoje strokovno znanje razširil po vsem svetu, z vodenjem in ustvarjanjem na festivalih, prebijal ozemlja in sodeloval z glavnimi zvezdami, med katerimi so Dua Lipa, Khalid in Macklemore.
Garrix se je zdaj povzpel še eno stopnico višje po svoji lestvici in postal ustanovitelj lastne založbe (STMPD RCRDS), lastnik studijskega kompleksa v Amsterdamu in mentor prihajajočim umetnikom. Nobenega dvoma ni, da njegova sposobnost ustvarjanja svoje znamke, neustrašnega eksperimentiranja z zvokom in povezovanja številnih glasbenih tokov, dokaz njegovega talenta in večnosti, ki na koncu povežeta njegovo legendarno zgodbo v celoto.