V zadnjem četrtletju lani je Huawei razposlal 56 milijonov pametnih telefonov (15-odstotni delež), kar je nekoliko manj od 60,5 milijonov (16,1-odstotni delež) v istem obdobju leta 2018. Huaweiu je tudi uspelo obdržati vodilno vlogo na Kitajskem, kjer je tržni delež povečal na 39 % (11-odstotna medletna rast) s 33.3 milijoni odposlanih pametnih telefonov (142 milijonov v celem letu). Poleg drugih so lani razposlali tudi 44 milijonov premijskih pametnih telefonov serij Huawei Mate in Huawei P, kar predstavlja 50-odstotno povečanje na letni ravni in 6,9 milijona telefonov za omrežje pete generacije (5G).
S kategorijami ponuja svojo uporabniško izkušnjo ekosistema HiLink na različnih področjih rabe, vključno s tablicami, osebnimi računalniki, nosljivimi napravami in napravami interneta stvari (IoT). Na slovenskem trgu je Huawei januarja predstavil pametni telefon Huawei P smart Pro, s februarjem pa sta na voljo tudi ženska različica pametne ure Huawei Watch GT 2 (42 mm) in atraktivna rdeča različica brezžičnih slušalk Huawei FreeBuds 3. Med drugimi napravami sta trenutno aktualna pametna telefona Huawei nova 5T in Huawei P smart Z, o katerih lahko več izvesti na povezavi https://consumer.huawei.com/si/.
Huaweievi izdelki in storitve so na voljo v več kot 170 državah in jih uporablja tretjina svetovnega prebivalstva, kar jih je uvrstilo na tretje mesto na svetu v pošiljanju mobilnih telefonov. V obtoku je že več kot dva milijona pametnih ur Watch GT in več kot 10 milijonov telefonov serije P30, lani so po celem svetu razposlali več kot 200 milijonov izdelkov, Huawei pa se je uvrstil na drugo mesto v Evropi po številu patentnih prijav. V Sloveniji je zgolj lani Huawei uporabnikom dobavil 155 tisoč pametnih telefonov, njegov tržni delež na slovenskem trgu pa je bil v povprečju nad 30 %.
Šestnajst središč za raziskave in razvoj je ustanovljeno v Združenih državah Amerike, Nemčiji, Švedski, Rusiji, Indiji in na Kitajskem. Huawei Bussines Group središče za potrošnike je ena izmed treh poslovnih enot Huaweia in pokriva pametne telefone, računalnike, tablične računalnike, storitve v oblaku ... Globalna mreža Huawei temelji na 30 let strokovnega znanja v telekomunikacijski industriji in je namenjena zagotavljanju najnovejših tehnoloških dosežkov potrošnikom okoli sveta.