S projektom BIGBANG=Orchestrate.Digitalize.Transform je Big Bang uspešno digitaliziral svoje poslovanje, optimiziral logistične poti in transformiral poslovne procese, z vzpostavitvijo spletne tržnice pa ponudbo za kupce povečal za več kot 20-krat in številnim podjetjem v regiji odprl nove prodajne poti.
»Projekt BIGBANG=Orchestrate.Digitaliza.Transform je zaključen, a spletna tržnica in številni preostali projekti, ki smo jih vzpostavili v okviru projekta, se pospešeno razvijajo naprej. Trenutno je v spletno tržnico Big Bang vključenih že več kot 240 podjetij, ki smo jim odprli okno do novih kupcev. Skupno se je s spletno tržnico ponudba izdelkov na spletni strani www.bigbang.si povečala že na okoli 900.000, Big Bang pa posledično še močneje vstopil v nove kategorije, kot so e-mobilnost, orodje, pohištvo, vodni športi, obnovljeni izdelki, …,« je povedala članica uprave za poslovni razvoj v družbi Big Bang Anja Cipot Pustatičnik. Kot je še izpostavila, spletna tržnica trenutno predstavlja že okoli 30 odstotkov vseh spletnih naročil, cilji pa so še veliko bolj ambiciozni.
»S popolno preobrazbo in implementacijo novega sistema za skladiščno poslovanje smo v celoti spremenili logistične tokove. V preteklosti je pomemben del priprave naročil iz spletnih nakupov potekal v poslovalnicah, po novem pa je večji del postopka centraliziran, z avtomatizacijo procesov pa lahko že okoli 70 odstotkov vseh spletnih naročil kupcem pošljemo v 24 urah,« je povedal član uprave za operacije v Big Bang Robert Sraka. »Z digitalno transformacijo Big Bang, implementacijo spletne tržnice ter vpeljavo prodajnega asistenta smo vzpostavili enotno prodajno platformo in poenotili vse postopke pri izvajanju naročil, tako za spletne nakupe kot tudi za nakupe v fizičnih poslovalnicah. Ne glede na to, kje se srečamo s kupcem, je njegova uporabniška izkušnja sedaj enaka. Najbolj zgovorna sta denimo primera sledenja naročilu in deljenja nakupovalne košarice. Ko posameznik v fizični poslovalnici kupi artikel, ki mu ga moramo v kasnejših dneh dostaviti, lahko sedaj prek QR kode na računu v vsakem trenutku sledi naročilu, podobno kot je doslej spremljal svoja spletna naročila. V fizični poslovalnici lahko svetovalec deli nakupovalno košarico, ki jo kupec prejme v svoj mobilni telefon in nato sam v udobju svojega doma zaključi nakup,« je digitalno transformacijo še orisal Robert Sraka.
Za projekt BIGBANG=Orchestrate.Digitalize.Transform je konzorcij pod vodstvom Big Bang pridobil 1,9 milijona evrov evropskih sredstev v okviru slovenskega Načrta za okrevanje in odpornost, ki ga je financiral Mehanizem za okrevanje in odpornost. Skupna vrednost projekta je znašala 4 milijone evrov. Projekt je zajemal celovito digitalno transformacijo vseh članov konzorcija, v katerem so bili poleg Big Bang še družbe Solviks, RCL Int, Telprom, Optiweb, Result in Avtera. Digitalna transformacija je članom konzorcija pomagala zmanjšati negativne učinke krize in jih je pripravila na morebitne nove. Naložba je bila del ukrepov slovenskega načrta, ki ga je financirala Evropska unija-NextGenerationEU.