Crash Bandicoot 4: It’s About Time
Pozor, ljubitelji živali! Bliža se Crash v povsem novi igri, Crashu Bandicootu 4: It’s About Time!
Kosmati vrečar bo kmalu nastopil v povsem novem delu znane serije iger, v katerem bo skočil na povsem nove svetove, našel nenadejane zaveznike, porazil gromozanske šefe in si nadel mogočne kvantne maske, ki jih je treba vnovič združiti in tako univerzumu povrniti ravnotežje.
Ključne odlike:
· Pravoverno nadaljevanje: končno! Crash Bandicoot 4: It’s About Time je prvi izvirni del serije Crash v zadnjih desetih letih in obenem dolgo pričakovano nadaljevanje originalne trilogije. Igra previje čas nazaj na konec epizode Warped, ko Neo Cortex, Dr. N. Tropy in Uka Uka ostanejo na oddaljenem planetu. Po ducatih let neuspešnega poskušanja naposled pobegnejo in pri tem v prostoru-času izvrtajo grdo luknjo. Multiverzum lahko pred njimi zaščitita le kosmata vrečarja z otoka N. Sanity.
· Sodobna inačica klasične igre: nova igra početveri intenzivnost vsega, kar so igralci oboževali v prejšnjih delih. Akcijsko ploščadenje kakor v devetdesetih še vedno poudarja natančnost skakanja, vendar so ustvarjalci poskrbeli za več udobja, boljšo grafiko in nove skakalne prijeme. Vsakomur sta na razpolago moderni in retro način!
· Mogočne kvantne maske: v teku pustolovščine igralci odkrijejo štiri kvantne maske, varuhe prostora in časa, ki jim bodo omogočili izkrivljanje zakonov fizike in domiselno premagovanje ovir.
· Novi grafični slog: ustvarjalci Toys for Bob so poskrbeli za novo vizualno smer, ki po eni strani ohranja staro Crashevo odbitost, po drugi pa mu vdihne edinstveno osebnost in očarljivost. Ljubitelji se lahko nadejajo norih novih svetov, epskih prizorov in raznolikih sovražnikov ter nevarnosti.
· Novi igralni liki: mogoče je igrati kot Crash ali Coco, vmes pa tudi kot barabinski Neo Cortex. S tem igralec lov na negativce izkusi iz drugih zornih kotov.
· Spopadi z gromozanskimi šefi: pričakujte mogočne šefe in monumentalne bitke, kakršnih ta serija še ni videla, vse to po zaslugi uporabe kvantnih mask!
· Napredne platformske zvijače: med njimi so tek vzdolž zidov, dričanje po ograjah in zibanje na vrvi. Spričo razširjenega nabora gibov so ploščadni izzivi zabavnejši kot kdaj koli!
· Igro delajo ljubitelji serije za ljubitelje serije: dolgoletni oboževalci Crasha in osrednji razvijalci Toys for Bob so izročilo preoblikovali na nepričakovane načine. S tem ljubiteljem znane like predstavijo iz novih zornih kotov, omogočijo dostop do krasnih novih svetov in vnovič raziščejo večno rivalstvo med izkrivljeno znanostjo ter Crashem.
Crash Bandicoot je igra tipa platformer zato sama zgodba ni v ospredju, me je pa vseeno presenetilo koliko truda so razvijalci vložili v vmesne videje, t.i. “cut scene”, katere so samemu gameplayu zelo dobro dajale smisel in cilj.
Po 22 letih je Crash ponovno vpoklican v boj proti zlikovcem, ki so se tokrat poigrali s časom. V ta namen mora zbrati 4 kvantne maske in na vsakem koraku premagati nasprotnika. Jedro igre je ostalo enako, Crash skače, drsi in se vrti. Razvijalci so odlično vpeljali nove mehanike kot so skakanje z vrvjo, drsenje po tirih in seveda uporaba kvantnih mask. Vsaka kvantna maska doda novo plast, kako se moramo lotiti nivoja. Lahko letimo, ustavimo čas in še več.
Vsak nivo je drugačen od prejšnjega, a se vseeno odlično povezujejo. Vsakič, ko grem ponovno igrati kakšen nivo, opazim nov detajl, ki ga prejšnjič nisem.
Vsak nivo skrbno vpeljuje svoje načine kako ga premagati, in tako imaš občutek, da nikoli ne igraš istega nivoja dvakrat. V mojih prvih šestih urah igranja nisem enkrat pomislil, da je igra dolgočasna.
Z veseljem lahko rečem, da je to razvijalcem Crash Bandicoot 4: It’s about time uspelo!
Igra odlično zajame vse kar je 20 let nazaj Crasha naredilo unikatnega in doda dovolj novih mehanik, da igro ohranja svežo. Seveda igra ni popolna. Nivoji s tremi stranskimi liki bi lahko bili bolje dodelani, ampak to je pa edina negativna stran, ki sem jo opazil.