Preglednost in poročanje Akta o digitalnih storitvah

 

V skladu z Aktom o digitalnih storitvah (DSA) morajo ponudniki posrednih storitev, vključno s spletnimi platformami, izpolnjevati številne obveznosti glede preglednosti in poročanja. Po začetku veljavnosti  DSA bodo vse interesenti, vključno z javnimi organi in našimi strankami, lahko na tej strani našle ustrezne informacije.

 

Big Bang ima 636.000 aktivnih prejemnikov storitve (datum zadnje posodobitve: november 2024). Ti podatki so objavljeni izključno za namene Akta o digitalnih storitvah in temeljijo na metodologiji iz tega zakona. Izračunana je bila na podlagi storitve spletne analitike Google Analytics in upošteva število aktivnih prejemnikov storitev iz držav EU, ki jih ocenjuje Big Bang.

 

Če imate kakršna koli vprašanja, se prosim z vašimi vprašanji obrnite na: [email protected] s pripisom zadeva Akt o digitalnih storitvah.

 

Kontaktna točka

Skladno z Aktom o digitalnih storitvah (DSA) smo za pristojne organe držav članic, Komisijo Evropske unije in Evropski odbor za digitalne storitve ter prejemnike storitev vzpostavili kontaktno točko preko katere je možna komunikacija v slovenskem in angleškem jeziku: [email protected].

 

Prijava nezakonite vsebine

Prijavo nezakonite vsebine se lahko opravi preko Obrazca, dostopnega na spodnji povezavi:

 

Link do obrazca

 

Sprejeta in obrazložena odločitev bo sporočena prijavitelju na posredovan elektronski naslov brez nepotrebnega oglašanja.

 

Informacije glede omejitev vsebine v zvezi z uporabo storitve, glede našega internega sistema obravnave pritožb in glede možnosti izvensodnega reševanja sporov

 

Informacije glede omejitev vsebine v zvezi z uporabo storitve

Morda bodo prisotne določene omejitvene odločitve glede vsebine ali računov prejemnikov storitev (vključno s posamezniki in subjekti, ki oddajajo prijavo preko Obrazca) znotraj pomena Akta o digitalnih storitvah, v kolikor smatramo, da so bila kršena določila Akta o digitalnih storitvah in določila naših pogojev poslovanja. Denimo, lahko se odločimo omejiti ali blokirati vidnost vsebine prejemnika, začasno ali stalno prekiniti nudenje vseh ali dela naših storitev prejemniku, začasno prekiniti ali zapreti račun prejemnika, omejiti priložnosti za monetizacijo vsebine prejemnika, ali zavrniti podjetjem uporabo njihovih spletnih trgov, če ne moremo prepoznati (spremljati) teh podjetij v skladu z zahtevami Akta o digitalnih storitvah.

 

Interni sistem reševanja pritožb

V kolikor se prejemniki storitev (vključno s posamezniki in subjekti, ki oddajajo prijavo preko Obrazca) ne strinjajo s sprejeto odločitvijo, potem lahko podajo pritožbo glede odločitve družbe Big Bang, d.o.o. preko našega internega sistema reševanja pritožb. Pritožbo je mogoče vložiti v roku 6 mesecev od prejema izpodbijane odločitve, in sicer na način, da se jo posreduje na elektronski naslov, iz katerega jim je bila poslana naša obrazložena odločitev. Vse pritožbe bodo obravnavane nepristransko, nediskriminatorno in pravočasno. Naša odločitev o pritožbi bo pritožniku sporočena brez nepotrebnega odlašanja.

 

Izvensodno reševanje sporov

Za poravnavo sporov v zvezi z odločitvami, sprejetimi znotraj okvira našega internega sistema reševanja pritožb (vključno s pritožbami, ki niso bile rešene z uporabo internega sistema reševanja pritožb), med drugim obstaja tudi možnost izvensodne poravnave spora pred certificiranimi organi za izvensodno poravnavo. Certificirani organi za izvensodno poravnavo sporov so nepristranski in neodvisni organi, ki so izrecno certificirani s strani držav članic EU in so v položaju, da s svojo strokovnostjo in s svojimi sposobnostmi pregledajo spore, ki so jim posredovani. Družba Big Bang, d.o.o. bo sodelovala z organom za izvensodno poravnavo sporov v skladu z zakonskimi zahtevami, vendar pa družbi Big Bang, d.o.o. ni potrebno obvezno uveljaviti sklepov, ki jih posreduje organ za izvensodno poravnavo.

 

Ukrepi proti zlorabi in zaščita pred njo

Začasno bomo prekinili nudenje storitev prejemnikom storitev, ki pogosto nudijo očitno nezakonito vsebino, kar bomo izvedli v razumnem časovnem obdobju po izdaji predhodnega opozorila. Poleg tega bomo začasno, za razumno obdobje po izdaji predhodnega opozorila, prekinili obdelavo prijav in pritožb, posredovanih prek Obrazca za prijavo nezakonitih vsebin (dostopen na povezavi: https://www.bigbang.si/prijava-nezakonite-vsebine/) ali internega sistema reševanja pritožb, ki jih posredujejo posamezniki ali subjekti oz. pritožniki, ki pogosto posredujejo prijave in pritožbe, za katere se izkaže, da nimajo nobene podlage oz. osnove. Pri odločanju glede začasne prekinitve storitev bomo na podlagi posameznega primera pravočasno, skrbno in objektivno ocenili, ali je prejemnik, posameznik, subjekt ali pritožnik povzročil zlorabo, ob upoštevanju vseh ustreznih dejstev in okoliščin, ki so razvidne iz informacij, ki so nam na voljo. Te okoliščine, ki jih bomo upoštevali pri določanju, ali je prišlo do zlorabe in kakšno bi bilo ustrezno trajanje kakršne koli začasne prekinitve, bodo vključevale vsaj naslednje:

 

  1. absolutno število elementov očitno nezakonite vsebine, ki so bili posredovani v določenem časovnem okviru;

  2. relativen delež skupnega števila elementov nudenih informacij ali oddanih obvestil znotraj danega časovnega okvira;

  3. resnost zlorab, vključno z naravo nezakonite vsebine in naravo njihovih posledic;

  4. kjer je mogoče identificirati, namene prejemnika storitve, posameznika, subjekta ali pritožnika.

 

Poročila o preglednosti delovanja

Skladno s 15. členom Akta o digitalnih storitvah (DSA) morajo ponudniki posredniških storitev vsaj enkrat letno objaviti poročilo o vsem moderiranju vsebin, ki so ga izvajali v zadevnem obdobju. Takšna poročila bodo na voljo tukaj ob ustreznem času.